برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

چای ساز تفال مدل BJ201

Tefal BJ201 Tea Maker

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

ویژگی های محصول

چرخش 360 درجه

90% صرفه جویی در انرژی

شناسه کالا: 2903091600150

دارای صافی توری داخل قوری

دارای المنت از جنس استیل ضد زنگ

دارای کتری مدرج با قابلیت گرم‌ نگهدارنده

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 18 ماه گارانتی تفال ایرانیان
انتخاب رنگ
  • سفید
  • مشکی
3,700,000 تومان
موجود در انبار وایت کالا
>49 امتیاز وایت کلاب 49 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 49,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

چای ساز تفال مدل BJ201

قیمت ، مشخصات و خرید چای ساز تفال مدل BJ201

یک فنجان چای دلچسب نوش جان کنید ! 

گذشت اون زمان که مادربزرگامون چای رو با سماور دم میکردن و تو اون استکان های قدیمی و کوچولو واسمون میاوردن . امروز دیگه کتری و سماور تو کمتر خونه و اداره ای پیدا میشه ، خصوصا اینکه خانم ها هم شاغل شدن و مسئله کمبود وقت و مشکلات زندگی ماشینی هم اضافه کنیم ، استفاده از چای ساز ها تنها راه چاره ای هست که باقی میمونه . چای سازها خیلی وقته که پای ثابت آشپرخونه های ما شدن . سرعت و سهولت استفاده و صرفه جویی تو زمان خصوصیاتی هستن که باعث محبوبیت چای ساز ها میشن ، خصوصا اگر چای ساز با کیفیت و با کاربری آسان از برند تفال باشه که تهیه یک چای سریع و خوش طعم را در کوتاهترین زمان امکانپذیر می سازد. تفال گنجایش کتری BJ201 را 1.9 لیتر در نظر گرفته که با سرعت حدود 3 تا 8 دقیقه با المنت‌های حرارتی که در کف کتری قرار دارد آب جوش مورد نیاز را آماده می نماید. پایه­ ی این دستگاه قابلیت چرخش 360 درجه ­ای را دارد که باعث سهولت استفاده از این چای‌ساز در هر زوایه ­ای شده است و همچنین قابلیت گرم‌نگه دارنده چای­ ساز موجب شده است که چای شما تا چند ساعت، برای استفاده‌های بعدی گرم و خوش‌طعم باقی بماند و از گرم کردن مجدد آن جلوگیری شود که این امر مانع از هدر رفتن انرژی برق نیز می­ شود. در مجموع این چای‌ ساز تفال نه‌ تنها ابزاری کارآمد برای هر خانواده‌ای محسوب می‌شود، بلکه می‌تواند با طراحی زیبا و باکیفیت خود هر آشپزخانه ای را مزین سازد. تفال کمپانی شناخته شده فرانسوی است که از بدو تاسیس تاکنون با عرضه محصولات خانگی به خوبی در بازار درخشیده و رضایت مشتریان را سرلوحه کار خود قرار داد و اکنون توانسته طرفداران بسیاری را به خود اختصاص دهد. 

سخن پایانی 

اگر چای‌خور حرفه‌ای هستید و عطر خوب و خوشرنگی چای برای شما مهم است چای ­ساز تفال مدل TEFAL BJ201 یک دستگاه باکیفیت، با عملکردی سریع و بهینه است که انتخاب و خرید این دستگاه گزینه ­ای مطلوب برای شما خواهد بود و می‌تواند یک انتخاب ایده آل برای آشپزخانه های ایرانی باشد.. شما می­توانید این دستگاه را از فروشگاه وایت کالا سفارش بدهید و آن را به­ راحتی با بهترین قیمت در کمترین زمان ممکن دریافت نمایید.

جزئیات محصول
Tefal BJ201 Tea Maker

مشخصات

سایر مشخصات
جنس المنت از استیل ضد زنگ / طول سیم 1.2 متر / چرخش 360درجه / پایه ضد لغزش
کشور سازنده
چین
وزن
2 کیلوگرم
ابعاد
240 * 200 * 370 میلی‌متر
توان مصرفی
1500 وات
نوع چای ساز
روی هم
ظرفیت کتری آب
1.9 لیتر
قوری چای
دارد
ظرفیت قوری چای
0.9لیتر
جنس قوری
شیشه
دیدگاه کاربران (3)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 3 نظر

ثبت سوال / دیدگاه

5.0
1402/12/05

یکی از بهتریناست واقعا کیفیت ساخت خوبی داره

5.0
1402/07/19

چون مادرم چند سال داره و راضی بوده منم ازش خریدم آب رو زود جوش میاره و کار کردن باهاش راحته ارسال به شهرستان هم خیلی خوب بود و زود رسید

5.0
1401/06/24

دستگاه خوبیه