برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید
هانس    /    توستر

توستر نان هانس مدل TS-35196

Hunce TS-35196 Toaster

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

ویژگی های محصول

دارای گرم کن و یخ زدایی

دارای 5 درجه گرم کردن نان

دارای کشوی جمع آوری خرده نان

دارای دو لاین کشیده مناسب هر نوع نان

دارای بدنه استیل مات، ضد زنگ و ضد حرارت

انتخاب گارانتی
  • 18 ماه گارانتی نامیان تجهیز پارسی
انتخاب رنگ
  • استیل
1,400,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>19 امتیاز وایت کلاب 19 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 19,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
توضیحات

خرید توستر نان هانس مدل  TS-35196

یک توستر خوب و عالی از برند هانس

نان به عنوان یکی از پرمصرف ترین مواد غذایی در صبحانه به شمار میرود ، متاسفانه خانواده ها وقت اضافی برای خوردن صبحانه ندارند و این وعده ارزشمند را حذف میکنند و دلیل آن هم وقت گیر بودن تهیه نان تازه و گرم است ، اما آیا وقت دارید اول صبح نان تازه تهیه کنید ؟! مسلما جواب این سوال برای خیلی از ما خیر است . اینجاست که خرید یک دستگاه توستر نان گره گشای کار خواهد بود . توستر TS-35196 هانس یکی از بهترین تسترهای موجود در بازار ایران است که توانسته جایگاه خوبی بین خریداران برای خود باز نماید . این توستر با داشتن دو درگاه نان به صورت کشیده به شما این امکان را خواهد داد که هر نوع نانی که دلتان خواست را گرم و برشته نمایید و نیاز نیست نان ها را قبل تست کردن تکه تکه نمایید .


برشته کردن ، گرم کردن ، یخ زدایی و توقف !

با وجود قابلیت یخ زدایی که در این تستر وجود دارد ، شما میتوانید نان را از فریزر خارج کرده و مستقیم داخل دستگاه قرار دهید ، نیازی نیست صبر کنید تا یخ نان آب شود . صفحه گرم کن موجود در این تستر برای گرم کردن انواع نان باگت ، همبگر و پیراشکی مناسب می باشد . در توستر TS-35196 هانس با توان 1400 وات  یک دکمه خاص برای توقف دستگاه نیز در آن تعبیه شده که میتوانید هر زمان که اراده میکنید کار دستگاه را خاتمه دهید . یک سینی نیز در زیر دستگاه تعبیه شده که خرده های نان داخل آن جمع میشود و میتوانید به راحتی آن را جدا کرده و تمیز نمایید . بدنه توستر هانس TS-35196 از جنس استیل ساخته شده که بسیار مقاوم است و اثر انگشت و کثیفی به راحتی از روی آن پاک میشود .

توستر TS-35196 هانس دارای 5 درجه حالت تست کردن نان می باشد

نتیجه گیری : با توجه به مشغله کاری اکثر خانواده ها خرید یک توستر خوب و با کیفیت به یک امر ضروری برای تهیه صبحانه تبدیل شده است ، از این روز خرید توستر TS-35196 هانس با وزن ایده آل و سبک ، اندازه جمع و جور ، قابلیت یخ زدایی نان منجمد و گرم کردن نان های حجیم ، پیشنهادی است که فروشگاه اینترنتی وایت کالا خدمت شما مشتریان گرامی ارائه میدهد . توسترهای نان هانس را با کمترین قیمت از وایت کالا خریداری کنید .

جزئیات محصول
Hunce TS-35196 Toaster

مشخصات

سایر مشخصات
گرم کن نان جداشدنی-وشش استیل ضد زنگ، ضد لکه و اثر انگشت-شکاف نان پهن برای توست کردن انواع نان* * ۳ لامپ نشانگر ال ای دی*کنترل کننده الکترونیکی زمان*کنترل کننده الکترونیکی زمان*
وزن
1.6 کیلوگرم
ابعاد
170 × 200 × 390 میلی متر
تعداد درگاه قرارگیری نان
2 لاین کشیده
قابلیت شست و شو
ندارد
نمایشگر
ندارد
کشوی جمع آوری خرده نان
دارد
قابلیت تنظیم حرارت
دارد
قابلیت یخ زدایی
دارد
قابلیت قطع خودکار
دارد
دکمه توقف عملیات
دارد
توان مصرفی
1400 وات
دیدگاه کاربران (1)

متوسط امتیاز مشتریان

4

از مجموع 1 نظر

ثبت سوال / دیدگاه

4.0
1398/05/26

نقاط قوت:1دو لاین بزرگ مناسب هر نوع نان-2. جنس بدنه استیل-3. یخ زدایی -4. دکمه گرم نگه دارنده برای نان هایی که داخل توستر قرار نمیگیرند.
نقاط ضعف: سیم کوتاه