برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

تلویزیون ال ای دی هوشمند ال جی مدل 55UH65200GI سایز 55 اینچ

LG 55UH65200GI Smart LED TV 55 Inch

ویژگی های محصول

HDR Pro

webOS 3.0

ColorPrime Pro

Clear Voice III

طراحی فوق باریک

صدای فوق فراگیر

0 تومان
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

تلویزیون ال ای دی هوشمند ال جی مدل 55UH65200GI - سایز 55 اینچ

تلویزیون ال ای دی «ال‌جی»‌ «LG»‌ مدل «55UH65200GI» تلویزیونی با ابعاد بزرگ است که توسط «ال‌جی» طراحی و تولید شده است. این تلویزیون با کیفیت ‌تصویر 4K، تصاویری فراتر از تصور کاربران را به نمایش می‌گذارد و لذت تماشای فیلم را چند برابر می‌کند؛ همچنین قابلیت HDR Pro این مدل باعث می‌شود که تفکیک رنگ تصاویر بسیار بیشتر از حالت عادی باشد و بینندگان شگفت‌زده شوند. نسبت ‌تصویر در این تلویزیون همانند اکثر صفحه‌‎نمایش‌ها 16:9 است و تصاویر با ابعادی پذیرفتنی به نمایش درمی‌آیند. این تلویزیون با ابعاد 55اینچی، مناسب سالن‌های نسبتا بزرگ است. در کنار تصویر واضح و جالب این تلویزیون، سیستم صوتی آن از نوع دوکاناله است و با دو بلندگوی 10واتی، درمجموع 20 وات صدا تولید می‌کند؛ همچنین با پشتیبانی از Dolby Digital, Dolby Digital Plus, Ultra Surround باعث می‌شود تا صدای فیلم‌ها بسیار واضح و فراگیر باشد و آن را واقعی‌تر جلوه دهد. یکی از جالب‌ترین امکانات این مدل، سیستم‌عامل WebOS 3.0 است. این سیستم‌عامل، از نسخه‌ی قبلی خود یعنی WebOS 2.0 پیشرفته‌تر است و اشکالات رایج آن برطرف شده است. می‌توانید از طرق پورت LAN یا اتصال بی‌سیم Wi-Fi، به اینترنت متصل شوید و با استفاده از مرورگر اینترنت، به جست‌وجو بپردازید؛ همچنین می‌توانید اپلیکیشن‌ یا بازی‌های متعددی را دانلود کرده و از آن‌ها بهره‌مند شوید. با استفاده از سایر امکانات هوشمند تلویزیون، می‌توانید تصاویر در حال پخش از لپ‌تاپ، موبایل یا تبلت خود را با این تلویزیون به اشتراک بگذارید. گفتنی است که 55UH65200GI  از فرمت‌های متنوعی پشتیبانی‌ می‌کند که آن را به یک مدیاپلیر خانگی تبدیل کرده است. یکی دیگر از امکانات پرکاربرد این مدل، گیرنده‌ی دیجیتال داخلی آن است. این قطعه، می‌تواند کانال‌های دیجیتالی صداوسیما را بدون نیاز به دستگاهی جداگانه دریافت کند. وجود دو درگاه USB، امکان اتصال انواع فلش‌مموری و هارداکسترنال را برای کاربر فراهم می‌کند. شما می‌توانید از این طریق فیلم ببینید یا به موسیقی گوش دهید؛ همچنین برای انتقال تصاویر با کیفیت Full HD، برای این تلویزیون سه عدد درگاه HDMI تعبیه شده است. علاوه‌برآن، می‌توانید به‌واسطه‌ی ورودی صدای اپتیکال، انواع سینما‌ی خانگی یا ساندبار را به تلویزیون خود متصل کنید. ریموت‌کنترل این مدل نیز کارایی شبیه به موس کامپیوتر دارد و از نوع هوشمند است. علاوه‌بر ریموت‌کنترل روی صفحه و قابلیت اسکرول، می‌توانید به زبان انگلیسی به آن دستور دهید؛ مثلا کانال مورد نظر خود را انتخاب کنید یا وارد تنظیمات شوید. این تلویزیون برای کاربران حرفه‌ای کاربری بسیار خوبی را ارائه می‌دهد.

 

HDR Pro  

HDR Pro نور صفحه را به گونه‌ای که تصویر حالتی زنده و جذاب به خود می‌گیرد، نتظیم می‌نماید. با تلویزیون ال ای دی هوشمند ال جی مدل 55UH65200GI ال‌جی می‌توانید کیفیت تصویر و رنگ‌ها را از طریق تنظیمات رنگ‌ها انجام دهید تا شاهد نمایش تمام جزئیات در تصویر باشید.

ColorPrime Pro

فناوری ColorPrime Pro تصاویری رنگی و زنده را با استفاده از طیف وسیعی از رنگ‌ها به نمایش می‌گذارد و رنگ‌هایی واقعی و هیجان انگیز را به نمایش در می‌آورد.

زاویه دید گسترده

با توجه به طبیعت این فناوری، تصاویر از تمام زوایا و فارق از محل ایستادن شما یکسان به نظر می‌رسند. این فناوری به شما امکان دیدن تصاویر زنده و رنگ‌های جذاب در هر نقطه‌ای که نشسته باشید را می‌دهد.

درخشندگی فوق‌العاده ULTRA Luminance

فناوری درخشندگی فوق‌العاده، نور باقی مانده در نواحی تاریک را به سمت نواحی روشن هدایت می‌کند تا کنتراست را تقویت کند. از این رو تلویزیون UHD ال‌جی قابلیت بالای نمایش نقاط تاریک را دارا می‌باشد. زمانی که مرز بین تاریکی و روشنی واضح‌تر شود، تصویر از نظر بیننده شفاف‌تر و واضح‌تر خواهد بود.

تطبیق رنگ سه‌بعدی 3D Color Mapping

تطبیق رنگ سه‌بعدی با استقاده از الگوریتم سه‌بعدی، رنگ‌ها را به شکلی زنده به نمایش در می‌آورند و موجب می‌شود تا شما از تجربه نزدیک به طبیعت لذت ببرید.

کاهنده‌های مقطعی - Local Dimming

فناوری کاهنده‌های مقطعی به این معنی‌ هستند که تلویزیون را به چندین بلوک تبدیل کرده تا از این طریق بهتر بتواند نور صفحه را کنترل کند. بدین ترتیب اجسامی که در پشت صفحه قرار دارند واضح‌تر شده و جزئیات بیشتری قابل رویت می‌باشند. بیندگان از این طریق می‌‍‌توانند از تصویر دوبعدی با جزئیات همانند تصاویر سه‌بعدی لذت ببرند.

webOS 3.0  

webOS 3.0 به شکل ساده‌ای برنامه نویسی شده است و تجربه هیجان انگیزی را به شما تقدیم می‌کند تا شما به راحتی از آن استقاده کنید و لذت ببرید.

صدای فوق فراگیرULTRA Surround

صدای فوق فراگیر از طریقه دو اسپیکر جانبی، صدا را به هفت کانال مجازی منتقل می‌کند. این عملکرد تجربه مشاهده تصاویر کیفیت 4K را با دسترسی‌ بیننده به صدای فوق فراگیر، چندین برابر می‌کند.

 

طراحی فوق باریک

ویژگی «فوق باریک» باعث طراحی ابتکاری باریک و شیک در این تلویزیون شده است. این طراحی فوق باریک نه تنها به بهره‌وری عالی از فضا کمک می‌کند، بلکه به دکوراسیون شما جلوه‌ای مدرن و زیبا نیز می‌بخشد.

 

طراحی متالیک

با طراحی فلزی براق و همچنین مدرن، تلویزیون ال ای دی هوشمند ال جی مدل 55UH65200GI محیط زندگیتان را زیباتر خواهد کرد.

 

صرفه‌جویی در مصرف انرژی

این ویژگی شامل کنترل نور پس‌زمینه می‌شود و امکان تنظیم روشنایی صفحه نمایش را برای شما مقدور می‌سازد تا در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنید.

 

جزئیات محصول
LG 55UH65200GI Smart LED TV 55 Inch

مشخصات

کشور سازنده
ایران
اقلام همراه
ریموت کنترل - دفترچه راهنما - کابل برق
سایز صفحه
55 اینچ
تکنولوژی صفحه
LED
نوع صفحه
تخت
کیفیت تصویر
Ultra HD - 4K
رزولوشن
2160 × 3840
نسبت تصویر
16 : 9
HDR
پشتیبانی از HDR Pro
قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر
دارد
سایر توضیحات تصویر
ColorPrime Pro ، موتور پردازشگر تصویر UHD Mastering Engine ، درخشندگی فوق‌العاده ، تطبیق رنگ سه‌بعدی - 3D Color Mapping ، سنسور درخشندگی - Illuminace sensor ، تقویت‌کننده رزولوشن به 4K ، بهینه‌ساز هوشمند تصویر
سیستم صوتی
2 کاناله
تعداد بلندگوها
2 عدد
توان خروجی کلی صدا
20 وات
توان هر بلندگو
10 وات
سیستم‌های صوتی
Dolby Digital¡ Dolby Digital Plus¡ Ultra Surround
سایر توضیحات صدا
تنظیم کننده هوشمند صدا - Magic Sound Tuning ، حالت صدای هوشمند ، همگام‌سازی بی‌سیم صدا - حالت صدای خصوصی ، حالت صدای فراگیر - Surround
رابط هوشمند
webOS 3.0
پردازنده
چهار هسته ای
گیرنده دیجیتال
دارد
تیونر
DVB-T2
راه‌های ارتباطی
Miracast ، WiDi ، DLNA - Network File Broswer
سایر امکانات
External Device App Download for USB ، بزرگ‌نمایی جادویی ، Magic Mobile Connection ، کانال‌های شخصی ، Multi-view ، پیشنهاد دهنده کانال ، LG Content Store ، مرورگر وب ، Simplink - HDMI CEC
درگاه USB
دارد
تعداد درگاه‌های USB
2 عدد
درگاه HDMI
دارد
تعداد درگاه های HDMI
3 عدد
کامپوزیت (Composite)
دارد
تعداد رابط کامپوزیت (Composite)
1 عدد
کامپوننت (Component)
دارد
تعداد رابط کامپوننت (Component)
1 عدد
اتصال بی‌سیم ( Wi-Fi )
دارد
پورت شبکه ( LAN )
دارد
ورودی آنتن
دارد
خروجی صدای دیجیتال
دارد
نوع خروجی صدای دیجیتال
اپتیکال
خروجی هدفون
دارد
بلوتوث
دارد
ریموت کنترل
دارد
نوع پایه
رو میزی
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
ابعاد تلویزیون بدون پایه
1240x721x60.9 میلی‌متر
وزن تلویزیون بدون پایه
16.5 کیلو گرم
ابعاد تلویزیون با پایه
1240x787x282 میلی‌متر
وزن تلویزیون با پایه
18.2 کیلو گرم
ابعاد بسته‌بندی
1360x860x175 میلی‌متر
وزن بسته‌بندی
23.8 کیلو گرم
منبع تغذیه
100/240 ولت برق شهری - 50/60 هرتز
مصرف برق در حالت آماده به کار
کمتر از 0.5 وات
دیدگاه کاربران (0)