برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

تلویزیون ال ای دی هوشمند ال جی مدل 49LJ55000GI سایز 49 اینچ

LG 49LJ55000GI Smart LED TV

ویژگی های محصول

شناسه کالا 2220136180030

تلویزیون هوشمند

Color Master Engine

ارتقا دهنده کیفیت تصویر - Resolution Upscaler

Virtual Surround Plus

رابط کاربری WebOS 3.5

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • گارانتی گلدیران (نماینده رسمی LG در ایران)
0 تومان
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

تلویزیون ال ای دی هوشمند ال جی مدل 49LJ55000GI سایز 49 اینچ

تلویزیون ال ای دی «ال‌جی»‌ «LG»‌ مدل 49LJ55000GI، تلویزیونی خوش‌ساخت و ساده از «ال‌جی» است. این مدل با سایز 49 اینچ با سالن‌های متوسط تناسب دارد. کیفیت تصویر این مدل Full HD است و می‌توان گفت که با توجه به محتوای دردسترس، تصاویر را با وضوح و کیفیت بسیار خوبی به نمایش درمی‌آورد. قابلیت ارتقای تصاویر آن باعث می‌شود تصاویر با رنگ و شفافیت بیشتری تولید شوند. هرکدام از بلندگوهای 49LJ55000GI دارای 5 وات قدرت خروجی هستند که درمجموع 10 وات صدا تولید می‌کنند. سیستم صوتی بلندگوها استریوست؛ درنتیجه صداهای پخش‌شده تفکیک می‌شوند. پخش صدا در این تلویزیون با فرمت‌های Clear Voice و Virtual Surround پشتیبانی می‌شود و قابلیت استفاده از فرمت‌های متنوعی برای کاربر فراهم است. این مدل به یک گیرنده‌ی دیجیتال داخلی مجهز است که می‌تواند تمامی شبکه‌های دیجیتالی را دریافت و پخش کند؛ این امر باعث می‌شود که نیازی به تهیه‌ی یک دستگاه جداگانه احساس نشود؛ همچنین این تلویزیون از فرمت‌های صوتی متنوعی پشتیبانی می‌کند. در رابطه با درگاه‌های ارتباطی این محصول، باید گفت که 49LJ55000GI به یک عدد پورت USB مجهز است که به‌واسطه‌ی آن می‌توانید فلش‌مموری یا هارداکسترنال خود را به تلویزیون متصل کرده و از فایل‌های موجود در آن‌ها استفاده کنید. علاوه‌براین، پورت‌های HDMI و کامپوننت برای اتصال آن به سایر دستگاه‌های صوتی و تصویری در نظر گرفته شده‌اند. از طریق پورت HDMI می‌توانید تصاویر را با کیفیت بهتری از دستگاه به تلویزیون منتقل کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های پرکاربرد 49LJ55000GI، قابلیت اتصال آن به دیوار است. کاربران می‌توانند بنا به سلیقه یا شرایط، تلویزیون را روی میز قرار دهند یا به دیوار متصل کنند. یکی از جالب‌ترین امکانات 49LJ55000GI، سیستم‌عامل WebOS 3.5 است. این سیستم‌عامل از نسخه‌ی قبلی خود یعنی WebOS 3.0 پیشرفته‌تر بوده و اشکالات رایج آن برطرف شده است؛ همچنین یکی دیگر از مزیت‌های این سیستم‌عامل، منوی گسترده و متفاوت آن است که امکان دسترسی به محتوای دلخواه را برای کاربران فراهم می‌کند.

رابط کاربری ساده و جذاب webOS 3.5

با نوار لانچر webOS 3.5 که به طور ویژه‌ای مورد اصلاح قرار گرفته است، به دنیایی بی‌کران از محتواهای محبوب‌ترین ارائه‌دهندگان خدمات سرگرمی پا بگذارید.

 

غنی‌سازی تمامی رنگ‌ها برای ایجاد جلوه‌ای بی‌سابقه

فرآیند منحصر به‌فرد تلویزیون ال‌جی نه تنها کیفیت رنگ‌ها را ارتقا می‌دهد، بلکه اشباع رنگ و درخشندگی آن را نیز تنظیم می‌کند. رنگ‌ها با داشتن تراکم و عمق بیشتر، زنده جلوه می‌کنند.

 

تحولی در رنگ و وضوح تصویر با ویژگی Full HD

با وجود وضوح بالا که کیفیت تصویر تلویزیون‌های HD را دوبرابر می‌کند، ویژگی Full HD 1080p رنگ‌های غنی‌تر و دقیق‌تری را به نمایش می‌گذارد تا نهایت کیفیت تصویر و تجربه دیداری لذت‌بخش‌تری حاصل شود.

 

بهبود تمامی تصاویر با «ارتقا دهنده کیفیت تصویر»Resolution Upscaler

با «ارتقا دهنده کیفیت تصویر» که کیفیت تصویر را هرچه باشد ارتقا می‌دهد و بهینه می‌کند، از تماشای همه نوع تصاویر لذت ببرید.

 

تجربه‌ای دلپذیر با Virtual Surround Plus

قابلیت Virtual Surround Plus مسیر صدا را به نحوی متمایز بهبود می‌بخشد تا تجربه شنیداری فراگیری ایجاد شود. کیفیت صدا موجب می‌شود که احساس کنید در کنسرت یا استادیوی ضبط هستید.

 

اتصال حافظه USB برای مشاهده محتوا

'کافی است یک حافظه USB یا هارد اکسترنال حاوی فیلم، عکس و موسیقی را وارد درگاه USB کنید تا فایل‌های خود را مشاهده و پخش کنید.

 

لذت صدا و تصویر باکیفیت، تنها از طریق یک کابل HDMI

فناوری HDMI - رابط چندرسانه‌ای با کیفیت بالا نوعی استاندارد رابط مدرن است که امکان انتقال انواع مختلفی از سیگنال‌های صوتی و تصویری را با تنها یک کابل فراهم می‌سازد و تلویزیون ال ای دی هوشمند «ال‌جی»‌ «LG»‌ مدل 49LJ55000GI شما را به سایر دستگاه‌ها متصل می‌کند.

 

جزئیات محصول
LG 49LJ55000GI Smart LED TV

مشخصات

کشور سازنده
ایران
اقلام همراه
ریموت‌کنترل - دفترچه راهنما
سایز صفحه
49 اینچ
تکنولوژی صفحه
LED
نوع صفحه
تخت
کیفیت تصویر
Full HD
رزولوشن
1080 × 1920
نسبت تصویر
16 : 9
قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر
دارد
سایر توضیحات تصویر
دارای زوم جادویی - نوع پنل:IPS / RGB - نوع نور پس زمینه BLU:دایرکت - زاویه دید:عدم کاهش کیفیت تصویر با تغییر زاویه دید - دارای نرخ به‌روزرسانی 50هرتز - دارای موتور Color Master
سیستم صوتی
2 کاناله
تعداد بلندگوها
2 عدد
توان خروجی کلی صدا
10 وات
توان هر بلندگو
5 وات
سیستم‌های صوتی
Dolby Digital، DTS، Virtual Surround Plus، Clear Voice III
سایر توضیحات صدا
محل قرارگیری بلندگوها پایین قاب -فرمت های صدا: ,AC3 - Dolby Digital, EAC3, HE-AAC, AAC, MP2 MP3, PCM, DTS, DTS-HD, DTS Express, WMA
رابط هوشمند
WebOS 3.5
پردازنده
چهار هسته ای
گیرنده دیجیتال
دارد
تیونر
DVB-T2
راه‌های ارتباطی
Miracast، WiDi
سایر امکانات
دارای قابلیتهای هوشمند متفاوت :Mobile App_ LG TV Plus-Mobile Connection-Mobile TV On_روشن کردن تلویزیون با گوشی-Wifi TV On-WiDi - PC to TV -Miracast - نمایش صفحه موبایل روی تلویزیون-جستجوی فایل از طریق شبکه-دارای حالت صرفه جویی در مصرف انرژی
درگاه USB
دارد
تعداد درگاه‌های USB
1 عدد
درگاه HDMI
دارد
تعداد درگاه های HDMI
2 عدد
کامپوزیت (Composite)
ندارد
تعداد رابط کامپوزیت (Composite)
صفر
کامپوننت (Component)
دارد
تعداد رابط کامپوننت (Component)
1 عدد
اتصال بی‌سیم ( Wi-Fi )
دارد
پورت شبکه ( LAN )
دارد
ورودی آنتن
دارد
خروجی صدای دیجیتال
دارد
نوع خروجی صدای دیجیتال
اپتیکال
خروجی هدفون
دارد
ریموت کنترل
دارد
نوع پایه
رو میزی
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
ابعاد تلویزیون بدون پایه
8.1 × 65 × 111 سانتی‌متر
وزن تلویزیون بدون پایه
11.3 کیلو گرم
ابعاد تلویزیون با پایه
23.6 × 70.6 × 111 سانتی‌متر
وزن تلویزیون با پایه
11.4 کیلوگرم
منبع تغذیه
100/240 ولت برق شهری - 50/60 هرتز
مصرف برق در حالت آماده به کار
↓ 0.5 وات
دیدگاه کاربران (0)