برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

تلویزیون ال ای دی هوشمند ال جی مدل 55LH60000GI سایز 55 اینچ

LG 55LH60000GI Smart LED TV

ویژگی های محصول

موتور پردازشگر تصویر Triple XD Engine

صدای فراگیر مجازی Plus

Picture Wizard III

Clear Voice III

طراحی متالیک

انتخاب گارانتی
  • گارانتی گلدیران (نماینده رسمی LG در ایران)
0 تومان
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

تلویزیون ال ای دی هوشمند ال جی مدل 55LH60000GI سایز 55 اینچ

 

تلویزیون ال ای دی «ال‌جی»‌ «LG»‌ مدل «55LH60000GI» با ابعاد ۵۵اینچی، تلویزیونی مناسب برای سالن‌های نسبتا بزرگ است. تصاویر در این مدل Full HD است و کیفیت مناسبی را برای کاربر فراهم می‌کند تا از تماشای برنامه‌ی دلخواه خود لذت ببرند. در کنار تصویر واضح و جالب این تلویزیون، سیستم صوتی آن از نوع دو کاناله است و به واسطه‌ی دو بلندگوی 1۱۰واتی، درمجموع ۲۰ وات صدا تولید می‌کند. همچنین با پشتیبانی از Clear Voice III ،Dolby Digital ،DTS - HD و Virtual Surround Plus باعث می‌شود تا صدای فیلم‌ها بسیار واضح و فراگیر باشد و آن را واقعی‌تر جلوه دهد. یکی از جالب‌ترین امکانات این مدل، سیستم‌عامل WebOS 3.0 است. این سیستم‌عامل، از نسخه‌ی قبلی خود یعنی WebOS 2.0 پیشرفته‌تر است و اشکالات رایج آن برطرف شده است. می‌توانید از طرق پورت LAN یا اتصال بی‌سیم Wi-Fi، به اینترنت متصل شوید و با استفاده از مرورگر اینترنت، به جست‌وجو بپردازید؛ همچنین می‌توانید اپلیکیشن‌ یا بازی‌های متعددی را دانلود کرده و از آن‌ها بهره‌مند شوید. با استفاده از سایر امکانات هوشمند تلویزیون، می‌توانید تصاویر در حال پخش از لپ‌تاپ، موبایل یا تبلت خود را با این تلویزیون به اشتراک بگذارید. گفتنی است که 55LH60000GI از فرمت‌های متنوعی پشتیبانی‌ می‌کند. یکی دیگر از امکانات پرکاربرد این مدل، گیرنده‌ی دیجیتال داخلی آن است. این قطعه می‌تواند کانال‌های دیجیتالی صداوسیما را بدون نیاز به دستگاهی جداگانه دریافت کند. وجود دو درگاه USB، امکان اتصال انواع فلش‌مموری و هارداکسترنال را برای کاربر فراهم می‌کند. شما می‌توانید از این طریق فیلم ببینید یا به موسیقی گوش کنید؛ همچنین برای انتقال تصاویر با کیفیت Full HD، برای این تلویزیون سه عدد درگاه HDMI تعبیه شده است. علاوه‌برآن، می‌توانید به‌واسطه‌ی ورودی صدای اپتیکال، انواع سینما‌ی خانگی و یا ساندبار را به تلویزیون خود متصل کنید. ریموت کنترل این مدل نیز کارایی شبیه به ماوس کامپیوتر دارد و از نوع هوشمند است. علاوه‌بر ریموت‌کنترل روی صفحه و قابلیت اسکرول، می‌توانید به زبان انگلیسی به آن دستور دهید؛ مثلا کانال مورد نظر خود را انتخاب کنید یا وارد تنظیمات شوید. درمجموع می‌توان گفت که 55LH60000GI، با امکانات ویژه‌ی خود قادر است نیاز کاربران را فراهم ‌کند.

 

طراحی متالیک

تلویزیون ال ای دی هوشمند 55LH60000GI ال جی با طراحی فلزی براق و همچنین مدرن، تلویزیون شما محیط زندگیتان را زیباتر خواهد کرد.

 

Virtual Surround Plus صدای فراگیر مجازی

صدای فراگیر مجازی، موجب تقویت صدا می‌شود تا شما احاطه کامل آنرا در محیط احساس کنید و صدایی قوی‌تر و با کیفیت بهتر را فارغ از محتوایی که به آن گوش می‌کنید تجربه کنید.

 

webOS 3.0  

webOS 3.0 به کار رفته در تلویزیون ال ای دی هوشمند 55LH60000GI ال جی به شکل ساده‌ای برنامه نویسی شده است و تجربه هیجان انگیزی را به شما تقدیم می‌کند تا شما به راحتی از آن استقاده کنید و لذت ببرید.

 

Clear Voice III

ویژگی Clear Voice III با تقویت کیفیت و جداسازی صداهای اصلی از صداها‌ی پس‌زمینه تجربه شنیداری بی‌نظیری را به شما هدیه می‌دهد و می‌توانید بدون هیچ مزاحمتی تنها روی محتوای اصلی تمرکز کنید.

 

Picture Wizard III

این ویژگی امکان تنظیم راحت عناصر تصویر، مانند اندازه رنگ مشکی‌، سایر رنگ‌ها، سایه‌ها‌، میزان Sharpness و نور پس‌زمینه را به شما می‌دهد.

 

پنل IPS

در تلویزیون ال ای دی هوشمند 55LH60000GI ال جی از پنل های IPS استفاده می شود که هم زاویه دید گسترده تری دارد و کیفیت تصویر سازی بالاتر , این پنل بخصوص تصویری واضح تر ,ثابت تر و صفحه نمایش محکم تر را در تلویزیون های ال جی بوجود آورده است.

 

جزئیات محصول
LG 55LH60000GI Smart LED TV

مشخصات

کشور سازنده
ایران
اقلام همراه
ریموت کنترل - دفترچه راهنما - کابل‌ برق
سایز صفحه
55 اینچ
تکنولوژی صفحه
LED
نوع صفحه
تخت
کیفیت تصویر
FULL HD
رزولوشن
1080 × 1920
نسبت تصویر
16 : 9
HDR
ندارد
قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر
دارد
سیستم صوتی
2 کاناله
تعداد بلندگوها
2 عدد
توان خروجی کلی صدا
20 وات
توان هر بلندگو
10 وات
سیستم‌های صوتی
Dolby Digital، DTS-HD، Virtual Surround Plus، Clear Voice III
سایر توضیحات صدا
Mono / Stereo / Dual - MTS/SAP - فرمت های صدا :,AC3-Dolby Digital, EAC3, HE-AAC AAC, MP2, MP3, PCM, DTS, RA, WMA
رابط هوشمند
WebOS 3.0
پردازنده
دو هسته ای
گیرنده دیجیتال
دارد
تیونر
DVB-T2
راه‌های ارتباطی
DLNA، Miracast، WiDi
سایر امکانات
DVR - ماشین زمان - موتور پردازشگر تصویر -Mobile TV On - اپلیکیشن موبایل ,LG TV Plus - قابلیت نصب روی دیوار- WiDi - پیشنهاد دهنده کانال - کانال‌های شخصی - سنسور درخشندگی , Illuminace sensor - دارای مرورگر اینترنت - قابلیت نصب بازی و Skype
درگاه USB
دارد
تعداد درگاه‌های USB
2 عدد
درگاه HDMI
دارد
تعداد درگاه های HDMI
3 عدد
کامپوزیت (Composite)
دارد
تعداد رابط کامپوزیت (Composite)
1 عدد
کامپوننت (Component)
دارد
تعداد رابط کامپوننت (Component)
1 عدد
اتصال بی‌سیم ( Wi-Fi )
دارد
پورت شبکه ( LAN )
دارد
ورودی آنتن
دارد
خروجی صدای دیجیتال
دارد
نوع خروجی صدای دیجیتال
اپتیکال
خروجی هدفون
دارد
بلوتوث
دارد
ریموت کنترل
ریموت کنترل مدل MR15R
نوع پایه
رو میزی
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
ابعاد تلویزیون بدون پایه
1241x720x41.5 میلی‌متر
وزن تلویزیون بدون پایه
16.34 کیلوگرم
ابعاد تلویزیون با پایه
1241x775x216 میلی‌متر
وزن تلویزیون با پایه
16.6 کیلوگرم
ابعاد بسته‌بندی
1360x835x152 میلی‌متر
وزن بسته‌بندی
21.3 کیلو گرم
منبع تغذیه
100/240 ولت برق شهری - 50/60 هرتز
مصرف برق در حالت آماده به کار
↓ 0.5 وات
دیدگاه کاربران (0)