برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ مدل 65KU7970 سایز 65 اینچ

Samsung 65KU7970 Smart LED TV 65 Inch

ویژگی های محصول

کنتراست‌های بهبودیافته، وضوح خیره‌کننده UHD 4K

روشنایی دلپذیر تصویر، رنگ‌هایی دقیق‌تر و طبیعی‌تر

دسترسی سریع و مستقیم به تمامی منابع محتوا

ارتقای محتوا به منظور ایجاد کیفیت تصویر شفاف

پردازنده بسیار قدرتمند، سیستم عامل تایزان

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 18 ماه گارانتی سام سرویس
0 تومان
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ مدل 65KU7970 سایز 65 اینچ

روشنایی دلپذیر تصویر را تجربه نمایید

با قابلیت «HDR Premium»، می‌توانید در هنگام تماشای محتواهای HDR، از مشاهده جزئیاتی که قبلاً در روشن‌ترین نقاط صفحه قابل رؤیت نبوده است لذت ببرید. و بالاخره تجربه تماشای تصویری سینمایی و واقعاً HDR در سالن خانه شما امکان‌پذیر شد.

رنگ‌هایی دقیق‌تر و طبیعی‌تر

سامسونگ فناوری خاصی را در حوزه رنگ‌پردازی برای تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ مدل 65KU7970 خود طراحی کرد که PurColour نام دارد. این فناوری طیف گسترده‌تری از رنگ‌ها و گرادیان های رنگ را به تصویر می‌کشد که کاملاً نزدیک به واقعیت است، و شما را به واقعیت تصاویر در طبیعت نزدیک‌تر می‌کند. با وجودقابلیت نمایش 8 میلیون پیکسل روی نمایشگر UHD یعنی چهار برابر نمایشگر Full HD برای ایجاد تصاویر دقیق نیاز به نقاط تعدیل رنگ بیشتری دارید. تلویزیون‌های UHD پیشین حدود 27 نقطه تعدیل رنگ دارند، ولی فناوری PurColour این نقاط را به طور شگفت‌انگیزی تا 7 برابر افزایش می‌دهد. بدین ترتیب، رنگ‌ها و گرادیان های بوجود می‌آید که بسیار پررنگ‌تر و خالص‌تر هستند.

تک‌تک جزئیات را با وضوح خیره‌کننده UHD 4K تماشا کنید

جزئیات را با وضوحی شفاف و چهار برابر وضوح تلویزیون‌های FHD مشاهده کنید به لطف رنگ‌پردازی و روشنایی واقعی، هر آنچه تماشا می‌کنید جلوه بهتری از خود نشان خواهد داد.

دسترسی سریع و مستقیم به تمامی منابع محتوا

درمنوی جدید تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ مدل 65KU7970 ، نقطه دسترسی مستقیمی به تلویزیون زنده، محتوای پخش اینترنتی (OTT)، بازی‌ها و غیره برایتان فراهم شده است. کاربران می‌توانند به محض روشن کردن تلویزیون، به محتواهای مورد علاقه‌شان دسترسی پیدا کنند.

ارتقای محتوا به منظور ایجاد کیفیت تصویر شفاف

موتور پردازشگر UHD سامسونگ حتی در هنگام پخش جریانی محتواهایی با وضوح کم نیز تصاویری تقریباً در سطح UHD را به شما ارائه می‌دهد. این موتور از یک فرآیند 4 مرحله‌ای ابتکاری برای تبدیل محتوای مورد علاقه‌تان به محتوایی با کیفیت عالی و واقعی استفاده می‌کند.

کنتراست‌های بهبودیافته برای تجربه دیداری شما

فناوری «UHD Dimming» باعث ایجاد کنتراست، رنگ و تیزی بهینه تصویر می‌شود تا کیفیت تصویری واقعی حاصل گردد. این تجربه دیداری که از تکنولوژی «Micro Dimming» موجود نیز پیچیده‌تر است، تجربه‌ای است کاملاً متفاوت از گذشته.

کیفیت تصویرتان را تا نزدیک به UHD بالا ببرید

«قابلیت نمایش فوق شفاف محتوای شما را با یک الگوریتم پیشرفته تحلیل می‌کند تا نویز فیلتر شود و کاهش یابد. حتی اگر کیفیت منبع ویدئویی پایین‌تر از FHD باشد، باز هم قادر خواهید بود از تصاویری لذت ببرید که با استاندارد UHD رقابت می‌کند.

اشتراک‌گذاری آسان محتوا با تلویزیون

با استفاده از برنامه سامسونگ Smart view می‌توانید عکس‌ها، ویدئوها و آهنگ‌ها را از تلفن همراه و رایانه خود به تلویزیون هوشمندتان انتقال دهید. این برنامه قابلیت اتصال شگفت‌انگیز و آسانی را برای اتصال با اکثر دستگاه‌های شخصی فراهم می‌کند.

سرعت بالاتر، عملکرد قوی‌تر

پردازنده قدرتمندی که در تلویزیون هوشمند سامسونگ شما تعبیه شده است سرعت عملکرد آن را بالا می‌برد، به طوری که به دستورات و برنامه‌های در حال اجرا بلافاصله واکنش می‌دهد. سرعت پردازش بالای تلویزیون هوشمند 65 اینچ با کیفیت UHD 4K، مدل KU7970 سامسونگ امکان تماشای دو محتوای هم زمان را از طریق Multi-link Screen ممکن می سازد.

سیستم عامل تایزن (Tizen) به تلویزیون هوشمند سرعت می بخشد

سیستم عامل تایزن با سریع‌تر کردن فرآیند دسترسی به اپلیکیشن ها و تغییر حالت فوری به پخش برنامه های تلویزیونی واسطه کاربری آسانی را ارائه می نماید. همچنین از سرویس های اشتراک ویدئویی متنوعی همچون آپارات نیز پشتیبانی می نماید.

همراه با تلویزیون سامسونگ به دنیای از محتواهای ویدیویی وارد شوید

پردازشگر قدرتمند تلویزیون هوشمند 65 اینچ با کیفیت UHD 4K، مدل KU7970 با سرعت انطباق تصویر بالا قادر به نمایش حرکت های سریع تصویر بدون ایجاد سایه و لرزش می باشد. با سرعت انطباق تصویر بالای تلویزیون های سامسونگ از بازی های متنوع و تماشای فیلم های هیجان انگیز به صورت بی وقفه لذت ببرید.

اتصال بی‌سیم سریع و آسان

Wi-Fi داخلی تلویزیون به شما امکان متصل کردن تلویزیون هوشمند به اینترنت را می‌دهد، بدون اینکه نیازی به کابل‌های مزاحم باشد. اکنون با بهره‌گیری از اتصالات کارآمد و بهینه می‌توانید حقیقتاً از طراحی برجسته تلویزیونتان لذت ببرید.

دستگاه های جانبی خود را به تلویزیون وصل کنید.

با استفاده از ConnectShare می‌توانید تنها با یک گام ساده، به تماشای انواع مختلف محتوا بپردازید. کافی است حافظه USB یا هارد اکسترنال‌تان را به تلویزیون وصل کنید تا از پخش فیلم‌ها، آهنگ‌ها و عکس‌ها روی صفحه بزرگ تلویزیون لذت ببرید.

تلویزیون خود را به یک مرکز سرگرمی و تفریح تبدیل نمایید

تلویزیون هوشمند 65 اینچ با کیفیت UHD 4K، مدل KU7970 از ورودی‌های HDMI پشتیبانی می‌کند؛ با استفاده از این درگاه ها شما میتوانید انواع دستگاه جانبی همچون کنسول بازی و ... را به تلویزیون خود متصل نمایید. کابل HDMI را مستقیماً به تلویزیونتان متصل کنید تا محتواهای مختلفی را از دستگاه‌های گوناگون مشاهده نمایید.

 

جزئیات محصول
Samsung 65KU7970 Smart LED TV 65 Inch

مشخصات

کشور سازنده
ایران
اقلام همراه
ریموت کنترل - باتری ریموت کنترل - دفترچه راهنما - کابل برق
سایز صفحه
65 اینچ
تکنولوژی صفحه
LED
نوع صفحه
تخت
کیفیت تصویر
Ultra HD - 4K
رزولوشن
2160 × 3840
نسبت تصویر
16 : 9
HDR
HDR Premium
قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر
دارد
سایر توضیحات تصویر
ارتقا کیفیت تصویر FHD به UHD - افزایش دهنده کنتراست تصویر - تولید تصاویر با رنگ طبیعی, تکنولوژیHDR Premium - کیفیت تصویر 8 میلیون پیکسلAuto Motion Plus - تکنولوژی Pure Colour - تکنولوژیUHD Dimming
سیستم صوتی
2 کاناله
تعداد بلندگوها
2 عدد
توان خروجی کلی صدا
20 وات
توان هر بلندگو
10 وات
سیستم‌های صوتی
DTS Codec ، Dolby Digital Plus
رابط هوشمند
تایزان
پردازنده
چهار هسته ای
گیرنده دیجیتال
دارد
تیونر
‎DVB-T (T2 Ready)‎
راه‌های ارتباطی
Anynet+ /HDMI-CEC - وای فای داخلی Wireless LAN Built - ویژگی WiFi Direct
سایر امکانات
پشتیبانی از ماشین زمان (Time Shift) - مجهز به قابلیت تصویر در تصویر - وجود قابلیت ضبط برنامه - پشتیبانی از EPG - پشتیبانی از زیرنویس - قابلیت خاموش شدن خودکار - قابلیت جست‌وجو کانال خودکار - قابلیت اتصال One Connect
درگاه USB
دارد
تعداد درگاه‌های USB
2 عدد
درگاه HDMI
دارد
تعداد درگاه های HDMI
3 عدد
کامپوزیت (Composite)
دارد
تعداد رابط کامپوزیت (Composite)
1 عدد
کامپوننت (Component)
دارد
تعداد رابط کامپوننت (Component)
1 عدد
اتصال بی‌سیم ( Wi-Fi )
دارد
پورت شبکه ( LAN )
دارد
ورودی آنتن
دارد
خروجی صدای دیجیتال
دارد
نوع خروجی صدای دیجیتال
اپتیکال
خروجی هدفون
ندارد
بلوتوث
ندارد
ریموت کنترل
دارد
نوع پایه
V شکل مشکی رو میزی
قابلیت اتصال به دیوار
دارد
ابعاد تلویزیون بدون پایه
5.1 × 84.4 × 146.3 سانتي‌متر
وزن تلویزیون بدون پایه
23.9 کیلو گرم
ابعاد تلویزیون با پایه
27.7 × 91.3 × 146.3 سانتي‌متر
وزن تلویزیون با پایه
24.2 کیلو گرم
ابعاد بسته‌بندی
18 × 95.5 × 158.3 سانتي‌متر
وزن بسته‌بندی
30.4 کیلو گرم
منبع تغذیه
جریان برق متناوب AC100-240V 50/60Hz
مصرف برق در حالت آماده به کار
کمتر از 0.5 وات
دیدگاه کاربران (0)