برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

جارو برقی سطلی هیتاچی 2200 وات هیتاچی مدل CV-975YR

Hitachi CV-975YR Vacuum Cleaner

ویژگی های محصول

پایه های مستحکم براق همراه با چرخ های بزرگ

بدنه فلزی مقاوم در برابر ضربه

خالی کردن مخزن زباله به آسانی

دارای قابلیت کنترل مکش دستگاه

دسته مخصوص تخلیه آسان آشغال

بیشتر بخوانید
0 تومان
موجود شد به من پیامک بده
کالاهای مشابه
توضیحات

جارو برقی 2200 وات سطلی هیتاچی HITACHI مدل CV-975YR

جارو برقی 2200 وات سطلی هیتاچی HITACHI مدل CV-975YR محصولی با کیفیت و ساخت کشور تایلند می باشد. این جارو که به صورت سطلی طراحی شده است دارای مخزن فلزی 21 لیتری است که داوم و کیفیت آن را تضمین می کند. مخزن بزرگ این جارو نیاز به تخلیه مکرر آن را مرتفع نموده است بنابراین می توان از آن جهت جارو کردن منازلی با متراژ بالا، مساجد و هتل ها استفاده نمود. هم چنین برای بهداشت بیشتر می توان پس از تخلیه مخزن را شستشو کرد تا گرد و خاک داخل مخزن کاملأ زدوده شود. مخزن جارو توسط فیلتر پارچه ای از قسمت موتور جدا شده است تا گرد و خاک داخل مخزن وارد موتور نشود. به فیلتر دستگاه ، پارچه ای سبدی متصل می باشد که از چسبیدن فیلتر به موتور در هنگام روشن بودن جارو برقی جلوگیری می کند.
با استفاده از لوله تلسکوپی می توان ارتفاع دسته را افزایش داد تا نیازی به خم شدن در هنگام جارو کشی نباشد. هم چنین جهت جارو کردن فضای زیر تختخواب و میز می توان ارتفاع لوله تلسکوپی را تنظیم کرد. نکته جالب توجه در مورد جارو برقی هیتاچی امکان کنترل قدرت مکش از طریق دکمه های واقع بر روی دسته می باشد. برای این منظور یک گیرنده مادون قرمز بر روی بدنه تعبیه شده که توسط کنترل گر مادون قرمز واقع بر روی دسته تنظیم می شود. قدرت مکش جارو را می توان در سه حالت کم، زیاد و متوسط تنظیم نمود. به این ترتیب نیاز به اتصالات سیمی بین لوله تلکسوپی و بدنه جارو برقی مرتفع گردیده است.
جارو برقی هیتاچی دارای سه سری مختلف می باشد که هر کدام قابلیت های مخصوص به خود را دارد. برس پارویی قابل استفاده برای سطوح مسطح و روی فرش می باشد. لوله باریک را می توان برای جارو کردن درزها و شکاف ها استفاده نمود. از برس گردگیری می توان برای زدودن گرد و خاک نشسته بر روی کتاب ها و اشیای ظریف استفاده نمود. جارو برقی هیتاچی دارای چهار چرخ بسیار روان با قابلیت چرخش 360 درجه می باشد که باعث می شوند در هنگام جارو کردن، به راحتی جارو را حرکت داد. جهت حفظ بهتر تعادل دستگاه، بدنه جارو بر روی پایه بزرگی قرار گرفته و چرخ ها در زیر پایه تعبیه شده اند. جارو برقی هیتاچی دارای سیم جمع کن دستی است که در هنگام عدم استفاده از آن می توان سیم را جمع کرد.

جزئیات محصول
Hitachi CV-975YR Vacuum Cleaner

مشخصات

کشور سازنده
تایلند ، تحت لیسانس ژاپن
وزن
10 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
بدون نیاز به کیسه
اقلام همراه
برس پارویی ، لوله باریک ، برس گردگیری
طول کابل برق
7.5 متر
نوع جاروبرقی
مخزن دار
قدرت موتور
2200 وات
قابلیت جذب مایعات
دارد
لوله تلسکوپی
دارد
فیلتر بهداشتی
دارد
نوع فیلتر خروجی
فیلتر پارچه ای
پاکت جارو برقی
ندارد
گنجایش مخزن یا پاکت
مخزن سطلی بزرگ با ظرفیت 21 لیتر و قابلیت شستشو
دیدگاه کاربران (0)