برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

جارو برقی پاناسونیک مدل MC-CJ911

Panasonic MC-CJ911 Vacuum Cleaner

ویژگی های محصول

شناسه کالا 2800000161118

توان مصرفی 1900 وات

جاروبرقی نوع کیسه دار

دارای کابل به طول 5 متر

دارای فیلتر از نوع Anti Bacteria

انتخاب گارانتی
  • 18 ماه گارانتی سیما الکتریک
انتخاب رنگ
  • قرمز
5,950,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>79 امتیاز وایت کلاب 79 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 79,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

جارو برقی پاناسونیک مدل MC-CJ911

جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CJ911 ، با حداکثر قدرت 1900 وات محصولی زیبا و کاربردی با کیفیت بالا ساخت کشور ژاپن است که با زدودن گرد و خاک سلامت و پاکیزگی را برای شما به ارمغان می آورد. دستگاه دارای دو لوله رابط قابل اتصال بوده و لوله خرطومی آن بسیار منعطف است و توسط رابط زانویی به جارو متصل می گردد، جهت سهولت در استفاده یک دستگیره رابط منحنی شکل همراه با دستگاه ارائه شده تا بتوانید با کمترین زحمت محیط پیرامون خود را جارو نمایید، سری های گردگیر و باریک به راحتی در قسمت زیرین این دستگیره جاسازی می شوند تا همواره در دسترس شما باشند.

سری های جارو شامل سری پارویی برای فرش و کف پوش مانند موکت و پارکت، برس گردگیر و سری باریک برای درزها و گوشه ها می باشد. همچنین می توان از طریق قطعه کشویی سری پارویی را به قسمت زیرین یا انتهای جارو در حالت ایستاده قرار داد. جاروبرقی 911 پاناسونیک دارای کیسه با حجم خوب 6 لیتر مخصوص جمع آوری گرد و خاک می باشد و زمان تعویض آن توسط چراغ نشانگر قرمز روی بدنه نشان داده می شود. ویژگی حائز اهمیت این جاروبرقی توانایی دمندگی آن است که به شما این امکان را می دهد تا با اتصال لوله خرطومی به پشت دستگاه از هوای دمنده دستگاه برای گردگیری وسایل منزل استفاده نمایید.

میزان قدرت مکش دستگاه نیز توسط دکمه کشویی روی بدنه قابل کنترل و تنظیم می باشد. فیلتر ضد باکتری تعبیه شده در جارو امکان جاروکشی کاملا بهداشتی را برای شما فراهم می آورد، زمان مناسب برای تعویض این فیلتر سالی یک بار می باشد. دستگاه دارای چرخ های بسیار روانی است که حرکت و جابجایی جارو را بسیار راحت می نماید. سیم 5 متری جارو نیز محدوده دسترسی وسیعی در اختیار شما قرار می دهد و با فشار کمی بر دکمه سیم جمع کن، به سرعت درون محفظه جمع می گردد.

مشخصات کلی جارو برقی پاناسونیک مدل MC-CJ911 در یک نگاه

جزئیات محصول
Panasonic MC-CJ911 Vacuum Cleaner

مشخصات

وزن
9.5 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
فیلترهای ضدباکتری و گرد و خاک / قابلیت استفاده از کیسه یکبار مصرف / تنظیم قدرت مکش از روی دستگاه / قابلیت سیم جمع کن اتوماتیک
ابعاد
500 × 320 × 270 میلی‌متر
اقلام همراه
کیسه / دو لوله فلزی / لوله خرطومی / سری پارویی / سری گرد گیر / سری باریک / دستگیره منحنی شکل / رابط زانویی / فیلتر گرد و خاک / فیلتر ضد باکتری / دفترچه راهنما
طول کابل برق
5 متر
میزان صدا
63 دسی بل
نوع جاروبرقی
پاکتی
قدرت موتور
1900 وات
قابلیت جذب مایعات
ندارد
لوله تلسکوپی
دارد
فیلتر بهداشتی
دارد
نوع فیلتر خروجی
Anti Bacteria
پاکت جارو برقی
دارد
گنجایش مخزن یا پاکت
6 لیتر
دیدگاه کاربران (0)