برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

جارو برقی پرتابل بایترون مدل BVJ-2020

Bitron BVJ-2020 Vacuum Cleaner

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

ویژگی های محصول

جاروبرقی از نوع پرتابل سیمی

دارای کابل برق 3 متری

دارای فیلتر نوع HEPA

دارای توان 850 وات

1,750,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>23 امتیاز وایت کلاب 23 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 23,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

جارو برقی پرتابل بایترون مدل BVJ-2020

جاروبرقی پرتابل بایترون مدل BVJ-2020 ، بهترین گزینه برای کسانی است که برای تمیز کردن و جارو کردن محل کار یا آشپزخانه حوصله استفاده از جاروبرقی های بزرگ را ندارند. ویژگی این جارو قابل تبدیل شدن از حالت عصایی به حالت دستی است  که می تواند برای تمیز کردن محل های کوچک مثل آشپزخانه، کارگاه یا اتاق های کوچک و انباری از آن استفاده کرد. در حالت دستی جارو به خوبی در دست جای می گیرد و کار خود را انجام می دهد. جاروبرقی 2020 بیترون موتوری با قدرت 850 وات و وزن کمی دارد و جابه جایی آن بسیار راحت است. از آن می توان برای ماشین و منزل استفاده کرد و همچنین می توان این جاروبرقی را بدون لوازم جانبی استفاده کرد و میتوان از آن به عنوان جارو شارژی استفاده کرد. جنس بدنه آن از پلاستیک ضخیم و محکم و بسیار مقاوم است و کیفیت بالایی دارد و مقاومت آن در برابر ضربات بسیار بالا است. اکثر قسمت های این جارو برقی از جنس پلاستیک می باشد. همراه با جارو برقی بایترون لوازمی کاربردی نیز ارائه شده است که در هنگام خرید همراه با جاروبرقی به شما تحویل داده می شود. لوازم جانبی همراه شامل سری لولايی سرخود ، لوله خرطومی با سری برس دار ، کیف، پارویی و لوله اضافی می باشند.

دیدگاه کاربران (1)

متوسط امتیاز مشتریان

4

از مجموع 1 نظر

ثبت سوال / دیدگاه

4.0
1399/11/23

سلام خدمت شما
من از همین مدل جارو دارم، که فیلتر آن با مشکل مواجه شده و جارو دیگر کششی ندارد، اگر ممکن است جایی را به من معرفی نمایید که مشکل این جارو را حل کنم یا اگر فیلتری به این مدل میخوره آن را معرفی نمایید، درضمن جارو از نظر کشش هیچ موردی ندارد اما وقتی فیلتر گذاشته می‌شود کشش جارو به صفر می‌رسد.
اگر من را راهنمایی نمایید متشکر میشوم.

پاسخ از وایت کالا : باسلام و احترام خدمت شما دوست عزیز: لطفا برای استفاده از خدمات محصولات و لوازم خانگی بایترون با نمایندگی دستگاه تماس بگیرید.چنانچه به شماره تماس های شرکت بایترون دسترسی ندارید با همکاران ما در روز های غیر تعطیل تماس بگیرید که شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند.