برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

جارو برقی سامسونگ مدل QUEEN-18

Samsung QUEEN-18 Vacuum Cleaner

ویژگی های محصول

شناسه کالا 2220151660032

قابلیت فوت کردن گرد و غبار

بهره مندي از سيستم سايکلون

کنترل روی دسته مجهز به مادون قرمز

موتور 1800 وات با توان مکش 400 وات

لوله خرطومی با قابلیت چرخش 360 درجه

بیشتر بخوانید
1,129,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>15 امتیاز وایت کلاب 15 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 15,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

جارو برقی سامسونگ مدل QUEEN-18

تمیزکاری کامل با برس توربوی فرش
با کمک متعلقات داخلی SC74 دستگاه شامل برس توربوی فرش برای جمع آوری کامل مو و پرز از فرش، برس مخصوص تمیز کردن درزها برای تمیز کردن درزها و شیارهای نازک و سطوح با دسترسی دشوار و همچنین برس گردگیری برای گردگیری اثاثیه و وسایل منزل، حداکثر قدرت تمیزکنندگی را تجربه کنید و ملاحظه نمایید که چگونه این قطعات در کنار یکدیگر امکان نظافت موثر چند-بعدی را برایتان فراهم می سازند.



تمیزکاری کامل با برس توربو
با کمک برس توربوی داخلی موجود در متعلقات SC74، موها و خزهای حیوانات خانگی را به طور کامل، کارآمد و به راحتی از فرش ها یا کف اتاق ها جمع کنید. وقتی به نقاط با دسترسی دشوار یا شیارهای نازک می‌رسید، از برس مخصوص تمیز کردن درزها استفاده کنید که این برس نیز بخشی از متعلقات داخلی SC74 دستگاه است و برای تمیز کردن محل‌های تنگ و کنج ها مناسب می‌باشد. و وقتی زمان گردگیری وسایل و اثاثیه مختلف از قبیل مبلمان فرامی‌رسد، با استفاده از یک برس داخلی دیگر به نام «برس گردگیری» اطمینان حاصل کنید که تمامی گردوخاک موجود به درون جارو برقی کشیده می‌شود نه اینکه مجدداً در هوا منتشر شود.



مکش طولانی تر، عمر طولانی تر.
تمیز کردن یک اتاق همیشه آسان نیست. و اگر جارو برقی شما قدرت مکش خود را حتی کمی از دست داده باشد، این کار مشکل و مشکل‌تر می‌شود. به همین دلیل است که شرکت سامسونگ به طراحی و عرضه جارو برقی هایی با فناوری های نوین و ابتکاری روی آورده که از انسداد زود هنگام فیلترها و سایر عوامل کاهش قدرت مکش جلوگیری می کنند. جارو برقی های ساخت سامسونگ از همه فناوری های لازم برای نگه داشتن جارو برقی در اوج قدرت خود بهره می گیرند تا نظافت با بازدهی و سهولت بیشتری انجام گیرد.


همیشه قدرتمند، همیشه بادوام
قدرت مکش در جارو برقی های معمولی به تدریج و به موازات پر شدن کیسه کاهش می یابد. در درون فیلتر سیکلون، ابتدا ذرات بزرگتر و سنگین تر جدا می شوند و این امکان را برای استفاده بهینه از فضای داخل کیسه جارو برقی و قدرت مکشی قوی و یکنواخت را فراهم سازد. فیلتر سیکلون، که به نحوی مناسب در کنار دسته جارو برقی تعبیه شده است، به راحتی به بیرون و داخل می لغزد و دسترسی به آن، حتی هنگامی که جارو برقی در حالت ایستاده قرار دارد، آسان است - کافی است آن را بپیچانید تا بیرون بیاید و آن را تخلیه کنید و با یک پیچ دیگر جا بیاندازید.




ظرفیت بیشتر، دفعات تخلیه کمتر
با استفاده از راه حلی ساده – یعنی کیسه جارو برقی بزرگ 4 لیتری – دفعات تخلیه کیسه را کاهش دهید. این کیسه دقیقاً همان کاری را انجام می دهد که به خاطر آن طراحی شده است - جمع آوری گرد و غبار – و چه بسا خیلی بیشتر از آن، که در نهایت فواصل زمانی بین تمیزکاری ها را افزایش می دهد و راحتی و آسایش بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد.

 

قابلیت فوت کردن گرد و غبار
قابلیت «فوت کردن آسان گرد و غبار» جمع کردن سریع و آسان گرد و غبار از قسمت هایی که دسترسی به آنها مشکل است را میسر می سازد.

 

لوله خرطومی با قابلیت چرخش 360 درجه
لوله خرطومی حرکت آسان لوله برای تمیزکاری آسان تر را امکان پذیر می سازد.

 

کنترل روی دسته مجهز به مادون قرمز
با کمک کنترل تعبیه شده روی دسته جارو به راحتی می توانید دستگاه را بکار بیندازید و قدرت مکش آن را تنظیم نمایید. اشعه مادون قرمز امکان طراحی سبک وزن و راحتی کار با دستگاه را فراهم می‌آورد.

جزئیات محصول
Samsung QUEEN-18 Vacuum Cleaner

مشخصات

ارتفاع
51.4 سانتی متر
پهنا
25.5 سانتی متر
عمق
29.6 سانتی متر
کشور سازنده
ایران
وزن
7.9 کیلو گرم
سایر ویژگی ها
دارای 28 سانتی متر عرض تمیز کردن ، نشانگر کنترل فیلتر ، لوله تلسکوپی استیل ، کنترل توان متغیر روی بدنه
اقلام همراه
فیلترهای Cyclone - Foam - Micro - Hepa 11 ، برس Turbo برای فرش
طول کابل برق
7 متر
میزان صدا
82 دسیبل
نوع جاروبرقی
پاکتی
قدرت موتور
1800 وات
توان مکش
400 وات
قابلیت جذب مایعات
ندارد
لوله تلسکوپی
دارد
فیلتر بهداشتی
دارد
نوع فیلتر خروجی
فیلترهای Cyclone - Foam - Micro - Hepa 11
پاکت جارو برقی
پاکت یکبار مصرف با ظرفیت بالا
گنجایش مخزن یا پاکت
4 لیتر
دیدگاه کاربران (0)