برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

جارو برقی کارچر مدل WD1

KARCHER WD1 Vacuum cleaner

ویژگی های محصول

قابلیت مکش مایعات

توان مکش :1600 وات

دارای فیلتری از جنس فوم

مجهز به سه عدد لوله پلاستیکی

مجهز به حلقه مخصوص جمع کردن سیم

مجهز به دسته ارگونومیک جهت جابه جایی آسان تر

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 7 روز تضمین بازگشت کالا
انتخاب رنگ
  • زرد
3,590,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>48 امتیاز وایت کلاب 48 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 48,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

جارو برقی کارچر مدل WD1

یک جاروبرقی چند کاره و با کیفیت از برند کارچر

جاروبرقی کارچر مدل WD1 یک جارو برقی سطلی پرقدرت و در عین حال بسیار کم مصرف است. این مدل دارای یک مخزن 15 لیتری از جنس پلاستیک مقاوم بوده و قابلیت جمع آوری زباله های خشک و همچنین مایعات را دارد و می توان از آن برای تمیز کردن فضاهای داخلی و بیرونی ، انبارها و همچنین داخل خودرو استفاده کرد. جاروبرقی WD1 کرشر ابعاد جمع و جوری دارد و در هنگام نگهداری فضای زیادی از انبار شما را اشغال نمی کند. این مدل جاروبرقی کرشر دارای قابلیت دمنده نیز هست، در مواقعی که امکان استفاده از مکنده وجود ندارد ، ویژگی دمنده می تواند بسیار کاربردی باشد. 

کارچر برند بسیار نام اور در زمینه تولید لوازم خانگی مختلف و تولید وسایل نظافتی با قدرت بسیار بالا و کارایی بی نظیر می باشد.

اصلی‌ترین فاکتور برای انتخاب جاروبرقی توان آن است که قدرت موتور را به نمایش می‌گذارد. هر چقدر توان موتور جاروبرقی که با وات نشان داده می‌شود بیشتر باشد موتور دارای قدرت بالاتری خواهد بود که این جاروبرقی با توان 1600 وات خود بسیار پر قدرت است. ماهیت طراحی جاروبرقی کارچر مدل WD1 از ایده طراحی جاروبرقی آب و خاک با قابلیت ‌های چندکاره برداشت ‌شده است. در این جاروبرقی به ‌دنبال آن هستیم که بتوانیم قابلیت ‌های سطح بالا در پاکسازی محیط را عاری از هر گونه محدودیتی داشته ‌باشیم. در این ایده باید پایش درستی از آلایندگی‌ های احتمالی محوطه ‌های مسکونی و تجاری داشته باشیم. این فضاها عموماً در جریان باد و دیگر تبعات جوی از برگ، شاخه‌ های شکسته ‌شده و یا آب ‌های جمع ‌شده که در جریانی از گرد و خاک هستند، آلوده می‌ شوند. یک جاروبرقی چند منظوره حرفه‌ ای باید بتواند به شکل همزمان هر نوع آلایندگی محیطی را مکش نماید. برای طراحی یک جاروبرقی چند منظوره قابلیت کارکرد همزمان در انواع فضاها و مواجه شدن با انواع آلایندگی ‌ها حائز اهمیت است. این جاروبرقی ها باید بتوانند هر نوع آلایندگی را با حضور یک نوع فیلتر، تحت استفاده از یک نازل مکش مشترک، مکش کرده و برای اپراتورها از دردسرهای تعویض قطعات نداشته باشند. کارچر در این زمینه برند پیشتازی است. زیرا با درک درست نیازهای جاری مصرف ‌کنندگان، جاروبرقی هایی طراحی کرده که در عین کارکردی ساده، قابلیت فعالیت در هر فضا و مواجه شدن در هر نوع آلایندگی را داشته باشد. جاروبرقی کارچر مدل WD1 یکی از محصولات خوش ‌ساخت با قابلیت کاربردی میان رده است که به ‌خوبی از پس فعالیت ‌های سنگین فضاهای خانگی و نیمه ‌صنعتی بر می ‌آید.

جارو برقی آب و خاک کارچر علاوه بر قابلیت های بسیار پیشرفته دارای طراحی زیبا و دیزاین مدرن می باشد، این محصول به رنگ زرد و به صورت کاسه ای عرضه شده است و از وزن سبک و ابعادی بسیار کوچک بهرمند است، بر روی بدنه این جارو برقی در قسمت بالا ان یک دسته برای حمل اسان و جابجایی ان موجود است. همراه این دستگاه نازل های مختلف با کارایی بالا عرضه می شود، این نازل ها کارایی دستگاه را افزایش می دهند و می توان از ان ها برای محیط های مختلف به اسانی استفاده کرد. براش جارو، سری های مخصوص برای جمع کردن مایعات، سری دمنده و … در این جارو کارایی خاص خود را می توانند به بهترین شیوه ممکن انجام دهند. بر روی بدنه این محصول قسمت مخصوص برای نگهدارای از نازل ها وجود دارد، این ویژگی ظاهری بسیار مرتب تر را ایجاد می کند، دسته بلند جارو به صورت پارچه پارچه امکان نگهداری در جارو برقی را دارد. سیم جارو نیز در قسمت پشتی به یک دسته اویزان می شود و از ایجاد هرج و مرج جلوگیری می کند. چرخ های کوچک این محصول دارای قابلیت چرخش به 360 درجه را دارد، این ویژگی امکان مانور جارو را فراهم می اورد بنابراین می توان به اسانی محصول را در تمامی قسمت ها به حرکت در اورد. لوله و سری های این جارو برقی به اسانی به قسمت اصلی وصل می شوند، شلنگ این جارو از جنس پلاستیک است و دسته ان از جنس فلزی ساخته شده است، بر روی دسته نیز امکان تنظیم و کنترل مکش از راه دور و به اسانی برای کاربران فراهم می شود.

مشخصات کلی جارو برقی کارچر مدل WD1

توان مکش: 1600 وات

امکان استفاده به صورت دمنده

 قرار گیری لوازم بر روی بدنه

توانایی مکش آب و خاک 

دارای فیلتر از جنس فوم

 حقله مخصوص جمع سیم

جزئیات محصول
KARCHER WD1 Vacuum cleaner

مشخصات

وزن
3/7 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
قابلیت قرار گیری لوازم جانبی بر روی بدنه / مجهز به دسته ارگونومیک جهت جابه جایی آسان تر / نازل زمین تر و خشک / توان مصرفی: 1000 وات
ابعاد
46/1 × 35/2 × 33/1 سانتی متر
طول کابل برق
4 متر
میزان صدا
50-60 هرتز
توان مکش
1600 وات
قابلیت جذب مایعات
دارد
فیلتر بهداشتی
دارد
پاکت جارو برقی
دارد
گنجایش مخزن یا پاکت
15 لیتر
دیدگاه کاربران (0)