برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

جارو رباتیک شیائومی مدل Mop 2 Ultra

Xiaomi Mop 2 Ultra vacuum cleaner

ویژگی های محصول

قدرت مکش: 4000 پاسکال

قابلیت کنترل از طریق APP

شناسه کالا: 2800002103109

ظرفیت باتری: 5200 میلی آمپر ساعت

ظرفیت مخزن گرد و غبار: 550 میلی لیتر

دارای قابلیت عبور از موانع تا 20 میلی متر

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 7 روز تضمین بازگشت کالا
انتخاب رنگ
  • مشکی
22,000,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>293 امتیاز وایت کلاب 293 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 293,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

خرید جارو رباتیک شیائومی مدل Mop 2 Ultra

جارو سبک وزن و با کیفیت ، برای خانه شما از برند شیائومی

شما برای تمیزی و نظافت منزل تان چقدر زمان صرف می‌کنید؟ آیا به دنبال راهی سریع و موثر برای تمیزی منزل خود هستید؟ جاروبرقی رباتیک این کار را برایتان آسان کرده است. تصور کنید بعد از یک روز کاری خسته کننده هنگامی که به منزل باز می گردید، خانه تمیز و مرتب باشد.تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت است تا با طراحی و تولید ابزار و دستگاه‌های مختلف، زندگی را برای ما انسان‌ها آسان تر کند. جارو رباتیک یکی از جدیدترین گجت های هوشمند است که این امکان را برایتان فراهم می‌کند در سریع ترین زمان ممکن و حتی بدون نیاز به حضورتان در منزل، خانه ای تمیز و مرتب داشته باشید. اگر قصد خرید این وسیله جذاب و کاربردی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم با وایت کالا همراه باشید.

جارو شیائومی مخزن 200 میلی لیتری آب و مخزن 550 میلی لیتری گرد و غبار را دارا می باشد.

جارو رباتیک ، نظافت به سبک ربات ها

اگر جدای از تکنولوژی هیجان انگیز ربات‌های نظافتچی، روی قدرت مکش تاکید دارید، باید بدانید که جارو رباتیک شیائومی Mop 2 Ultra با مکش 4000 پاسکالی، یکی از قدرتمندترین جارو رباتیک‌های موجود در بازار است. در واقع با این مکش، هیچ ذره‌ای هرچند سبک جان سالم به در نمی‌برد و به سمت مخزن زباله هدایت می‌شود. با این مکش، سطوح صیقلی مثل سرامیک و پارکت مثل آب خوردن نظافت می‌شوند ولی این مکش بالاترین قدرت را برای تمیز کردن سطوح پرز داری همچون فرش، موکت و قالی دارد. در لابلای پرز فرش‌ها و شکاف کفپوش‌ها هیچ گرد و خاک و آلودگی باقی نخواهد ماند. این جارو به صورت اتوماتیک فرش و موکت را تشخیص داده و به محض قرار گرفتن روی آن، قدرت مکش را افزایش می‌دهد. شیائومی الگوریتم پیشرفته‌ای را برای نقشه یابی و تشخیص موانع توسط جارو رباتیک شیائومی Mop 2 Ultra به کار گرفته است. این دستگاه، مناطقی که باید تمیز شوند را رصد می‌کند، نقشه‌ای دقیق از خانه اسکن کرده و موانع را مشخص می‌نماید که مسیریابی عمدتاً از طریق سیستم ناوبری لیزری LDS و فناوری TOF سه بعدی به دست می آید. در واقع به همراه 16 سنسور هوشمند دیگر، موفق به اندازه‌گیری دقیق فواصل شده و تمیز کردن را بدون برخورد با اجسام به سرانجام می‌رساند. هر بار که جارو رباتیک شیائومی Mop 2 Ultra به مانعی نزدیک می‌شود، سرعت خود را کاهش داده تا از برخورد جلوگیری نماید. همچنین قادر به اندازه گیری ارتفاع مبلمان تا بررسی کند آیا امکان عبور از زیر آن وجود دارد یا خیر. ناگفته نماند که این جارو از موانع تا 20 میلی‌متر به راحتی رد می‌شود.

جارو رباتیک شیائومی از یک مخزن آب 200 میلی لیتری را در کنار مخزن زباله 550 میلی لیتری جای داده و از آن برای تامین آب در نظافت مرطوب کمک می‌گیرد. به این ترتیب، حتی لک های قدیمی نیز از کفپوش شما پاک می‌شوند و نیاز به تی کشیدن بعد از جارو نیست.

جمع بندی و نتیجه گیری ، بخریم یا نخریم ؟

جاروبرقی های رباتی به بازار آمده اند تا به تمام مشکلاتی که با جاروبرقی های قدیمی داشته اید، پایان دهند. همانطور که ملاحظه نمودید، در این مطلب به بررسی جاروبرقی رباتی پرداختیم و قابلیت ها و نحوه عملکرد آن را شرح نمودیم. با خرید این ربات کوچک و کاربردی، دیگر نیازی نیست وسیله ای سنگین را با خود به همه نقاط خانه حمل کنید چون این ربات کوچک، همه نقاط خانه شما تمیز می کند و هیچ نقطه ای را کثیف باقی نمی گذارد تنها از طریق نصب اپلیکیشن روی گوشی ، حتی هنگامی که دور از خانه هستید، همه چیز تحت کنترل شما می باشد.

جزئیات محصول
Xiaomi Mop 2 Ultra vacuum cleaner

مشخصات

کشور سازنده
چین
وزن
4.15 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
عملکردها: جارو کردن، جاروبرقی، موپ، اسکراب / فیلتر قابل شست‌وشو
ابعاد
353 × 350 × 98.8 میلی متر
میزان صدا
۶۵ دسی بل
نوع جاروبرقی
جارو رباتیک
قدرت موتور
۵۰ وات
توان مکش
۴۰۰۰ پاسکال
دیدگاه کاربران (0)