برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

جارو رباتیک شیائومی مدل MOP2 Pro

Xiaomi MOP2 Pro Vacuum Cleaner

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

ویژگی های محصول

قدرت مکش: 3000 پاسکال 

دارای نشانگر پر بودن مخزن

شناسه کالا: 2800003544918

180 دقیقه کار کرد با یک بار شارژ

اسکن دقیق نقشه خانه و تحلیل موانع

مجهز به 3 حالت جارو کردن، طی کشی و حالت جارو و طی کشی

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 18 ماه گارانتی + 3 ماه گارانتی تعویض
انتخاب رنگ
  • سفید
  • مشکی
19,900,000 تومان
موجود در انبار وایت کالا
>265 امتیاز وایت کلاب 265 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 265,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

جارو رباتیک شیائومی مدل MOP2 Pro

بررسی و خرید اینترنتی جارو رباتیک شیائومی مدل MOP2 Pro

امروزه نظافت محیط اطراف نسبت به گذشته بسیار راحت تر و آسان شده است. با تولید جاروبرقی های رباتیک این امکان برای افرادی که زمان کافی ندارند و یا به دلایلی نظافت برایشان سخت باشد بسیار مفید و کارآمد می باشد. جاروی رباتیک یک مدل از جاروبرقی است که به صورت اتوماتیک کار می کند و تنها با فشار دادن یک دکمه جارو شروع به نظافت محیط اطراف می کند. جاروبرقی رباتیک به سنسور تشخیص ارتفاع می باشد که در صورت نزدیک شدن به پله ها مسیر خود را تغییر می دهد.این محصول علاوه بر سنسور تشخیص ارتفاع مجهز به سنسور تشخیص مانع نیز می باشد و پس از نظافت به صورت خودکار به محلی که در آن شارژر قرار گرفته است می روند.

شیائومی با تولید جاروبرقی هوشمند که به وسیله دوربین‌های جلویی خود به جنگ کثیفی منزل می‌رود و بدون آنکه مزاحم شما شود؛ آشغال‌های سطح زمین را جمع کرده و سپس به داکت شارژ خود باز میگردد.

جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل MOP2 Pro از جاروبرقی های هوشمند قابل حمل بی سیم شیائومی است. قدرت مکش آن نیز تا 3000 پاسکال افزایش یافته است و از فناوری پیشرفته سیستم فاصله لیزری برای نظارت بر محیط به صورت 360 درجه استفاده می کند. سنسورهای حرکتی دقیق، فناوری اجتناب از موانع، و یک سیستم ناوبری بصری خلاقانه، به سرعت نقشه برداری می کند. محیط اطراف خود را ایجاد می کند و مسیرهای پاکسازی را در حین حرکت ایجاد می کند. این ربات تغیرات ناگهانی ارتفاع مانند پله ها را تشخیص می دهد و یک دیوار مجازی را ترسیم می کند حسگر نوری: کمک می کند تا در محیط های تاریک نظیر زیر مبل ها دستگاه به راحتی کار کند

زمانی ربات‌ها کاراکتری بیش در فیلم‌های علمی‌تخیلی نبودند، اما رفته‌رفته پا به دنیای واقعی گذاشتند و حالا خیلی جاها کمک‌دست‌مان به‌حساب می‌آیند. با جارو رباتیک شیائومی به راحتی محیط اطراف خود را تمیز کنید و با خرید یک جارو درواقع شما یک طی هم خریداری کردید این جارو رباتیک علاوه بر جارو کردن فرش و موکت امکان طی زدن گارکت و سرامیک هم به شما میدهد.

جزئیات محصول
Xiaomi MOP2 Pro Vacuum Cleaner

مشخصات

کشور سازنده
چین
وزن
4 کیلو گرم
سایر ویژگی ها
نشانگر پر بودن مخزن / گنجایش مخزن مایعات: 25 میلی لیتر / قابلیت شستشو / قابلیت تنظیم برنامه ریزی برای نظافت / امکان ذخیره نقشه های متعدد برای طبقات / ظرفیت مخزن آب 250 میلی لیتر / امکان بالارفتن از موانع 20 میلیمتری
ابعاد
130 × 126 × 93 میلی متر
میزان صدا
کمتر از 76 دسی بل
نوع جاروبرقی
جارو رباتیک
قدرت موتور
33 وات
توان مکش
3000 پاسکال
قابلیت جذب مایعات
قابلیت طی کشی
گنجایش مخزن یا پاکت
55 میلی لیتر
دیدگاه کاربران (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

ثبت سوال / دیدگاه

5.0
1401/08/29

من این محصول رو خریدم چون حیوان خانگی دارم که خونه پر از موهاشه. کار تمیز کردن خونه رو به خوبی انجام داده. تمام خاک و پرز رو از روی زمین پاک می کنه. در مورد تمیز کردن انتظارات من را برآورده کرده.