برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

جاروبرقی آاگ مدل VX9-4-OKOX

AEG VX9-4-OKOX Vacum cleaner

ویژگی های محصول

صرفه جویی در مصرف انرژی

فیلتر ضد آلرژی قابل شستشو

شناسه کالا: 2006627846517

برس مخصوص پارکت AeroPro Parketto

سیم جمع کن پدالی جهت جمع کردن سریع و آسان

دارای دستگیره ارگونومیک AeroPro Ergo با ریموت کنترل

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 18 ماه گارانتی سیما الکتریک
انتخاب رنگ
  • مشکی
12,000,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>160 امتیاز وایت کلاب 160 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 160,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

جاروبرقی آ ا گ مدل VX9-4-OKOX

یک نظافت راحت با جاروبرقی پر قدرت آ ا گ

با اینکه نظافت و تمیزی و آراستگی منزل در میان خانواده‌های ایرانی اهمیت بسیاری دارد با این‌حال این آراستگی و تمیزی منزل برای برخی افراد کاری زمان ‌بر و خسته‌کننده است. سال‌های زیادی است که لوازمی همچون، جاروبرقی و غیره برای برطرف کردن این مشکلات ساخته ‌شده‌اند که عضوی جدانشدنی از لوازم منزل هستند. جاروبرقی به دلیل سهولت کارآیی یکی از پرطرفدارترین وسایل هر منزلی است.

جاروبرقی مدل VX9-4-OKOX از فیلتر HEPA در خروجی هوا استفاده کرده تا مانع از انتشار گرد و غبار در محیط گردد.

استفاده از جاروبرقی ها علاوه بر اینکه بسیار راحت تر و مقرون به صرفه تر از شیوه های سنتی می باشد، کاربری آسان این جاروبرقی ها موجب افزایش دفعات نظافت و جارو کشی می گردد و همین امر تاثیر قابل ملاحظه ایی در افزایش عمر فرش ها و موکت ها دارد.



طراحی ظاهری و امکانات جاروبرقی آاگ

جاروبرقی AEG مدل VX9-4-OKOX با طراحی زیبا و با بالاترین استانداردها به بازار عرضه شده و آن را در رده دستگاههای پرقدرت قرار داده است. آاگ این جاروبرقی را با توان مصرفی 750 وات تجهیز نموده که در مقایسه با جاروبرقی‌های معمولی با 2200 وات 75٪ انرژی کمتری استفاده می کند و با وجود توان مصرفی کمتر، بازدهی بالایی هم رده با جاروبرقی های 2200 واتی دارد که با ایجاد مکش قوی و برس کارآمد AeroPro™ Extreme زباله ها را بخوبی جمع آوری کرده که همین امر موجب محبوبیت این سری از جاروبرقی های AEG در بازار گردیده و یک نظافت کامل و آسان را با کمترین صدا و مصرف انرژی به ارمغان می آورد. یکی از ویژگیهای بارز این جاروبرقی، فیلتر ضد آلرژی قابل شستشوی آن می باشد که با جذب کامل گرد و غبار هوای خروجی رو پاک نموده و برای افرادی که مبتلا به بیماریهای تنفسی هستند، بسیار مناسب خواهد بود. لوله‌ی تلسکوپی آلومینیومی سبک با قابلیت تنظیم، امکان دسترسی به تمام نقاط خانه را فراهم می سازد و می توان به بهترین نحو از آن استفاده نمود. لوله خرطومی جاروبرقی VX9-4-OKO آاگ با گردش 360 درجه از گره خوردن لوله جلوگیری کرده و جارو کردن هر مکانی را نیز امکانپذیر می سازد.

دسته طراحی شده برای این جاروبرقی مطابق با شکل دست است ؛ و راحت در داخل دست جای میگیرد ، این مزیت باعث میشود تا تجربه کاربری بسیار عالی را با جاروبرقی vx9 تجربه نمایید

جارو برقی آاگ برای خرید ، یک دستگاه بسیار باکیفیت و بادوام است که میتواند سال ها برای شما کارهای نظافت را بسیار عالی انجام دهد ، بی آن که از کیفیت آن کاسته شود . زیبایی ظاهری در کنار امکانات عالی ، قطعا لذت جارو کشیدن با داشتن چنین جاروبرقی چند برابر خواهد بود . شما میتوانید این جاروبرقی پر قدرت را با کمترین قیمت از فروشگاه وایت کالا با چند کلیک ساده خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید .

جزئیات محصول
AEG VX9-4-OKOX Vacum cleaner

مشخصات

وزن
7.5 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
نشانگر پر بودن مخزن / شعاع کارکرد 12 متر/ گیره نگهدارنده دسته جارو در حالت عمودی و افقی / کنترل روی دسته
ابعاد
510 × 240 × 305 میلیمتر
طول کابل برق
9 متر
میزان صدا
69 دسی بل
نوع جاروبرقی
پاکتی
لوله تلسکوپی
دارد
نوع فیلتر خروجی
HEPA 13
گنجایش مخزن یا پاکت
5 لیتر
دیدگاه کاربران (0)