برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

جارو رباتیک شیائومی مدل R1

Xiaomi R1 Robotic Vacuum Cleaner

ویژگی های محصول

قدرت مکش 2700 پاسگال

میزان شارژدهی 180 دقیقه

شناسه کالا: 2800000880064

قابلیت کنترل از طریق نرم افزار اختصاصی

قابلیت ذخیره نقشه های متعدد برای طبقات

 

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 12 ماه گارانتی آریا کیش
انتخاب رنگ
  • مشکی
14,900,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>199 امتیاز وایت کلاب 199 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 199,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

خرید جارو رباتیک شیائومی مدل R1

نظافت بدونه خستگی با جارو رباتیک

همه ما با توجه به شرایط زندگیی و شاغل بودن همه اعضای خانواده گاهی میخواهیم وقتی خسته از محل کاربرمیگردیم محیط اطراف کاملا تمیز باشد و این کار فقط با داشتن یک جاروبرقی هوشمند امکان پذیر است و به شما این امکان را میدهد تا حتی زمانی که مشغول استراحت هستید بدون صدا و بدون دخالت شما محیط را جارو کشیده و کف را طی بکشد. یعنی شما حتی در زمان استراحت هم با داشتن یک جاروبرقی هوشمند مشغول نظافت هستید.


صرفه جویی در زمان با جارو رباتیک

جاروبرقی رباتیک شیائومی مدل R1 یک ربات باکیفیت است که در قسمت زیرین جاروبرقی می‌توان سه چرخ شامل دو چرخ بزرگ و یک چرخ کوچک با قابلیت چرخش را مشاهده کرد. در گوشه بالایی و سمت راست جاروبرقی ماژول جاروکشی وجود دارد که برای نظافت هر چه بهتر کف منزل می‌توان از آنها استفاده کرد. این ماژول شامل سه بازوی چرخان است که در قسمت انتهایی آنها یک برس با موهای بلند نصب شده است. بر روی بدنه جاروبرقی نیز دو دکمه برای خاموش کردن و شروع عملیات نظافت وجود دارد که در مواقع ضروری که به نرم‌افزار مخصوص دسترسی ندارید می‌توانید از آنها استفاده کنید.

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این محصول طراحی خالی شدن مخزن نوآورانه آن است. یکی از مشکلات اصلی جارو برقی‌های مخزن آن رباتی است، اما جارو برقی لایدستو از طریق استند شارژ در صورت پر شدن قادر است به طور خودکار به خالی کردن محتویات درون مخزن بپردازد و از این طریق حتی اگر تا چند روز در خانه حضور نداشته باشید مشکلی پیش نمی‌آید و جارو برقی با عملکرد هوشمند و  خودکار خود محیطی تمیز را به شما هدیه خواهد داد. این موضوع در کنار قابلیت آنتی باکتریال و ضدبو به تمیز ماندن منزل شما کمک به سزایی خواهد کرد. همان‌طور که گفتیم جاروبرقی رباتیک  علاوه بر قابلیت جاروکشی، دارای ویژگی تی کشی هم است. به لطف مخزن آب250 میلی‌لیتری و سیستم الکترونیکی و هوشمند توزیع آب، نازل‌های مخصوص آب را بر روی سطح زمین اسپری می‌کنند. فشار آب خروجی و همچنین اعلام هشدار در خصوص تمام شدن آب درون مخزن، توسط این سیستم هوشمند کنترل می‌شود.

عملکرد جاروبرقی رباتی جدید شیائومی کاملا هوشمند است. این محصول از قابلیت برنامه‌ریزی مسیر، سیستم ناوبری دقیق، جلوگیری از برخورد و سقوط بهره می‌برد و نیاز به هرگونه نظارت از سوی کاربر را به حداقل رسانده است. پردازنده دو هسته‌ای به‌کار رفته در این جاروبرقی رباتی عملکرد پردازشی مناسبی دارد. الگوریتم‌های پیشرفته ناوبری و مکان‌سنجی خودکار مسئولیت جابه‌جایی بدون مشکل جاروبرقی در مسیرهای مشخص شده را برعهده دارند. سرعت جاروکشی در این محصول بیش از 20 درصد بالاتر از نمونه‌های مشابه است و نرخ نظافت آن برای سطوح مختلف تا 98 درصد است.

جزئیات محصول
Xiaomi R1 Robotic Vacuum Cleaner

مشخصات

کشور سازنده
چین
وزن
8.3 کیلو گرم
سایر ویژگی ها
مجهز به نشانگر پر بودن مخزن / اجتناب از برخورد با اجسام / قابلیت تنظیم توان / نشانگر شارژ باتری کم
ابعاد
343x255x218 میلی‌متر
میزان صدا
69 دسی بل
نوع جاروبرقی
جارو رباتیک
قدرت موتور
50 وات
توان مکش
2700 پاسکال
قابلیت جذب مایعات
دارد
فیلتر بهداشتی
دارد
گنجایش مخزن یا پاکت
3 لیتر
دیدگاه کاربران (0)