برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

جارو رباتیک شیائومی مدل Roborok S5 Max

Xiaomi Roborok S5 Max Vacuum Cleaner

ویژگی های محصول

مخزن آب: 290 میلی‌ لیتر

قدرت مکش: 2000 پاسکال

عبور از موانع تا 2 سانتی‌متر

شناسه کالا: 2800000878720

قابلیت شارژ مجدد و ادامه به کار خودکار

سیستم ذخیره سازی نقشه‌های چند طبقه

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 7 روز تضمین بازگشت کالا
انتخاب رنگ
  • سفید
16,900,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>225 امتیاز وایت کلاب 225 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 225,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

جارو رباتیک شیائومی مدل Roborok S5 Max

نظافت بدونه خستگی با جارو رباتیک 

با تولید جاروبرقی های رباتیک دیگر نیاز نیست شما زمان جداگانه ای را برای جارو کشیدن کنار بگذارید بلکه این جارو به راحتی محیط اطراف را بدون دخالت شما جارو کشیده و شما عزیزان میتوانید همزمان به کار های دیگری در تمیز کردن اطراف خود بپردازید چون همانطور که میدانید همیشه تمیز کردن خانه کار بسیار وقت گیر و خسته کننده ای است و اگر تمام افراد خانواده شاغل باشند زمان بسیار کمی برای این کار وجود دارد به همین علت ما به شما پیشنهاد میدهیم تا از وسایلی استفاده کنید که بهترین کارایی را در نظافت داشته باشند و شاید انتخاب یک جارو رباتیک بهترین انتخاب باشد.

  شیائومی بدون شک برای بهتر کردن Roborock S5 Max نسبت به نسخه قبلی سنگ تمام گذاشته است. مکش قوی، تنظیمات متعدد و کاربر پسند گوشه‌ای از مزایای این جاروست. این محصول با سیستم تی‌کشی فوق‌العاده و تشخیص فرش خود نیازها و انتظارات بسیاری از کاربران را برآورده می‌کند.

جارو رباتیک شیائومی مدل S5 Max مانند بسیاری از مدل‌های دیگر این شرکت، از طراحی گرد با ارتفاع کم طراحی شده است. ظاهر دستگاه مینیمال و مدرن است. موتور این جارو با قدرت مکش Pa2000 هرگونه آشغالی را حتی از فرش‌های ضخیم به راحتی جمع می‌کند. سیستم تی‌کشی آن از پس پاک کردن اکثر لکه‌ها، چه لکه‌های خیس و چه خشک شده، برمی‌آید.محفظه آشغال نیز تا 490 میلی لیتر آشغال را در خود جا می‌دهد. در پشت محفظه این دستگاه فیلتر HEPA قرار گرفته تا از خروج هر گونه ذرات حساسیت‌زا به بیرون جلوگیری کند.ظرفیت باتری 5200 میلی‌‌آمپردر ساعت است و زمان سرویس دهی‌اش بسته به حالت‌های مختلف، متغیر است اما به طور میانگین در یکبار شارژ تا 150 دقیقه کار می‌کند. جهت‌یابی و نقشه‌کشی s5 با بهره گیری از سنسور LDS، یکی از نقاط قوت این دستگاه به حساب می‌آید تا هیچ جایی را از قلم ننداخته و بهترین مسیر را برای تمیز کردن محیط انتخاب کند. این دستگاه با استفاده از برنامه‌ریزی و نقشه ذخیره شده‌اش، خود را فقط به میزان نیاز برای اتمام تمیز کردن محیط باقیمانده شارژ می‌کند. در آخر، اپلیکیشن وضعیت و اطلاعاتی حیاتی از نحوه کارکرد هر قطعه و عمر باقیمانده آن‌ها در اختیارتان می گذارد.

با جارو رباتیک شیائومی به راحتی محیط اطراف خود را تمیز کنید و با خرید یک جارو درواقع شما یک طی هم خریداری کردید این جارو رباتیک علاوه بر جارو کردن فرش و موکت امکان طی زدن پارکت و سرامیک هم به شما میدهد

جزئیات محصول
Xiaomi Roborok S5 Max Vacuum Cleaner

مشخصات

وزن
3.5 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
فیلتر HEPA / باتری: لیتیوم-یون 5200 میلی‌آمپر / کنترل از راه دور
ابعاد
10x35x35 سانتی‌متر
میزان صدا
60 دسیبل
نوع جاروبرقی
جارو رباتیک
توان مکش
2000 پاسکال
قابلیت جذب مایعات
دارد
گنجایش مخزن یا پاکت
490 میلی‌لیتر
دیدگاه کاربران (0)