برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

جاروبرقی مخزن دار بوش مدل BGS7POW1

Bosch BGS7POW1 Vacuum Cleaner

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

ویژگی های محصول

قدرت مکش: 800 وات

ظرفیت مخزن : 3 لیتر

مجهز به لوله تلسکوپی

دارای قابلیت تنظیم میزان مکش

دسته راحت برای جداسازی و خالی کردن محفظه گرد و غبار

انتخاب گارانتی
  • 24 ماه گارانتی کارا سرویس
انتخاب رنگ
  • مشکی
  • قرمز مشکی
18,900,000 تومان
موجود در انبار وایت کالا
>252 امتیاز وایت کلاب 252 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 252,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

جاروبرقی مخزن دار بوش مدل BGS7POW1

یک نظافت راحت با جاروبرقی پر قدرت بوش

با اینکه نظافت و تمیزی و آراستگی منزل در میان خانواده‌های ایرانی اهمیت بسیاری دارد با این‌حال این آراستگی و تمیزی منزل برای برخی افراد کاری زمان ‌بر و خسته‌کننده است. سال‌های زیادی است که لوازمی همچون، جاروبرقی و غیره برای برطرف کردن این مشکلات ساخته ‌شده‌اند که عضوی جدانشدنی از لوازم منزل هستند. جاروبرقی به دلیل سهولت کارآیی یکی از پرطرفدارترین وسایل هر منزلی است.

این دستگاه یک محصول ایده‌آل برای انجام نظافت‌های سطوح مختلف منزل شما

جاروبرقی مخزن دار بوش مدل BGS7POW1 یک محصول بسیار قدرتمند از شرکت بوش جهت تمیز کردن زباله‌های موجود در سطوح مختلف خانه شما است. این محصول به شما نه تنها نتیجه مطلوب از تمیز شدن سطوح مختلف را ارائه می‌کند، بلکه تضمین عملکرد در مدت زمان طولانی را، برای نظافت‌های روزانه منزل شما می‌دهد. قدرت مکش منحصر به فرد این دستگاه به‌آسانی گرد و غبار و زباله‌های ریز و درشت موجود در کف منزل شما را با کمترین زحمت جمع‌آوری می‌کند. توان موتور این جارو برقی 800 وات است. قدرت مکش‌های گوناگون برای این محصول در نظر گرفته شده است تا در مواجهه با انواع زباله به‌آسانی آن‌ها را برای شما جمع‌آوری کند.

طراحی ظاهری و امکانات جاروبرقی بوش

همه ما دوست داریم تا وسایل برقی که در اختیار داریم، همیشه درست کار کنند و بهترین نتیجه را در عملکردشان برای ما رقم بزنند. سنسور هوشمند کنترل به صورت مداوم عملکرد جارو برقی را برای شما بررسی می‌کند تا تضمینی برای عملکرد حداکثری آن در هر بار استفاده باشد. به‌وسیله LED بکاربرده شده در این محصول از عملکرد آن به شما اطلاع رسانی می‌کند. در صورت افت عملکرد به شما هشدار تمیز کردن فیلتر را می‌دهد تا با تمیز کردن آن مجددا از حداکثر عملکرد این دستگاه بتوانید استفاده کنید. شستشوی فیلتر جاروها معمولا با زحمت اضافی همراه است. به لطف سیستم تمیز کردن چرخشی فیلتر جارو برقی، حال شما می‌توانید با کمترین زحمت و به صورت کاملا بهداشتی اقدام به تمیز کردن آن نمایید. تنها کافی است تا مخزن گرد و غبار آن را جدا کنید و اهرم قرمز رنگ تعبیه شده در قسمت بالایی آن را بچرخانید، تمام گرد و غبار و زباله‌های موجود درون مخزن آن با کمترین تماس دست شما پاکیزه می‌شود و فیلتر آن بدون نیاز به شستشو برای شما تمیز می‌شود. به این صورت در کسری از دقیقه و به‌آسانی فیلتر آن از وجود آلودگی‌ها پاکیزه می‌شود. ظرفیت مخزن این دستگاه ۳ لیتر است تا در مدت زمان طولانی نیاز به خالی کردن پیاپی این مخزن نباشد. در این جاروبرقی از لوازم و طراحی‌هایی بکاربرده شده است تا با کمترین زحمت و آزردگی اقدام به نظافت سطوح مختلف منزل خود نمایید. دسته با طراحی ارگونومیک برای جلوگیری از درد گرفتن مچ دست شما، حالت پارک برای قرار گرفتن سری جارو روی بدنه آن و کاهش فضای اشغال شده، تولید صدا در حین کار تنها ۶۸ دسی بل، سطوح مختلف مکش و ۴ عدد چرخ پلاستیکی برای جابجایی هرچه آسان‌تر و انتقال آن به نقاط مختلف خانه از جمله مواردی است که در طراحی این محصول رعایت شده است تا استفاده از آن را پیش از پیش راحت کند. شعاع عملکرد این جاروبرقی تا ۱۱ متری خود را پوشش می‌دهد و نیازی به تعویض دوشاخه برق آن نخواهید داشت، همچنین جمع شده کابل برق آن به صورت خودکار انجام می‌شود. جنس بدنه این دستگاه از پلاستیک است تا در کاهش وزن آن تاثیر موثری داشته باشد.

شرکت بوش به کیفیت هوای منزل شما اهمیت می‌دهد. به‌وسیله فیلتر بکاربرده شده در این محصول، شما می‌توانید به راحتی تنفس کنید. این فیلتر تمام ذرات ریز موجود در هوا و مخزن جارو را تا 99.95% فیلتر می‌کند و همچنین از ورود مجدد باکتری‌ها و مواد آلوده کننده‌ای که از محیط جمع‌آوری شده است و به داخل مخزن آمده، جلوگیری می‌کند. این محصول مناسب افرادی است که دچار ناراحتی‌های تنفسی هستند. فیلتر این دستگاه قابلیت شستشو برای دفعات متعدد را دارد، به‌وسیله این قابلیت از هزینه‌های تعمیرات و نگهداری این دستگاه کاسته می‌شود.

جزئیات محصول
Bosch BGS7POW1 Vacuum Cleaner

مشخصات

ارتفاع
31 سانتی متر
پهنا
32 سانتی متر
عمق
47 سانتی متر
وزن
6.7 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
شعاع کارکرد 11 متر / دارای نازل شکاف، نازل دخلی و برس مبلمان، برس توربو/ جنس بدنه: پلاستیک/ سیستم جمع کن خودکار
میزان صدا
72 دسی بل
نوع جاروبرقی
مخزن دار
توان مکش
800 وات
قابلیت جذب مایعات
ندارد
لوله تلسکوپی
دارد
فیلتر بهداشتی
دارد
گنجایش مخزن یا پاکت
3 لیتر
دیدگاه کاربران (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

ثبت سوال / دیدگاه

5.0
1402/11/29

قدرت مکش فوق العاده ای داره جوری که یه فرش رو کامل بلند می کنه ولی یکم سنگینه و ممکنه خستتون کنه