برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

جارو رباتیک فکر مدل RS 770

Fakir Robert RS 770 Vacuum Cleaner

ویژگی های محصول

دارای باتری لیتیومی

قدرت: 4000 پاسکال

دارای قابلیت تی کشی

دارای سه سرعت متفاوت

مجهز به سنسور با حساسیت بالا

ظرفیت مخزن آب: 250 میلی لیتر

ظرفیت مخزن زباله: 450 میلی لیتر

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 7 روز تضمین بازگشت کالا
انتخاب رنگ
  • سفید
18,900,000 تومان
موجود در انبار وایت کالا
>252 امتیاز وایت کلاب 252 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 252,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

جارو روباتیک فکر مدل RS 770

بررسی و خرید اینترنتی جارو رباتیک فکر RS 770

شما برای تمیزی و نظافت منزل تان چقدر زمان صرف می‌کنید؟ آیا به دنبال راهی سریع و موثر برای تمیزی منزل خود هستید؟ تصور کنید بعد از یک روز کاری خسته کننده هنگامی که به منزل باز می گردید، خانه تمیز و مرتب باشد. این کار فقط با داشتن یک جارو رباتیک با کیفیت امکان پذیر است

یک ربات حرفه ای در خانه شما

جارو رباتیک فکر RS 770، یکی از گزینه‌های خریدی است که پیش رو دارید که دارای مکش بسیار قوی، قابلیت نظافت مرطوب، نقشه‌برداری هوشمند، جهت‌یابی مستقیم به کمک لیزر و عملکرد تشخیص مانع، ویژگی‌هایی هستند که خریداران را نسبت به خرید وسوسه می‌کنند. جارو رباتی فکر نیز ساختاری دایره‌ای و بدون زاویه دارد تا به راحتی به حرکت روان خود بین لوازم خانه ادامه دهد. بدنه جارو عمدتاً از پلاستیک فشرده با بافت براق ساخته شده که ازلحاظ ضخامت و مقامت شرایط ایده آلی دارد. جارو رباتی فکر، مکش 4000 پاسکالی، راه را به سوی هر نقدی سد می‌کند.

جارو رباتیک نامی که با آن به یاد صرفه جویی در وقت و سرعت در تمیز کردن محیط اطراف خود می افتید

مشخصات و عملکردهای جارو رباتیک فکر M7 Pro

جارو هوشمند فکر مدل RS 770 در هنگام کار کردن صدای 68 دسی بل را تولید می کند؛ که صدای آرامی دارد و باعث ایجاد آلودگی صوتی نمی شود. این جارو شارژی هوشمند دارای قدرت 4000 پاسکال است؛ اساس کار جارو ها بر پایه ایجاد خلاء می باشد؛ یعنی موتور وظیفه (مکش) و تولید فشار منفی در مخزن را دارد که باعث مکش هوا به داخل مخزن می شود.این قدرت زیاد در کمتر جاروی هوشمندی دیده می شود اما این محصول از این قدرت به خوبی برخوردار است.باتری این محصول لیتیومی بوده که در مدت زمان 4 الی 5 ساعت کامل شارژ می شود، همچنین از ویژگی های بارز این جارو می توان به وصل شدن خودکار جارو به نازل شارژ هنگام کمبود شارژ اشاره کرد که به صورت اتوماتیک اگر شارژ باتری جارو در حال تمام شدن باشد به صورت هوشمند تصمیم به رفتن به مکان نازل شارژ میگیرد و به نازل وصل می شود. یکی از سنسور های بسیار مهم این جارو سنسور خروجی آب است که هنگام جذب مایعات اجازه نشت مایعات را از مخزن نمی دهد. از ویژگی های بسیار کار آمد این محصول می توان به تمیز کردن قابل برنامه ریزی اشاره کرد؛ یعنی زمانی که خانه نیستید می توان آن را توسط تلفن همراه تان مدیریت کنید. این محصول دارای مخزن آب 250 میلی لیتری می باشد که نسبت به جثه ی جارو و کارایی آن،حجم قابل قبولی دارد و پس از کار کردن طولانی مدت پر می شود.با داشتن این جارو امکان تمیز کردن سطوح سرامیکی ,پارکت و سنگ براحتی فراهم می شود.

به لطف وجود حسگر و سنسورها با حساسیت بالا، جارو قابلیت تشخیص پله،دیوار،پایه مبل و گوشه های خانه را دارد و آن را در حافظه خود نیز ذخیره می کند؛ بنابراین از برخورد با آنها و صدمه دیدن در امان است.
به دلیل کوچک بودن و ارتفاع کم جارو به راحتی می تواند نقاطی مانند زیر مبل، گوشه های اتاق و فضاهایی که دسترسی به آن سخت است را تمیز کند.

جزئیات محصول
Fakir Robert RS 770 Vacuum Cleaner

مشخصات

ارتفاع
9 سانتی متر
پهنا
60 سانتی متر
عمق
43 سانتیمتر
سایر ویژگی ها
عملکرد تشخیص مانع، راه پله / دارای عملکرد کنترل از راه دور / امکان شارژ اتوماتیک / دارای باتری لیتیومی
نوع جاروبرقی
جارو رباتیک
قدرت موتور
4000 پاسگال
قابلیت جذب مایعات
دارد
دیدگاه کاربران (0)