برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

جارو رباتیک شیائومی مدل Roborock Q7 Max

Xiaomi Roborock Q7 Max Vacuum Cleaner

ویژگی های محصول

ظرفیت مخزن آب: 350 میلی‌لیتر

ظرفیت مخزن زباله: 470 میلی‌لیتر

ظرفیت باتری: 5200 میلی آمپر ساعت

سنسور نقشه برداری بصورت 3 بعدی

قابلیت عبور از موانع تا 2 سانت ارتفاع

جهت یابی لیزری LiDAR Navigation و سنسور

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 7 روز تضمین بازگشت کالا
انتخاب رنگ
  • مشکی
30,000,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>400 امتیاز وایت کلاب 400 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 400,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

جارو رباتیک شیائومی مدل Roborock Q7 Max

جارو رباتیک شیائومی مدل Q7 Max Plus یکی از بهترین نمونه های ربات هوشمند در بازار است. اگر کیفیت و عملکرد فوق العاده آن را در نظر بگیریم متوجه خواهید شد که میتواند بهترین انتخاب برای نظافت خانه باشد. این مدل تمام استاندارهای مدل های پیشین خود از جمله متریال ساخت با کیفیت را به همراه دارد. این جارو طراحی شیک و مینیمالی دارد که این سبک طراحی در پایه تخلیه و شارژ آن نیز رعایت شده است. در قسمت بالای جارو، یک مخزن آب با ظرفیت 350 لیتر و یک سطل زباله با ظرفیت 470 میلی لیتر قرار دارد که ظرفیت بالای این جارو در برابر نظافت را نشان می دهند.

این دستگاه از یک باتری قدرتمند 5200 میلی آمپری استفاده کرده است که با هربار شارژ شدن، توانایی شارژدهی برای مدت زمان 3 ساعت مداوم را دارد. 

قیمت و مشخصات جارو رباتیک شیائومی مدل Roborock Q7 Max

کیسه گرد و غبار همچنین یک فیلتر هوای موثر است که برای فیلتر کردن 99.7 درصد از گرده‌های کوچک به اندازه 0.3 میکرون آزمایش شده است و به تمیزی هوا و سلامت افراد خانه کمک می‌کند. همانطور که میدانید جارو رباتیک شیائومی مدل به شما این امکار را می دهد تا علاوه بر جارو کردن کفپوش خانه را طی بکشسید و عملا با خرید این محصول هم محیط اطراف را از گرد و غبار پاک میکنید هم طی میکشید بدون این که شما دخالتی داشته باشید و همچنین با بهره مندی از موتور قدرتمند که توانایی مکش 4200 Pa را دارد، به این ترتیب ریز ترین زباله ها و گرد و غبار را به راحتی نظافت می کند. این جارو همچنین با بهره گیری از سیستم راداری LiDAR نقشه هایی از خانه شما ایجاد می کند که می تواند به راحتی به تک تک مناطق و اتاق ها برود و نظافت را بدون آسیب زدن به وسیله ای انجام دهد. همچنین سنسورهای اضافی برای دیوارها و وسایل در کنار و پایین جارو اضافه شده است و این سنسورهای برای نظافت مناطقی مانند زیر مبل و نقاط کور خانه کارآیی دارند. از آنجایی کنجکاوی در کودکان بالا است و یا حیوانات خانگی ممکن است با لمس دکمه ای عملیات نظافت را مختل کنند، در این جارو قفل کودک تعبیه شده است که در صورت فعال شدن، امکان کنترل آن تنها از طریق موبایل امکان پذیر است.

جزئیات محصول
Xiaomi Roborock Q7 Max Vacuum Cleaner

مشخصات

وزن
3.8 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
قابلیت تنظیم مکش 4 حالته / قابلیت نقشه برداری در 4 سطح / دارای قفل کودک
ابعاد
9.65 × 35 × 35.3 سانتی متر
میزان صدا
زیر 65 دسی بل
نوع جاروبرقی
جارو رباتیک
قدرت موتور
58 وات
توان مکش
4200 پاسکال
قابلیت جذب مایعات
دارد
نوع فیلتر خروجی
(E11) HEPA
گنجایش مخزن یا پاکت
مخزن زباله: 470 میلی لیتر مخزن آب: 300 میلی لیتر
دیدگاه کاربران (0)