برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

ساندبار 4.1 کاناله سامسونگ مدل HW-H760 با توان خروجی 320 وات

Samsung HW-H760 Soundbar 320W

ویژگی های محصول

صدایی قدرتمند فراتر از تجربه شنیدن صدا از یک تلویزیون دارای آمپلی‌فایر لامپ خلاء ساب ووفر بی سیم دارای بلوتوث
بیشتر بخوانید
0 تومان
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

ساندبار 4.1 کاناله سامسونگ مدل HW-H760 با توان خروجی 320 وات

با استفاده از هر دستگاه پخش موسیقی که میخواهید و در هرکجای خانه که هستید موسیقی مورد علاقه تان را پخش کنید

از این پس از هر پخش کننده ای و در هر جای منزل خود میتوانید توسط ساندبار از شنیدن موسیقی لذت ببرید .برنامه کاربردی Samsung Multiroom Link بر روی موبایل شما قادر است پخش و صدای موسیقی را بصورت از راه دور در دستگاههای مختلف مانند تلویزیون ، ساندبار ، سینمای خانگی و پخش کننده Blue-ray کنترل نماید .

صدایی برتر و با کیفیت تر با آمپلی فایر لوله ایی خالی از هوا

شگفت انگیزترین صدا را با وجود آمپلی فایر خالی از هوا دریافت نمایید . این آمپلی فایر صدایی واقعی ، گرم و زنده به شما میدهد و شما را در صدای موسیقی غوطه ور میسازد . آمپلی فایر خالی از هوای دستگاه با تکنولوژی تقویت صدا ترکیب شده است تا در عین کاهش نویز و صدای محیط ، صدایی شفاف تر و قدرتمندتر برای شما خلق نماید .

صدایی فراگیرتر که از جهت های بیشتری به گوش می رسد

دستگاه ساندبار سامسونگ شما ، با توجه به گسترش صدای فراگیر و افزایش محدوده انتشار میتواند صدایی هم ارتفاع با تلویزیون شما را منتشر نماید که این مطلب باعث میشود کاملا این احساس به شما دست دهد که صدا مستقیما از تلویزیون به شما میرسد و هیچ تضعیف صدایی همانند بلندگوهای معمول وجود نخواهد داشت . دیگر شما میتوانید یک صدای زنده و طبیعی را که دارای عمق واقعی است تجربه کنید.

بلندگوها را با گوشی هوشمند خود فعال کنید .

با توجه به مجهز بودن دستگاه به بلوتوث شما میتوانید دستگاه ساندبار را با گوشی همراه خود از راه دور روشن کنید . فقط کافیست یک بار ساندبار و تلفن همراه خود را جفت کنید و بعد از آن شما میتوانید به راحتی و با قدرت ساندبار خود را توسط گوشی موبایلتان روشن نمایید . تا زمانیکه دستگاه ساند بار شما به برق متصل است شما میتوانید با یک اشاره به گوشی موبایل آن را فعال نمایید و از کیفیت صدای آن لذت ببرید.

به صورت بی سیم به دستگاه ساند بار خود متصل شوید و لذت تجربه خود را دوچندان نمایید

تلویزیون و ساندبار خود را به سادگی از طریق بلوتوث به یکدیگر متصل نمایید و توسط قابلیت TV Sound Connectصدای تلویزیون را بهتر دریافت نمایید . با حذف شدن کابل ها ظاهر ساندبار و تلویزیون بهتر به نظر میرسد و بر زیبایی منزل شما نیز تاثیر گذار است. تلویزیون و ساندبار را میتوان تنها با کنترل از راه دور تلویزیون کنترل نمایید . شما میتوانید به طور همزمان و با کمک اتصال بلوتوث یا HDMI تلویزیون خود را روشن کنید و بلندی صدای آن را کنترل کنید .  برای بررسی پشتیبانی تلویزیون از ویژگیSound Share که TV Sound Connect نیز نامیده می شود به دفترچه ی مشخصات تلویزیون خود مراجعه نمایید.

 

جزئیات محصول
Samsung HW-H760 Soundbar 320W

مشخصات

سایر ویژگی ها
Installation Position Sensor، Auto Power Link، دارای Bluetooth HI-FI Codec، دارای Anynet+ ‎(HDMI-CEC)‎، دارای قابلیت Bluetooth Power On، مجهز به 3D Video Pass، مجهز به کانال خلاء
بلوتوث
دارد
تعداد کانال
4.1 کاناله
قدرت خروجی صدا
320 وات
اسپیکرهای روبرو
160 وات
ساب ووفر
160 وات، بم انعکاسی
ساب‌ووفر بی‌سیم
دارد
ورودی اپتیکال
دارد
USB
دارد
ورودی HDMI 2.0 - HDCP 2.2
دارد
خروجی HDMI 2.0 - HDCP 2.2
دارد
Dolby Digital
دارد
MP3
دارد
WMA
دارد
FLAC
دارد
OGG
دارد
+ACC
دارد
DTS
دارد
مد شب
دارد
دیدگاه کاربران (0)