برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل Q1468 با ظرفیت 8 کیلوگرم

Samsung Q1468 Washing Machine - 8 Kg

ویژگی های محصول

Add Wash (افزودن لباس در حین شستشو) سیستم عیب یاب هوشمند فناوری حباب‌ساز Eco Bubble™‎ موتور دیجیتال اینورتر دیگ الماسه - سیستم ضد چروک
بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 123 ماه گارانتی (موتور های اینورتر) سام سرویس
انتخاب رنگ
  • نقره ای
40,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>1 امتیاز وایت کلاب 1 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 1,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل Q1468 با ظرفیت 8 کیلوگرم

 

حین شستشو به‌سادگی اضافه کنید

پیراهن را فراموش کرده‌اید؟ قابلیت Add Wash به شما این امکان را می‌دهد تا به‌سادگی و به‌سرعت لباس‌های فراموش شده خود را پس از آغاز سیکل شستشو اضافه کنید. اگر می‌خواهید لباس‌هایی را که با دست شسته‌اید آبکشی کنید یا با خشک‌کن چرخشی آبشان را بگیرید، می‌توانید آنها را سریعاً در ماشین لباسشویی بیندازید.

* Add door را می‌توان در هر زمان باز کرد به‌شرطی‌که دمای داخل دیگ کمتر از 50 درجه سانتیگراد باشد

 

عملکرد بی‌نقص حباب‌ها

فناوری حباب‌ساز Eco Bubble™ حتی در دماهای پایین شستشوی قوی را ارائه می‌دهد. ماده شوینده به حباب تبدیل می‌شود، برای همین به‌سرعت در الیاف نفوذ می‌کند و به‌آسانی چرک را از بین می‌برد، درحالی‌که از الیاف محافظت کرده و در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌نماید.

 

لکه‌زدایی قوی

تنها با لمس یک دکمه فناوری «Bubble Soak» کمک می‌کند تا انواع لکه‌های سرسخت را از بین ببرید. لباس‌ها به‌طور کامل در حباب خیس می‌شوند، و بدین‌ترتیب لکه‌ها عملاً سست شده و از بین می‌روند.

 

عملکرد هوشمندانه.عمر طولانی.

موتور اینورتر دیجیتال بازده انرژی بیشتر، عملکرد بی‌صدا و دوام بسیار بالایی را فراهم می‌کند. این موتور برای عملکرد بی‌صداتر و قدرتمندتر از آهنرباهای قوی بهره می‌گیرد، و در عین حال انرژی کمتری نسبت به موتور دوکاره مصرف می‌کند. همچنین، به دلیل برداشته شدن زغال‌های دینام، این موتور دوام فوق‌العاده‌ای دارد – که سامسونگ آن را تا 10 سال ضمانت می‌کند.

 

عیب‌یابی آسان

سیستم خطایاب خودکار Smart Check مشکلات دستگاه را شناسایی کرده و تشخیص می‌دهد و با استفاده از یک برنامه گوشی هوشمند راهکارهای عیب‌یابی آسان را فراهم می‌نماید. بدین‌ترتیب در وقت شما صرفه‌جویی می‌شود و از هزینه‌ها و دردسرهای غیر ضروری مرتبط با تعمیرات حضوری جلوگیری خواهد شد.

 

جزئیات محصول
Samsung Q1468 Washing Machine - 8 Kg

مشخصات

ارتفاع
85cm
پهنا
60cm
عمق
60cm
صفحه نمایش
دارد
سایر ویژگی ها
میزان صدا 53 دسیبل / میزان صدای آبکشی 72 دسیبل - مجهز به در اضافه add wash و توانایی اضافه کردن لباس به ماشین لباسشویی در زمان روشن بودن -مجهز به تکنولوژی حباب ساز
قفل کودک
دارد
نوع مخزن
درب از جلو
سرعت چرخش موتور
1400 دور
نوع درب
کریستال مشکی (AddWash)
ظرفیت دیگ
8 کیلو گرم
رتبه انرژی
A+++
میزان مصرف آب
8100 لیتر
بخارشو
ندارد
دیدگاه کاربران (0)