برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

ماشین لباسشویی 9کیلویی سامسونگ مدل P1494

Samsung P1494 washing machin 9kg

ویژگی های محصول

شناسه کالا 2220151690086

Add Wash یا افزودن لباس در حین شستشو

فناوری حباب‌ساز Eco Bubble™‎

موتور دیجیتال اینورتر

لکه زدایی قوی

انتخاب گارانتی
  • 123 ماه گارانتی (موتور های اینورتر) سام سرویس
انتخاب رنگ
  • خاکستری
4,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
0 امتیاز وایت کلاب 0 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 0 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P1494 با ظرفیت 9 کیلوگرم

 

 

حین شستشو به‌سادگی اضافه کنید

پیراهن را فراموش کرده‌اید؟ قابلیت Add Wash به شما این امکان را می‌دهد تا به‌سادگی و به‌سرعت لباس‌های فراموش شده خود را پس از آغاز سیکل شستشو اضافه کنید. اگر می‌خواهید لباس‌هایی را که با دست شسته‌اید آبکشی کنید یا با خشک‌کن چرخشی آبشان را بگیرید، می‌توانید آنها را سریعاً در ماشین لباسشویی بیندازید.

* Add door را می‌توان در هر زمان باز کرد به‌شرطی‌که دمای داخل دیگ کمتر از 50 درجه سانتیگراد باشد

 

عملکرد بی‌نقص حباب‌ها

فناوری حباب‌ساز Eco Bubble™ حتی در دماهای پایین شستشوی قوی را ارائه می‌دهد. ماده شوینده به حباب تبدیل می‌شود، برای همین به‌سرعت در الیاف نفوذ می‌کند و به‌آسانی چرک را از بین می‌برد، درحالی‌که از الیاف محافظت کرده و در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌نماید.

 

لکه‌ زدایی قوی

تنها با لمس یک دکمه فناوری «Bubble Soak» کمک می‌کند تا انواع لکه‌های سرسخت را از بین ببرید. لباس‌ها به‌طور کامل در حباب خیس می‌شوند، و بدین‌ترتیب لکه‌ها عملاً سست شده و از بین می‌روند.

 

عملکرد هوشمندانه.عمر طولانی.

موتور اینورتر دیجیتال بازده انرژی بیشتر، عملکرد بی‌صدا و دوام بسیار بالایی را فراهم می‌کند. این موتور برای عملکرد بی‌صداتر و قدرتمندتر از آهنرباهای قوی بهره می‌گیرد، و در عین حال انرژی کمتری نسبت به موتور دوکاره مصرف می‌کند. همچنین، به دلیل برداشته شدن زغال‌های دینام، این موتور دوام فوق‌العاده‌ای دارد – که سامسونگ آن را تا 10 سال ضمانت می‌کند.

 

هیتر سرامیکی – Ceramic Heater

اغلب ماشین‌های لباسشویی برای گرم کردن آب از هیتر المنتی استفاده می‌کنند. گرم شدن آب باعث می‌شود کلسیم موجود در آن جدا شود و به دیواره‌ی هیتر پچسبد. جمع شدن لایه‌‌ی از کلسیم دورتادور هیتر، باعث می‌شود که به مرور زمان کیفیت عملکرد هیتر کاهش پیدا کند و انرژی الکتریکی بیشتری هم برای عملکرد هیتر مصرف شود. برای زدودن لایه‌ی کلسیم انباشته شده روی هیتر هم باید از شوینده‌های خاصی استفاده کنید. سامسونگ به عنوان جایگزین هیترهای معمولی، هیترهای سرامیکی (Ceramic Heater) را معرفی کرده‌است. عمر هیترهای سرامیکی 3 برابر بیشتر از هیترهای معمولی است و به این دلیل که سریع‌تر گرم می‌شوند، باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی الکتریکی هم خواهند شد.

دیگ شستشو با فناوری Diamond Drum

در دیگ شستشوی ماشین لباسشویی P1494 سامسونگ، از برجستگی‌های نرمی استفاده شده‌است که باعث درگیر شدن بهتر لباس‌ها با دیگ می‌شوند. این برجستگی‌ها دارای نقاطی به شکل الماس هستند و سوراخ‌های خروج آب هم در بین این برجستگی‌ها قرار گرفته‌اند. سطح برجستگی‌ها به اندازه‌ای است که مانع از آسیب رسیدن به لباس‌های حساس می‌شوند و در عین حال، کیفیت شستشو را افزایش می‌دهند.

 

برنامه‌ی شست‌وشوی سریع

برنامه‌ی شست‌وشوی سریع (Quick Wash) راه‌حلی ایدئال برای زندگی سریع امروزی است. این برنامه برای لباس‌هایی است که تنها بر اثر تعریق کمی بو گرفته‌‎اند یا گرد و غبار شهری روی آنها نشسته است. با برنامه‌ی شست‌وشوی سریع می‌توانید چنین لباس‌هایی را به سرعت بشویید و تمیز کنید و زمان بیشتری را به کار و فعالیت شخصی‌تان اختصاص دهید.

 

عیب‌یابی آسان

سیستم خطایاب خودکار Smart Check مشکلات دستگاه را شناسایی کرده و تشخیص می‌دهد و با استفاده از یک برنامه گوشی هوشمند راهکارهای عیب‌یابی آسان را فراهم می‌نماید. بدین‌ترتیب در وقت شما صرفه‌جویی می‌شود و از هزینه‌ها و دردسرهای غیر ضروری مرتبط با تعمیرات حضوری جلوگیری خواهد شد.

 

 

جزئیات محصول
Samsung P1494 washing machin 9kg

مشخصات

ارتفاع
85cm
پهنا
60cm
عمق
60cm
وزن
69 کیلوگرم
صفحه نمایش
COLOR LCD
سایر ویژگی ها
میزان صدا 52 دسیبل /میزان صدای آبکشی 72 دسیبل - بخاری سرامیکی -تاخیر در عملکرد - قابلیت اضافه کردن لباس حین فعالیت -نوع درام: الماس -دارای Super Eco Wash و Synthetics
قفل کودک
دارد
نوع مخزن
درب از جلو
سرعت چرخش موتور
1400 دور
نوع درب
کریستال براق (AddWash)
لوله ورودی آب سرد و گرم
دارد
ظرفیت دیگ
۹ کیلوگرم
رتبه انرژی
+++A
میزان مصرف برق
41 کیلو وات ساعت
میزان مصرف آب
1700 لیتر
بخارشو
ندارد
دیدگاه کاربران (0)