برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل F14 با ظرفیت 8 کیلوگرم

Samsung F14 Washing Machine - 8 Kg

ویژگی های محصول

  • دیگ الماسه - فناوری حباب‌ساز Eco Bubble™‎
  • سیستم ضدچروک -قابلیت تشخیص میزان وزن لباس
  • طراحی شیک، متناسب با آشپزخانه‌های مدرن
  • موتور دیجیتال اینورتر , سریع و کارآمد با طول عمر یک دهه‌ای
بیشتر بخوانید
0 تومان
موجود شد به من پیامک بده
کالاهای مشابه
توضیحات

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل F14 با ظرفیت 8 کیلوگرم

 

 

روشی جالب برای شستشوی لباس ها

فناوری حباب ساز™ قبل از آغاز چرخه شستشو آب و مواد شوینده را با هوا ترکیب کرده وتولید حباب با فرمول ویژه می نماید که سریعتر از کف معمولی به بافت لباس نفوذ می کند.با این قابلیت میتوان لباس ها را در آب سرد با همان کیفیتی بهتر از آب گرم بشویید. آب سرد برای شستشوی لباس ها مناسب تر است و از لباس های ضد-آب بخوبی محافظت می کند. * تست شده مطابق با استاندارد IEC 60456 Ed.5/بار شستشوی 4 کیلوگرم/برنامه شستشوی سوپر اکو با آب سرد در مقایسه با برنامه لباس های نخی با دمای 40 درجه (WF906). نتایج آزمایشات ممکن است مورد به مورد متفاوت باشند.

 

منافذ کوچکتر دیگ برای محافظت بهتر از لباس ها!

ساختار ویژه دیگ الماسه با منافذ کوچکتر کمک می کند لباس هایتان با جابجا شدن در امتداد خط دیگ بدون آسیب رساندن به الیاف لباس شسته شوند. همچنین، روزنه های کوچک ویژه خروج آب مانع ازآسیب دیدن لباس ها و در نتیجه آسیب دیدن آنها می شود. به این ترتیب، می دانید که حتی ظریف ترین پارچه ها به لطف دیگ الماسه با ملایمت شسته می شوند.

 

با دوام و کم مصرف

موتور اینورتر دیجیتال بدون ذغال می باشد که باعث می شود در مقایسه با موتورهای متداول، با درجه حرارت های پایین تر آب, شستشو را انجام دهد و در نتیجه در مصرف انرژی صرفه جویی شود. و چون دارای تعداد کمتری قطعات متحرک است، از طول عمر بالاتری نیز برخوردار می باشد. به همین دلیل است که سامسونگ با اطمینان خاطر موتورهای نسل بعد ماشین لباسشویی را تا 10 سال ضمانت می کند.
 
 

هیتر سرامیکی ضد-رسوب با کارایی و دوام بیشتر

سبک های لباس ها مدام تغییر می کنند، اما جای نگرانی نیست چراکه هیتر سرامیکی با دوام سامسونگ کمک می کند لباسشویی شما لباس های جدیدی که هر ساله به بازار می آیند را نیز شستشو نماید. گرم کننده های سرامیکی از تشکیل رسوبات کلسیمی (آهکی) در دستگاه جلوگیری به عمل می آورند. در صورت تشکیل، رسوب کلسیم برق بیشتری مصرف می کند و برای حل کردن ترکیبات کلسیمی نیاز خواهید داشت از شوینده های خاصی استفاده کنید. قابلیت گرم شدن سریع ودیرتر از دست دادن کرما در هیتر سرامیکی گرم نیز به نوبه خود هزینه برق مندرج در قبض را کاهش خواهد داد.

 

پرقدرت برای همیشه

قابلیت «کنترل ولتاژ» (Volt Control) سامسونگ ماشین لباسشویی را در مقابل درجات بالای شوک الکتریکی و حتی ولتاژهای پایین محافظت می کند و در نتیجه طول عمر دستگاه را افزایش می دهد. علاوه بر این مزیت، این فناوری منحصر به فرد درصورت قطع برق ,نیز بلافاصله بعد از روشن شدن مجدد دستگاه از ادامه برنامه شروع به شستشو می نماید.
جزئیات محصول
Samsung F14 Washing Machine - 8 Kg

مشخصات

ارتفاع
85cm
پهنا
60cm
عمق
60cm
وزن
65 کیلوگرم
صفحه نمایش
دارد
سایر ویژگی ها
مجهز به تکنولوژی Eco Bubble - مجهز به موتور DIM - کاهش مصرف انرژی با استفاده از هیتر سرامیکی - محافظت از الیاف با استفاده از دیگ الماسه ضدچروک - مجهز به سیستم حفاظتی Volt Control - قابلیت ذخیره برنامه دلخواه - قابلیت تشخیص میزان وزن لباس - دو شیر
قفل کودک
دارد
نوع مخزن
درب از جلو
سرعت چرخش موتور
1400 دور
ظرفیت دیگ
8 کیلو گرم
رتبه انرژی
A+++
بخارشو
ندارد
دیدگاه کاربران (0)