برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-274SF با ظرفیت 7 کیلوگرم

Snowa SWD-274SF Washing Machine -7Kg

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

ویژگی های محصول

دارای برنامه شستشوی تاخیری - دارای برنامه شستشوی سریع 30 دقیقه‌ای

دارای برنامه شستشو با ذخیره زمانی - دارای برنامه شستشوی ضدچروک

دارای برنامه شستشوی اقتصادی - قابلیت تنظیم دور خشک‌کن

بیشتر بخوانید
0 تومان
موجود شد به من پیامک بده
کالاهای مشابه
توضیحات

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-274SF

 

 

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-274SF با ظرفیت 7 کیلوگرم یک دستگاه باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه است. این ماشین با بهره‌گیری از توان موتور قدرتمند خود که 1400 دور در دقیقه است و ظرفیت بالای دیگ می‌تواند حجم زیادی از البسه را شست‌وشو کند.

 

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-274SF دارای در ِ بزرگ برای ورود راحت‌تر پارچه‌های بزرگ و حجیم و لباس‌های زیاد است. دکمه‌های تنظیم قدرت و برنامه‌های شستشو در جلوی دستگاه قرارگرفته که به همراه پیچ تنظیم کناری دستگاه را در بهترین حالت فعالیت تنظیم می‌کند.

یکی از نکاتی که کاربران در حین خرید لباسشویی باید جز الویتهای خود قراردهند میزان مصرف انرژی دستگاه ، کارکردآسان ، قابلیت برنامه ریزبودن یانبودن دستگاه ، جلوگیری از آسیب دیدن الیاف در هنگام شستشو میباشد .

موتور

موتور این محصول طوری طراحی شده است که بسیار کم صدا و کم لرزش است و بدون تسمه میباشد .

مجهز به تکنولوژی شستشوی حباب ساز

مجهز به سیستم هوشمند عیب یاب

یکی از ویژگی های منحصر به فرد و جذاب این محصول دارابودن تکنولوژی عیب یاب هوشمند است . این فناوری به دستگاه کمک میکند تا در صورت بروز مشکل در دستگاه به سرعت آن را شناسایی و برطرف کند .

 

نمایشگر بزرگ این محصول و دکمه‌های لمسی در زیر آن استفاده از امکانات دستگاه را راحت می‌کند. محل قرار دادن قرص، مایع یا پودر لباسشویی به‌صورت کشویی در بالای ماشین قرار دارد.

پایه‌های ضد لغزش در زیر دستگاه مانع از حرکت و جابجایی حین فعالیت می‌شود. کیفیت بالای قطعات، درام الماسه، سیستم‌های شستشوی با حباب و برنامه‌های اقتصادی و استفاده از تایمر و ... این ماشین را به یکی از گزینه‌های دلخواه مشتریان تبدیل کرده است.

اسنوا یکی از تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان موفق لوازم‌خانگی برقی است که سال‌ها به ارائه محصولات باکیفیت مشغول است.

جزئیات محصول
Snowa SWD-274SF Washing Machine -7Kg

مشخصات

ارتفاع
85cm
پهنا
60cm
عمق
60cm
صفحه نمایش
دارد
سایر ویژگی ها
مجهز به موتور بدون تسمه کم صدا و کم لرزش - دارای درام الماسه نسل جدید - مجهز به سیستم شستشوی حباب‌ساز - مجهز به تکنولوژی نانوسیلور - مجهز به سیستم هوشمند عیب‌یاب
قفل کودک
دارد
نوع مخزن
درب از جلو
سرعت چرخش موتور
1400 دور در دقیقه
ظرفیت دیگ
7 کیلوگرم
رتبه انرژی
+A
بخارشو
ندارد
دیدگاه کاربران (1)

متوسط امتیاز مشتریان

4.3

از مجموع 1 نظر

ثبت سوال / دیدگاه

4.3
1399/09/22

واقعا لباسشویی اسنوا خوبه من میخوام لباسشویی بخرم از این جدیده که حین لباس شستن لباس اضافه میکنن بینه ۲تا برند موندم میشه کمک کنی

پاسخ از وایت کالا : با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز: لباسشویی اسنوا از لحاظ کیفیت در چند سال گذشته پیشرفت خوبی داشته است. و همچنین از نظر خدمات و گارانتی نمره قابل قبولی از مصرف کننده ها گرفته است. لطفا برای اطلاعات بیشتر با همکاران در بخش مشاوره تلفنی تماس داشته باشید.