برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PWT-6520LN

Pakshoma PWT-6520LN Washing Machine - 6.5 Kg

ویژگی های محصول

بدنه سبک و پلاستيکي

داراي پمپ تخليه

کمترین میزان لرزش و صدا

قابلیت تنظیم زمان خشک کن و شستشو

بیشتر بخوانید
654,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>9 امتیاز وایت کلاب 9 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 9,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PWT-6520LN با ظرفیت 6.5 کیلوگرم از ماشین های لباسشویی های در بالای عرضه شده به بازار است.

این دستگاه  با ظرفیت بالایی که دارد مناسب برای خانواده های متوسط تا کم جمعیت است تا بتوانند مقدار کافی البسه را در آن شستشو نمایند.

درب ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PWT-6520LN  از بالا و به طرفین باز می شود. زاویه باز شدن در زیاد بوده تا وارد و خارج کردن لباس ها به راحتی صورت گیرد.

مصرف پایین انرژی و آب در این مدل دلیل دیگری بر محبوبیت آن است. برنامه های ساده ی شستشو در ماشین لباسشویی پاکشوما، کارکردن با آن را آسان نموده و هر کسی به راحتی می تواند هر نوع لباسی را در آن بشوید بدون اینکه نگران خرابی پارچه ها شود.

این مدل دارای پیچ های تنظیم برای کنترل مجزای قسمت شستشو و خشک کن است چرا که این دستگاه از دو موتور مجزا برای قسمت شستشو و خشک کن بهره می برد .

ماشین لباسشویی پاکشوما دارای پمپ تخلیه نیز هست. بدنه سبک و پلاستیکی ماشین  امکان جابجا کردن راحتتر دستگاه را می دهد. هرچند ماشین لباسشویی هایی در این کلاس به اندازه ماشین لباسشویی های تمام اتوماتیک کارآمد نیستند ولی نسبت به قیمتشان مورد توجه بسیاری قرار می گیرند.

پاکشوما یکی از معتبرترین و بزرگترین تولید و عرضه کنندگان لوازم خانگی برقی با کیفیت در کشور است. ارائه محصولات کارآمد و متنوع پاکشوما را به یکی از گزینه های مهم پیش روی خریداران تبدیل کرده است.

 

جزئیات محصول
Pakshoma PWT-6520LN Washing Machine - 6.5 Kg

مشخصات

ارتفاع
87CM
پهنا
76CM
عمق
42CM
وزن
22 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
سیستم شستشوی آبشاری با طلق ترنسپرنت و درب ای بی اس - قابلیت تنظیم زمان خشک کن و شستشو - بدنه پلاستیکی سبک - دو موتور قدرتمند شستشو و خشک کن - کمترین میزان لرزش و صدا - دارای پمپ تخلیه
قفل کودک
ندارد
نوع مخزن
درب از بالا
ظرفیت دیگ
6.5 کیلوگرم
بخارشو
ندارد
دیدگاه کاربران (0)