برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل Q1467 با ظرفیت 8 کیلوگرم

Samsung Q1467 Washing Machine - 8 Kg

ویژگی های محصول

سیستم انتخاب گر Jog-Dial - سیستم حفاظتی در نوسانات برق

محافظت از الیاف با استفاده از دیگ الماسه ضد چروک - شستشوی سریع

موتور دیجیتال اینورتر DIM - مجهز به تکنولوژی حباب ساز ecobubble

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • گارانتی شرکت سام سرویس
انتخاب رنگ
  • نقره ای
41,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>1 امتیاز وایت کلاب 1 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 1,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل Q1467 با ظرفیت 8 کیلوگرم

 

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل Q1467 با ظرفیت 8 کیلوگرم ، یکی از لباسشویی‌های شرکت سامسونگ است که ضمن از طراحی بسیار زیبا و مشخصات قابل توجهی از جمله ظرفیت مناسب و رتبه مصرف انرژی خوبی برخوردار است. این ماشین لباسشویی ظرفیت 8 کیلوگرم دارد و دارای رتبه مصرف این دستگاه A+++ است و مصرف انرژی پایینی را خواهد داشت.

موتور دیجیتال اینورتر و تجهیز به تکنولوژی حباب ساز عملکرد و راندمان این دستگاه را بهبود چشمگیری بخشیده است. از دیگر قابلیت‌های این دستگاه دارای سیستم شستشوی چندحالته است که با وجود یک ولوم کنترلی Jog Dial که روی این دستگاه تعبیه شده است، کاربر می‌تواند به راحتی دستگاه را برای شستشوی البسه مورد نظر تنظیم و استفاده نماید.

از دیگر مشخصات این دستگاه سیستم حفاظتی در نوسانات برق بوده که مانع از خرابی دستگاه می شود. محافظت از الیاف با استفاده از دیگ الماسه ضد چروک ممکن شده است. برنامه خودکار شستشوی دیگ لباسشویی نیز موجب می‌گردد مصرف‌کننده دیگر نگران تمیزی دیگ که شاید کیفیت شستشوها را نیز تحت تأثیر قرار دهد نباشد. سیستم عیب یابی هوشمند و پیش شستشو با کف هم در مدل Q1467 سامسونگ لحاظ شده است.

 

شستشو با آب سرد، صرفه‌جویی در انرژی

با شستن حجم عظیمی از لباس‌ها در دماهای پایین با استفاده از فناوری حباب‌ساز ‎Eco Bubble™‎، در مصرف انرژی* به مقدار زیادی صرفه‌جویی خواهد شد. حباب‌ها ماده شوینده را فعال می‌کنند، بنابراین سریعاً به داخل لباس نفوذ کرده و چرک و لکه را به آسانی پاک می‌کند – حتی در آب سرد (15 درجه).

 

لکه‌زدایی قوی

تنها با لمس یک دکمه فناوری «Bubble Soak» کمک می‌کند تا انواع لکه‌های سرسخت را از بین ببرید. لباس‌ها به‌طور کامل در حباب خیس می‌شوند، و بدین‌ترتیب لکه‌ها عملاً سست شده و از بین می‌روند.

* آزمایش‌شده مطابق با IEC 60456 ویرایش پنجم/ظرفیت شستشوی 8 کیلوگرم/شستشو با Bubble Soak (WF80F5E5U4) در مقایسه با پارچه پنبه‌ای 40/60°، معمولی60°، و جین 40° بدون خیس‌خوری در حباب (WF0702WKU).

 

تضمین دوام

موتور دیجیتال اینورتر از بهره‌وری انرژی فوق‌العاده، سر و صدای بسیار کم و عملکردی استثنایی و بادوام برخوردار است، بنابراین کارکرد 20 ساله آن تضمین شده است* که سامسونگ آن را تا 10 سال ضمانت می‌کند.

* دارنده گواهی دوام 20 ساله توسط انجمن فناوری‌های الکتریکی، الکترونیکی و فناوری اطلاعات آلمان (Verband Deutscher Elektrotechniker - VDE) اعطا شد.

 

کریستال براق جدید. زیباتر از همه چیز.

درب کریستالی براق جدید، به رنگ سفید یا آبی اقیانوسی، نهایت لذت زیباشناختی را به ارمغان می‌آورد و می‌تواند آرامش اقیانوس‌واری را به خانه شما القا کند. دستگیره آن نیز 45 درجه بالاتر قرار دارد که باعث می‌شود راحت‌تر باز شود.

 

عیب‌یابی آسان

سیستم خطایاب خودکار Smart Check مشکلات دستگاه را شناسایی کرده و تشخیص می‌دهد و با استفاده از یک برنامه گوشی هوشمند راهکارهای عیب‌یابی آسان را فراهم می‌نماید. * بدین‌ترتیب در وقت شما صرفه‌جویی و از هزینه‌های مرتبط با تعمیرات حضوری جلوگیری خواهد شد.**

 

پاکسازی دیگ بدون استفاده از مواد شیمیایی

برای رسیدن به نهایت آسودگی، فناوری Eco Drum Clean بدون استفاده از مواد شیمیایی خورنده باعث حفظ تازگی ماشین‌لباسشویی درب از جلو می‌شود و حتی می‌تواند زمانی که تمیزکاری لازم باشد٬ به صورت خودکار به شما اطلاع‌رسانی کند.

 

صرفه جویی در زمان برای شستشوی لباس کمتر

برنامه «شستشوی سریع» راهکاری عالی برای زندگی پرمشغله شما است – یعنی شستشوی سریع و نتیجه‌بخش لباس‌های نیمه کثیف. بدین ترتیب زمانی بیشتری را می‌توانید به خود اختصاص دهید.

 

شستشوی لباس‌های حساس

طراحی منحصر به‌فرد «برجستگی‌های نرم» در دیگ الماسی با داشتن برآمدگی‌های نرم و روان و الماسی‌شکل، لباس‌های شما را با نهایت لطافت خواهد شست. سوراخ‌های ریز خروج آب نیز از گیر افتادن لباس‌ها جلوگیری کرده و بنابراین به سالم ماندن آن کمک می‌کند.

 

EcoBubble

EcoBubble

 

Diamond Drum

Diamond Drum

 
LED Screen

LED Screen

 
 
Stainless Steel Drum

Stainless Steel Drum

 

جزئیات محصول
Samsung Q1467 Washing Machine - 8 Kg

مشخصات

ارتفاع
85cm
پهنا
60cm
عمق
60cm
وزن
69 کیلوگرم
صفحه نمایش
دارد
سایر ویژگی ها
موتور دیجیتال اینورتر DIM - مجهز به تکنولوژی حباب ساز ecobubble - پیش شستشو با کف - سیستم عیب یاب هوشمند - برنامه خودکار شستشوی دیگ - سیستم انتخاب گر Jog-Dial - سیستم حفاظتی در نوسانات برق - محافظت از الیاف با استفاده از دیگ الماسه ضد چروک - شستشوی سریع
قفل کودک
دارد
نوع مخزن
درب از جلو
سرعت چرخش موتور
1400 دور
ظرفیت دیگ
8 کیلو گرم
رتبه انرژی
+++A
بخارشو
ندارد
دیدگاه کاربران (0)