برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-271CN با ظرفیت 7 کیلوگرم

Snowa SWD-271CN Washing Machine - 7 Kg

ویژگی های محصول

دارای درام الماسه نسل جدید- مجهز به سیستم شستشوی حباب‌ساز

مجهز به تکنولوژی نانوسیلور- مجهز به سیستم هوشمند عیب‌یاب

دارای برنامه شستشوی تاخیری- دارای برنامه شستشوی سریع 30 دقیقه‌ای

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 24 ماه گارانتی انتخاب سرویس حامی
انتخاب رنگ
  • نقره ای
0 تومان
موجود شد به من پیامک بده
کالاهای مشابه
توضیحات

 

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-271CN

 

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-271CN با ظرفیت 7 کیلوگرم از محصولات شرکت اسنوا (Snowa) است که با طراحی شیک و زیبایی به رنگ سفید تولید و عرضه شده است.

این مدل که به خشک‌کن نیز مجهز است از رده مصرف انرژی قابل‌توجهی برخوردار است. ماشین لباسشویی اسنوا SWD-271CN از پنل کنترلی کامل و زیبایی بهره‌مند است.

 

برای این مدل برنامه‌های شستشوی متعددی تعریف شده که از طریق ولوم تنظیمی در قسمت راست این پنل قابل‌تغییر است.  در کنار ولوم تنظیم برنامه، کلیدهای تنظیمات اصلی تعبیه‌شده‌اند که با توجه به صفحه نمایشگر بزرگ و زیبای بالای آن، استفاده از این دستگاه را به‌مراتب ساده‌تر ساخته‌اند

پشتیبانی از فناوری نانوسیلور از دیگر مواردی است که به قابلیت‌های این دستگاه می‌افزاید و مزایایی ازجمله از بین بردن بوهای نامطبوع، استریل کردن، و صرفه‌جویی در مصرف برق را به همراه دارد.

سیستم شستشوی حباب‌ساز نیز یکی از مشخصات بارز ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWD-271CN به شمار می‌رود. کاربر از طریق کلیدهای اصلی تنظیمات که در زیر صفحه نمایشگر تعبیه‌شده قادر به کنترل مواردی چون درجه دمای شستشو، قدرت یا دور موتور، تایمر و دیگر خواهد بود.

از دیگر مشخصات قابل‌توجه ماشین لباسشویی اسنوا SWD-271CN می‌توان به درام الماسه نسل جدید، برنامه شستشوی سریع، شستشوی ضد چروک، تنظیم دور خشک‌کن، مصرف پایین و قیمت مناسب اشاره نمود که آن را به گزینه‌ای قابل‌تأمل برای اغلب خانواده‌ها تبدیل می‌سازد .

لازم به ذکر است، سازنده این دستگاه، شرکت اسنوا، یکی از تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان موفق لوازم‌خانگی برقی است که سال‌ها در حوزه معرفی و عرضه محصولات باکیفیت مشغول است .

جزئیات محصول
Snowa SWD-271CN Washing Machine - 7 Kg

مشخصات

ارتفاع
85cm
پهنا
60cm
عمق
60cm
صفحه نمایش
دارد
سایر ویژگی ها
دارای برنامه شستشو با ذخیره زمانی- دارای برنامه شستشوی ضدچروک- دارای برنامه شستشوی اقتصادی- قابلیت تنظیم دور خشک‌کن
قفل کودک
دارد
نوع مخزن
درب از جلو
سرعت چرخش موتور
1000 دور
ظرفیت دیگ
7 کیلوگرم
رتبه انرژی
+A
بخارشو
ندارد
دیدگاه کاربران (0)