برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

ماشین لباسشویی آاگ مدل L9WS99OKO با ظرفیت 9 کیلوگرم

AEG L9WS99OKO Washing Machine

ویژگی های محصول

عملکرد شستشوی برتر با قابلیت ÖkoMix

Direct Spray (افشانه مستقیم)

با ظرفیت 9 کیلوگرمی برای عملکردهای فوق العاده

سنسور تشخیص وزن

0 تومان
موجود شد به من پیامک بده
کالاهای مشابه
توضیحات

لباسشویی آ.ا.گ مدل L9WS99OKO با ظرفیت 9 کیلوگرم

ماشین لباسشویی AEG مدل L9WS99OKO با بهروه وری انرژی 40 %و ظرفیت شستشوی 9 کیلوگرم و خشک کن 6 کیلوگرم، یکی از مدل های با کیفیت و مدرن لباسشویی آاگ می باشد که این محصول با ترکیب دو دستگاه لباسشویی و خشک کن در یک دستگاه، باعث اشغال فضای کمتری درمنزل می شود. این محصول با استفاده از فناوری پمپ حرارتی، موجب صرفه جویی در انرژی و آب بدون افت نتایج عملکرد شستشو و خشک کن می گردد. حداکثر سرعت چرخش موتور این دستگاه، 1600 دور در دقیقه است که نشان دهنده ی تکنولوژی فوق العاده در طراحی این محصول است. از برنامه های این محصول می توان به ترکیب و حل کردن مواد شوینده و نرم کننده و آب قبل از شستشو اشاره کرد که باعث می شود لکه های سفید روی لباس های تیره نماند و همچنین به سنسورهای هوشمند برای یهینه کردن تنظیمات برای لباس ها استفاده می کندکه در نتیجه، تمامی لباس ها به طور کامل شسته و خشک می شوند. علاوه بر این برنامه های متنوع شستشو مانند سیستم شستشوی سریع، سیستم تاخیر شستشو، سیستم شستشوی اقتصادی، سیستم پیش شستشو، بخارشوی، برنامه شستشوی لباسهای پشمی، برنامه شستشوی البسه با الیاف ظریف، برنامه لکه بری، سیستم ضد چروک، برنامه ی شستشوی سریع 20 دقیقه ای در 30 درجه سانتی گراد و با حجم 3 کیلوگرم و سیستم ضد آلرژی در دستگاه تعبیه شده است. همچنین از لحاظ فیزیکی، طراحی قسمت های مختلف این محصول با ظرافت خاصی انجام شده است که از آن جمله می توان به مخزن داخلی لباسشویی اشاره کرد که دیواره های استیل ضد زنگ آن دارای قسمت های شش ضلعی سوراخ دار جهت تخلیه راحت تر آب و کف است. میزان صدای 49 دسی بل نیز حاکی از بیصدا بودن دستگاه و در نتیجه راحتی هرچه بیشتر در استفاده ی آن است.

فن آوری جدید ÖKOMix به کار رفته در این ماشین لباسشویی مواد شوینده و نرم کننده را پیش از شروع شستشو ترکیب و حل می کند. بدین ترتیب مواد شوینده و نرم کننده به طور بهینه ای مورد استفاده قرار گرفته و در نتیجه لباس ها نرم تر و تمیز تر می شوند .

افشانه مستقیم : این ماشین لباسشویی به طور پیوسته آب ترکیب شده با مواد شوینده را به تمامی قسمت های لباس می افشاند. بدین ترتیب تمامی لباس ها به طور یکنواخت خیس می خورند و در نتیجه آب کمتری برای شستشو لازم است.

فوق العاده کم مصرف : 0/64 کیلووات ساعت، 57 l برای برنامه لباس های پنبه ای 60 درجه سانتیگراد به میزان 9 کیلوگرم

فن آوری شستشوی پیشرفته برای خیس شدن سریع تمامی لباس ها

کنترل بی تعادلی لباس های محفظه شستشو

فن آوری Fuzzy Logic ، سازگاری با لباس ها سیستم آبکشی ضد کف عملکرد حافظه برای تنظیمات برنامه پرکاربرد

قطعه ضد سرریز شدن مجهز به سنسور کنترل آب

موتور اینورتر ÖKOInverter : کمترین میزان مصرف انرژی همراه با بالاترین میزان بهره وری و دوام

جزئیات محصول
AEG L9WS99OKO Washing Machine

مشخصات

ارتفاع
85 سانتی متر
پهنا
60 سانتی متر
عمق
60 سانتی متر
صفحه نمایش
دارد
سایر ویژگی ها
ظرفیت شستشو 9 کیلوگرم و خشک کن 6 کیلوگرم ، دارای پمپ حرارتی و موتورفوق کم مصرف با تکنولوژی(OKO Invert) ،سیستم شستشو بدون کف
قفل کودک
دارد
نوع لباسشویی
اتوماتیک
نوع مخزن
درب از جلو
سرعت چرخش موتور
1600 دور در دقیقه
نوع درب
درب بزرگ با فریم فلزی
لوله ورودی آب سرد و گرم
ندارد
ظرفیت دیگ
9 کیلوگرم
زاویه باز شدن درب
180 درجه
رتبه انرژی
A+++
میزان مصرف برق
0/64 کیلووات ساعت
میزان مصرف آب
57 لیتر برای شستشو با مخزن پر
بخارشو
دارد
دیدگاه کاربران (0)