برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

ماشین لباسشویی ال جی سری تایتان WM-L85N مدل با ظرفیت 8 کیلوگرم

LG Titan WM-L85N Washing Machine 8 Kg

ویژگی های محصول

شناسه کالا 2900317800738

موتور بدون تسمه دایرکت درایو (Direct Drive)

مجهز به 6 حرکت شستشو 6MOTIO

دارای تراز انرژی 40%- +++A

سیستم عیب یابی هوشمند

تکنولوژی ™TurboWash

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • گارانتی گلدیران (نماینده رسمی LG در ایران)
انتخاب رنگ
  • نقره ای
105,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>1 امتیاز وایت کلاب 1 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 1,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

ماشین لباسشویی ال جی سری تایتان WM-L85NT مدل با ظرفیت 8 کیلوگرم

سریع و تمیز با TurboWash

در تکنولوژی TurboWash آب با تکنیک خاصی (Jet Spray) با فشار قوی اسپری می‌شود تا زمان شست‌وشو کاهش یابد و به این وسیله علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه، لباس‌های تمیزتری را تحویل دهد. در مرحله Jet Spray آب در بازه های 120 ثانیه ای به طور مستقیم روی بافت پارچه اسپری می‌شود تا کارایی فناوری 6 Motion Direct Drive در شست‌وشو و آب‌کشی افزایش یابد و به توان به کمک تکنولوژی TurboWash به فرآیند شستشو سرعت بیشتری بخشید.

TurboWash

TurboWash علاوه بر کاهش زمان شست‌وشو تا 59 دقیقه، باعث صرفه‌جویی قابل توجه در انرژی و افزایش کارایی نیز می‌شود. LG TurboWash مصرف انرژی را تا 15 درصد و مصرف آب را تا 40 درصد کاهش می‌دهد. سریع‌تر، تمیزتر و هزینه کمتر.

6 حالت شست‌و‌شو - 6MotionDD

در این ماشین لباسشویی، ال‌جی فناوری منحصر به فرد 6 حالت شست‌و‌شو را به کار گرفته است تا به حرکات دیگ دستگاه تنوع ببخشد. بدین ترتیب دستگاه بر اساس برنامه شستشو، از یک یا چند حرکت مناسب در دیگ استفاده می کند.
در نتیجه، با وجود دور چرخش کنترل ‌شده و امکان چرخش دیگ در هر دو جهت راست و چپ، کارایی دستگاه به شکل قابل توجهی افزایش یافته تا در هر بار شست‌وشو، نتیجه‌ای بی‌نقص را داشته باشید.

موتور بدون تسمه دایرکت درایو

پیشگام در شست‌وشوی تمیزتر و کم‌صداتر
بدون تسمه و پولی:
- صدای کمتر
- صرفه‌جویی در انرژی
- ظرفیت بیشتر
- طول عمر بیشتر
ال‌جی با حذف تسمه و پولی، توانسته است با استفاده از سیستم Inverter Direct Drive بهره‌وری موتور را افزایش دهد و در عین حال، مصرف انرژی را کم کند و دستگاه را در مقابل خرابی مقاوم سازد. این سیستم ساده‌شده باعث کاهش بیشتر صدا نیز می‌شود.
موتور بدون تسمه Direct Drive که در قلب ماشین لباس‌شویی‌های ال‌جی می‌تپد، هم قابل اطمینان و هم ساکت است. ما تضمین می‌کنیم که این موتور شما را ناامید نخواهد کرد. در حقیقت، ما تا این حد به این دستگاه اطمینان داریم که موتور و همه متعلقات آن در همه مدل‌ها، شامل 10 سال ضمانت می‌شود.

سلامت بیشتر با دوری از مواد حساسیت‌زا

TrueSteam در مجموع سه ویژگی مهم را برای دستگاه به ارمغان می‌آورد: حذف مواد حساسیت‌زا (Allergy Care)، چروک‌زدایی و بوزدایی با بخار (Steam Refresh) و نرم‌کننده با بخار (Steam Softener). این فناوری انحصاری ال‌جی باعث از بین رفتن مواد حساسیت‌زا تا 99.9% و حذف باکتری‌ها می‌شود.

صفحه کنترل کاملاً لمسی

صفحه کنترل تمام‌ لمسی ظاهری یکپارچه و شیک به دستگاه می‌بخشد که حسی مدرن برای آشپزخانه شما به ارمغان می‌آورد. همه مدل‌ها در این سری مجهز به یک پنل تمام‌ لمسی هستند که در تمام زوایا نیز واضح و شفاف است.

هوشمندی در کنار راحتی با NFC

Smart Tag On
برنامه‌های شست‌وشوی جدید را که ال جی روی دستگاه‌های دیگر می‌گذارد و شما ندارید، با گوشی خود دانلود کنید. گوشی خود را به‌سادگی روی علامت NFC Tag On قرار دهید تا برنامه جدید اضافه شود.

عیب‌یابی هوشمند
آیا ماشین شما ایرادی پیدا کرده است؟ کافی است با استفاده از ویژگی Smart Diagnosis روی گوشی خود ایرادهای کوچک را خیلی سریع پیدا کنید تا به مشکلی بزرگ تبدیل نشوند.
[فناوری NFC یا ارتباط از راه نزدیک مجموعه‌ای از استانداردها است که ارتباط رادیویی میان گوشی و دستگاه‌های دیگر را راحت می‌کند. کافی است گوشی (یا دستگاه‌های مشابه) را به دستگاه مورد نظر نزدیک کنید تا این ارتباط به سادگی برقرار شود]

 

جزئیات محصول
LG Titan WM-L85N Washing Machine 8 Kg

مشخصات

ارتفاع
85 سانتی متر
پهنا
60 سانتی متر
عمق
58 سانتی متر
صفحه نمایش
دارد
سایر ویژگی ها
دارای 14 برنامه اصلی و 17 برنامه اضافی،دارای NFC جهت عیب‌یابی و دانلود برنامه‌های جدید،در مات به همراه دستگیره مخفی،سنسور تشخصی وزن لباس،قابلیت ضد چروک،سیستم عیب یابی هوشمند،قابلیت ضد آلرژی:برنامه Allergy Care
نوع لباسشویی
اتوماتیک
نوع مخزن
درب از جلو
سرعت چرخش موتور
1400 دور در دقيقه
نوع درب
XXL
لوله ورودی آب سرد و گرم
دارد
ظرفیت دیگ
8 کیلو گرم
اندازه دهانه درب
51 سانتی متر
رتبه انرژی
40%- +++A
بخارشو
ندارد
دیدگاه کاربران (0)