برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل J1477 با ظرفیت 7 کیلوگرم

Samsung J1477 Washing Machine - 7 Kg

ویژگی های محصول

شناسه کالا 2220151630129

کنترل هوشمند جهت پایان شستشو با تاخیر DELAY END

Add Wash (افزودن لباس در حین شستشو)

ديگ الماسه جهت مراقبت از الياف پوشاک

موتور دیجیتال اینورتر تسمه ای DIM

فناوری حباب‌ساز Eco Bubble™‎

بیشتر بخوانید
0 تومان
موجود شد به من پیامک بده
کالاهای مشابه
توضیحات

ماشین لباسشویی درب از جلو مدل J1477S، با قابلیت Add Wash‏، 7 کیلوگرمی

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل j1477 باظرفیت 7کیلو ظرافت و زیبایی و رتبه مصرف انرژی خوب و همینطور خصوصیات منحصر به فرد خود به مشتریان زیادی پشتیبانی و خدمات رسانی میکند . شاید بارها برای شماهم پیش آمده باشد که در حین شستن لباسها در ماشین لباسشویی ناگهان لباسی راببینید که یادتان رفته درون ماشین لباسشویی بیندازید . ماشین لباسشویی سامسونگ مدل J1477 دارای این قابلیت است که در هر زمان از شستشوی لباسها که خواستید میتوانید لباس به ماشین اضافه کنید . باباز کردن درب کوچکی که در روی درب بزرگ این محصول تعبیه شده مکیتوانید لباس مورد نظر خودرا به ماشین اضافه کنید . موتور دیجیتال اینورتر عملکرد دستگاه رابه طرز شگفت انگیزی بهبود میبخشد. در سری جدید لباسشویی های سامسونگ بااستفاده از هیتر سرامیکی ای که تعبیه شده کاهش چشمگیر مصرف برق را شاهد خواهید بود. قابلیت ایمنیت این دستگاه از طریق سیستم حفاظتی اش تامیین میشود تا در نوسانات برق مانع از آسیب رسیدن به دستگاه شود . بابرنامه خودکار شستشوی دیگ لباسشویی شما دیگر نگران تمیزی دیگ برای شستشوها بعدی نخواهید بود. سامسونگ تولید و عرضه کننده محصولات با نو آوری ، استفاده از مواد مرغوب و باکیفیت و خدمات پس از فروش و قیمت مناسبی که دارد مخاطبان زیادی را به سمت خود فراخوانده و رضایت آنهارا تامیین میکند.

حین شستشو به‌سادگی اضافه کنید

لباسی را فراموش کرده‌اید؟ قابلیت Add Wash به شما این امکان را می‌دهد تا به‌سادگی و به‌سرعت لباس‌های فراموش شده خود را پس از آغاز سیکل شستشو اضافه کنید. اگر می‌خواهید لباس‌هایی را که با دست شسته‌اید آبکشی کنید یا با خشک‌کن چرخشی آبشان را بگیرید، می‌توانید آنها را سریعاً در ماشین لباسشویی بیندازید.

عملکرد بی‌نقص حباب‌ها

فناوری حباب‌ساز Eco Bubble™ حتی در دماهای پایین شستشوی قوی را ارائه می‌دهد. ماده شوینده به حباب تبدیل می‌شود، برای همین به‌سرعت در الیاف نفوذ می‌کند و به‌آسانی چرک را از بین می‌برد، درحالی‌که از الیاف محافظت کرده و در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌نماید.

لکه‌زدایی قوی

تنها با لمس یک دکمه فناوری «Bubble Soak» کمک می‌کند تا انواع لکه‌های سرسخت را از بین ببرید. لباس‌ها به‌طور کامل در حباب خیس می‌شوند، و بدین‌ترتیب لکه‌ها عملاً سست شده و از بین می‌روند.

عملکرد هوشمندانه. عمر طولانی.

موتور دیجیتال اینورتر بازده انرژی بیشتر، عملکرد بی‌صدا و دوام بسیار بالایی را فراهم می‌کند. این موتور برای عملکرد بی‌صداتر و قدرتمندتر از آهنرباهای قوی بهره می‌گیرد و در عین حال انرژی کمتری نسبت به سایر موتورها مصرف می‌کند همچنین، به دلیل برداشته شدن برسها، موتور دیجیتال اینورتر دوام فوق‌العاده‌ای دارد – که سامسونگ آن را تا 10 سال ضمانت می‌کند.

عیب‌یابی آسان

سیستم عیب یاب خودکار Smart Check مشکلات دستگاه را شناسایی کرده و تشخیص می‌دهد و با استفاده از یک برنامه گوشی هوشمند راهکارهای عیب‌یابی آسان را فراهم می‌نماید. بدین‌ترتیب در وقت شما صرفه‌جویی می‌شود و از هزینه‌ها و دردسرهای غیر ضروری مرتبط با تعمیرات حضوری جلوگیری خواهد شد.

کارایی طولانی‌تر هیترهای ضد رسوب

نوع پوشاک ممکن است هربار عوض شود، ولی هیتر سرامیکی و بادوام سامسونگ به این معناست که لباسشویی شما برای شستشوی سال‌های متمادی آماده کار است. سیستم‌های گرماده سرامیکی از تجمع ترکیبات کلسیم جلوگیری می‌کنند. انباشت کلسیم موجب جذب بیشتر برق بوده و برای پاکسازی ترکیبات کلسیم نیاز به مواد شوینده مخصوص است. قابلیت گرمادهی سریع سیستم‌های گرماده سرامیکی به افزایش راندمان انرژی کمک می‌کند، که خود منجر به کاهش هزینه‌ها در قبض برق بعدی شماست.

 

جزئیات محصول
Samsung J1477 Washing Machine - 7 Kg

مشخصات

ارتفاع
85 سانتی متر
پهنا
60 سانتی متر
عمق
55 سانتی متر
وزن
60 کیلو گرم
صفحه نمایش
دارد
سایر ویژگی ها
Bubble Soak،شستشوی سریع،شستشوی البسه پشمی،شستشوی البسه با الیاف مصنوعی،شستشوی اقتصادی،شستشوی پارچه کتان،شستشوی البسه کودک،پیش شستشو،شستشوی روزانه،شستشوی البسه تیره،شستشوی البسه حساس،شستشوی ملحفه،شستشوی خودکار دیگ
قفل کودک
دارد
نوع لباسشویی
اتوماتیک
نوع مخزن
درب از جلو
سرعت چرخش موتور
1400 دور در دقیقه
نوع درب
Add Wash
لوله ورودی آب سرد و گرم
دارد
ظرفیت دیگ
7 کیلو گرم
رتبه انرژی
+++A
میزان مصرف برق
140 کيلو وات ساعت
میزان مصرف آب
7400 لیتر
دیدگاه کاربران (0)