برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل H147 با ظرفیت 12 کیلوگرم

Samsung H147 Washing Machine 12Kg

ویژگی های محصول

برنامه خودکار شستشوی دیگ

موتور دیجیتال اینورتر تسمه ای

سیستم کاهش صدا و لرزش VRT Plus

مجهز به تکنولوژی حباب ساز ecobubble

قابلیت اضافه کردن لباس در حین شستشو

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 18 ماه گارانتی سام سرویس
انتخاب رنگ
  • سفید
  • نقره ای
10,999,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>147 امتیاز وایت کلاب 147 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 147,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

ماشین لباسشویی درب از جلو H147W ، با قابلیت‎12 ،Addwash‎کیلوگرمی

حین شستشو به‌سادگی اضافه کنید

پیراهن را فراموش کرده‌اید؟ قابلیت Add Wash به شما این امکان را می‌دهد تا به‌سادگی و به‌سرعت لباس‌های فراموش شده خود را پس از آغاز سیکل شستشو اضافه کنید. اگر می‌خواهید لباس‌هایی را که با دست شسته‌اید آبکشی کنید یا با خشک‌کن چرخشی آبشان را بگیرید، می‌توانید آنها را سریعاً در ماشین لباسشویی بیندازید.

در هر زمان و از هر کجا کنترل را در دست بگیرید

با ویژگی‌های نوآورانه و هوشمند سامسونگ، شستشوی لباس‌ها بسیار آسان‌تر خواهد بود. «کنترل هوشمند» به شما امکان می‌دهد تا با استفاده از یک برنامه روی گوشی هوشمند، شستشوی خود را از راه دور کنترل کرده و بر آن نظارت داشته باشید*. شما می‌توانید بلافاصله از هرجا از داخل یا خارج خانه شستشوی لباس‌های خود را آغاز یا متوقف کنید و بر موارد انتخابی سیکل، زمان باقیمانده و هشدارهای اتمام نظارت داشته باشید.

عملکرد بی‌نقص

فناوری حباب‌ساز Eco Bubble™ حتی در دماهای پایین شستشویی قوی ارائه می‌دهد. ماده شوینده به حباب تبدیل می‌شود، برای همین به‌سرعت در الیاف نفوذ می‌کند و به‌آسانی چرک را از بین می‌برد، ضمن اینکه از الیاف محافظت کرده و در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌نماید.

شستشوی قوی در کمتر از یک ساعت

ماشین لباسشویی جدید سامسونگ می‌تواند شستشوی لباس‌های شما را تنها در 59 دقیقه به پایان برساند. این دستگاه از فناوری Speed Spray برای آبکشی هرچه قوی‌تر لباس‌ها بهره می‌برد، و با بالا بردن سرعت چرخش فرآیند شستشو را تنها در 59 دقیقه تکمیل می‌کند.

لکه‌زدایی قوی

تنها با لمس یک دکمه فناوری «Bubble Soak» کمک می‌کند تا انواع لکه‌های سرسخت را از بین ببرید. لباس‌ها به‌طور کامل در حباب خیس می‌شوند، و بدین‌ترتیب لکه‌ها عملاً سست شده و از بین می‌روند.

عملکرد هوشمندانه.عمر طولانی.

موتور اینورتر دیجیتال بازده انرژی بیشتر، عملکرد بی‌صدا و دوام بسیار بالایی را فراهم می‌کند. این موتور برای عملکرد بی‌صداتر و قدرتمندتر از آهنرباهای قوی بهره می‌گیرد، و در عین حال انرژی کمتری نسبت به موتور دوکاره مصرف می‌کند. همچنین، به دلیل برداشته شدن زغال‌های دینام، این موتور دوام فوق‌العاده‌ای دارد – که سامسونگ آن را تا 10 سال ضمانت می‌کند.

گنجایش بالا. زمان شستشوی کم

گنجایش بالای 12 کیلوگرمی ماشین لباسشویی سامسونگ این امکان را به شما می‌دهد تا حجم بالایی از شستشو را در یک نوبت انجام دهید. با صرف زمان کمتر برای کارهای روزمره، شما می‌توانید از وقت گرانبهای باقیمانده خود لذت ببرید.

عیب‌یابی آسان

سیستم خطایاب خودکار Smart Check مشکلات دستگاه را شناسایی کرده و تشخیص می‌دهد و با استفاده از یک برنامه گوشی هوشمند راهکارهای عیب‌یابی آسان را فراهم می‌نماید. بدین‌ترتیب در وقت شما صرفه‌جویی می‌شود و از هزینه‌ها و دردسرهای غیر ضروری مرتبط با تعمیرات حضوری جلوگیری خواهد شد.

صدای و لرزش کمتر

فناوری VRT Plus™ صدا و لرزش را در زمان شسشو کاهش می‌دهد.«حسگر لرزشی سه بعدی» حتی در سرعت‌های چرخش بالا دیگ را کاملاً متعادل نگه می‌دارد.

جزئیات محصول
Samsung H147 Washing Machine 12Kg

مشخصات

ارتفاع
85 سانتی متر
پهنا
60 سانتی متر
عمق
60 سانتی متر
وزن
73 کیلو گرم
صفحه نمایش
دارد
سایر ویژگی ها
چراغ داخل دیگ،قابلیت کنترل از طریق تلفن هوشمند و از راه دور، پیش شستشو با کف،سیستم عیب یاب هوشمند،کاهش مصرف انرژی با استفاده از هیتر سرامیکی،سیستم انتخاب گر Jog-Dial،سیستم حفاظتی در نوسانات برق،محافظت از الیاف با استفاده از دیگ الماسه ضد چروک،شستشوی سریع
نوع لباسشویی
اتوماتیک
نوع مخزن
درب از جلو
سرعت چرخش موتور
1400 دور در دقيقه
نوع درب
کریستال آبی (AddWash)
لوله ورودی آب سرد و گرم
دارد
ظرفیت دیگ
12 کیلو گرم
رتبه انرژی
+++A
دیدگاه کاربران (0)