برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

آبگرمکن دیواری بوتان مدل 5418RS

BUTANE 5418RS HEATER WATER

ویژگی های محصول

سیستم حفاظت آیونایز

مجهز به سیستم عیب‌یاب الکترونیکی

مجهز به نمایشگر شعله

دارای شیر تنظیم دما و مقدار آب خروجی

0 تومان
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

پکیج شوفاژ دیواری بوتان Botan مدل 5418RS با رده ی انرژی C دارای راندمان بالای بیش از 88 درصد می باشد. آب گرمکن 5418 بوتان طوری طراحی شده که با بهره گیری از فن آوری مدرن ، با کمترین آب نیز کار می کند. به این ترتیب با استفاده از آبگرم کن بوتان، نوسان و کاهش فشار آب کمترین خللی در تامین آب گرم مطلوب ایجاد نخواهد شد. آبگرم کن بوتان مجهز به سیستم جرقه زن خودکار می باشد که به راحتی می توان آن را روشن نمود. همچنین این آبگرم کن مجهز به سیستم حفاظت آیونایز می باشد. سیستم عیب یاب الکترونیکی آب گرم کن در صورت بروز مشکل، به صورت خودکار عیب دستگاه را تشخیص می دهد. آبگرمکن بوتان مدل 5418 در مقابل سختی آب و رسوب گرفتن، آسیب پذیری کمی دارد. امکان استفاده از گاز شهری یا مایع با آبگرم کن بوتان وجود دارد.
آبگرمکن بوتان با تأمین آب گرم مصرفی با ضریب بهداشتی بسیار بالا ، به حفظ سلامت خانواده کمک می کند. مجهز بودن آبگرم کن بوتان به شیر اطمینان و کلید حرارتی روی مبدل باعث افزایش ضریب ایمنی دستگاه می گردد. شیر تنظیم دما و مقدار آب خروجی آبگرم کن امکان تنظیم مقدار و دمای آب را یک بار برای همیشه فراهم می کند. قابلیت تنظیم شعله به صورت ولومی امکان تنظیم شعله در وضعیت دلخواه و مناسب را فراهم نموده و به صرفه جویی در مصرف آب کمک می کند. با استفاده از تنظیم ماژولار شعله، می توان شعله را متناسب با میزان جریان آب خروجی به صورت خودکار تنظیم نمود و به صرفه جویی در مصرف آب کمک نمود.
آبگرمکن 5418 بوتان مجهز به دودکش دو جداره با قطر لوله های 60 و 100 میلی متری است. در این مدل، به شرط استفاده از دودکش دوجداره، هیچ محدودیتی از جمله کوچک بودن فضای نصب و... وجود نداشته و آب گرم مورد نیاز به صورت ایمن تأمین می شود. این آبگرمکن با استفاده از یک فن که در مسیر خروج دود ناشی از احتراق تز دستگاه واقع شده، دود را از آبگرم کن خارج نموده و هوای مورد نیاز جهت احتراق دستگاه را از فضای بیرون تامین می کند. این ویژگی موجب می گردد تا بتوان با تأیید سرویس کار مجاز در شرایط متنوعی با کمترین محدودیت نصب، از این مدل استفاده نمود.

جزئیات محصول
BUTANE 5418RS HEATER WATER

مشخصات

سایر مشخصات
فن دار
وزن
19 کیلوگرم
ابعاد
عرض: 362 میلی متر ارتفاع: 654 میلی متر
فشار آب راه انداز
کم فشار-0.1—0.2 بار
اختلاف دمای آب خروجی با ورودی
22.7-50 درجه سانتی گراد
حداکثر ظرفیت حرارتی ورودی
22360 کیلوکالری ساعت
ظرفیت تامین آب گرم
6.7-15 لیتردر دقیقه
حداقل فشار آب ورودی
10 بار
حداقل مقدار آب ورودی
2.5 لیتر در دقیقه
مصرف گاز طبیعی
2.75 مترمکعب در ساعت
مصرف گاز مایع
2.05 کیلوگرم در ساعت
فشار گاز طبیعی
20 میلی بار
فشار گاز مایع
29 میلی بار
دیدگاه کاربران (0)