برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

سشوار حرفه ای رمینگتون AC9096

Remington AC9096 Hair Dryer

ویژگی های محصول

موتور پرقدرت و حرفه ای از نوع AC

مجهز به تکنولوژی تولید یون

المنت پوشش داده شده با سراميک پيشرفته

حالت توربو + باد سرد

سيم بلند + فيلتر قابل جدا شدن

انتخاب رنگ
  • قرمز
673,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>9 امتیاز وایت کلاب 9 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 9,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

سشوار حرفه ای رمینگتون AC9096

آرایش مو یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در زیبایی افراد است. این در حالی است که استفاده از ابزار و دستگاه‌های نامناسب آرایشی به مرور زمان می‌تواند به موها آسیب جدی رسانده و از زیبایی آن‌ها بکاهد. در سال‌های اخیر استفاده از دستگاه‌های اتوی مو و فرکننده تبدیل به عادتی شده که هر روز تکرارش می‌کنیم؛ اما هم‌چنان استفاده از سشوار معمول‌ترین روش مرتب کردن مو در مقایسه با سایر وسیله‌ها است.

«رمینگتون Remington»  یکی از شرکت‌های اسلحه‌سازی قدیمی آمریکا است که از سال 1937 میلادی فعالیت‌اش در زمینه‌ی تولید و عرضه‌ی محصولات مرتبط با «مراقبت شخصی » (Personal Care) را در سطح جهانی آغاز کرده است. این شرکت پس از سال‌ها فعالیت موفق، در حال حاضر جزو چهار برند مطرح دنیا است و به رقیبی قدرتمند برای شرکت‌های صاحب نامی مثل «فیلیپس»، «پاناسونیک» و «وال»  تبدیل شده.

سشوار AC9096 هم مثل سایر محصولات سِری «ابریشمی»  این ‌شرکت، در سال 2014 معرفی و عرضه شده است؛ در نقد و بررسی AC9096 قصد داریم کمی بیش‌تر راجع به عمل‌کرد ‌این سشوار بگوییم.

به جرات می‌توان ادعا کرد طراحی AC9096 یکی از بهترین الگوهای طراحی‌ رمینگتون ‌تا کنون ‌بوده است. این سشوار مثل دیگر مدل‌ها سِری ابریشمی به رنگ قرمز براق طراحی شده که رنگی ‌مورد پسند بانوان است. در کنار رنگ زیبا و جذاب این سشوار ‌موقع در دست گرفتن‌اش هم همه چیز ایده‌آل به‌نظر می‌رسد. این دستگاه از نظر وزن و سایز کاملا ‌متناسب بوده و ابعادش بیش از اندازه ی بزرگ یا کوچک نیست.
در بالاترین قسمت دسته‌ی سشوار کلید «توربو» تعبیه شده که استفاده از آن با افزایش قدرت موتور و در نهایت انتقال حرارت بالاتر همراه می‌شود. پایین‌تر از آن هم ‌کلیدهای تنظیم حرارت در نظر گرفته شده‌اند که در سه حالت مختلف کم، متوسط و زیاد قابل تنظیم هستند. در نهایت پایین‌ترین کلید باز هم در سه حالت برای تنظیم سرعت موتور درنظر گرفته شده است

سشوار AC9096 با موتور حرفه‌ای و قدرتمند AC دستگاهی مناسب برای استفاده در سالن‌های آرایش‌ است. موتور AC طول عمری چهار برابر موتورهای قدیمی DC دارد؛ به‌همین خاطر هم موتور‌های AC قابلیت استفاده و روشن ماندن به صورت مداوم و در مدت زمان طولانی ‌را دارند؛ در حالی که موتور‌های DC چنین قدرتی را برای مصرف در دراز مدت ندارند.
معمولا موتورهای AC ‌در مقایسه با موتورهای DC سنگین‌ترند؛ اما  در این مدل وزن سنگین دستگاه متعادل‌تر است و برای کاربر ایجاد مزاحمت نمی‌کند.
علاوه بر موتور، جنس روکش المنت هم تاثیر زیادی بر حرارت مطلوب سشوار دارد. المنت‌های که به روکش سرامیک مجهز شده‌اند گرمایی یکنواخت‌تر از حالت معمولی تولید می‌کنند و رسانای قدرتمندی برای انتقال بیش‌تر حرارت هستند . همان طور که پیش‌تر هم گفته شد AC9096 یکی از محصولات سِری ابریشمی 2014 رمینگتون است. حضور در این سِری تنها در رنگ سشوار خلاصه نشده؛ بلکه روکش سرامیک ابریشمی  آن هم بیان‌گر این نکته است. این خصوصیت باعث انتقال حرارت با آسیب کم‌تر به موها می‌شود.
هم‌چنین در پشت سشوار فیلتری قرار دارد که بسته به میزان استفاده از سشوار باید تمیز یا تعویض شود. در کنار تمامی خصوصیاتی که از این سشوار گفته شد نباید از طول سه متری سیم برق و حلقه‌ی آویز این مدل که آن را تبدیل به سشواری ایده‌آل برای استفاده در سالن‌های آرایش‌ کرده، غافل شد.

سشوار AC9096 مدلی ایده آل برای افرادی است که به‌طور روزمره از این دستگاه استفاده می‌کنند و در عین حال در کنار زیبایی، به سلامت موهای خود‌شان هم توجه ویژه‌ای دارند. رمینگتون با تولید این مدل توجه بسیاری از مشکل‌پسندان را چه از نظر نوع طراحی و چه از نظر کیفیت و دوام به خود جلب کرده است. از نظر قیمت هم این شرکت آمریکایی قیمت‌هایی متعادل و منصفانه را برای محصول‌اش تعیین کرده؛ طوری‌ که در مقایسه‌ی عملکرد این محصول با نمونه‌های مشابه از برندهای دیگر، احتمالا به خرید AC9096 علاقه‌ی بیش‌تری خواهید داشت.

دیدگاه کاربران (0)