برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

سشوار حرفه ای بابیلیس مدل 6614SDE

Babyliss 6614SDE Professional Hair Dryer

ویژگی های محصول

سرعت بالاي پرتاب باد

قابليت تنظيم دستگاه در 6 حالت سرعت و دما

سرعت بالاي پرتاب باد

فناوري توليد يون

0 تومان
موجود شد به من پیامک بده
کالاهای مشابه
توضیحات

همه‌ی افراد با هر نوع سلیقه و تفاوت چهره ای علاقمند به ایجاد تغییراتی گاه و بی گاه در حالات ظاهری خود هستند و معمولا تقاضای بانوان برای داشتن این تغییرات بیش از آقایان است.
آرایش مو جزو اولین و مهم‌ترین فاکتورهایی است که معمولا و به صورت روزمره نیاز به رسیدگی دارد. حال آنکه چه دستگاهی را برای رسیدگی به موی خود انتخاب کنیم موضوعی است مهم که تقریبا اکثریت افراد را به هنگام خرید دچار سردرگمی می‌کند.در بازار شلوغ فعلی که شمار زیادی از برندها چه قدیمی و نامدار و چه نوپا و گمنام در پی رساندن سطح کیفی محصولات خود به یک استاندارد مشخص هستند این شرکت مطرح بابیلیس است که از سال‌ها پیش تا کنون توانسته در رقابت با سایر کمپانی‌ها، قوی عمل کند و در تولید سشوارهای حرفه ای بی رقیب عمل کند. در اینجا می‌خواهیم کمی راجب مدل 6614E این کمپانی بیشتر صحبت کنیم.

 

 

طراحی و ساخت

نوع طراحی این مدل کمی مشابه سری‌های گذشته‌ی آن است و تنها تفاوت فاحشی که دیده می‌شود طول قسمت بالایی (خروجی)باد سشوار است که کمی از مدل‌های دیگر بابیلیس بلندتر طراحی شده.
بر روی دسته‌ی این مدل و در قسمت بالا دکمه ای برای تنظیم حرارت است که در 3 حالت قابل تنظیم می‌باشد. کمی پایین‌تر از آن دکمه ای برای تنظیم سرعت در نظر گرفته شده که در حالت خاموش و کم و زیاد تنظیم می‌شود و در کل 6 حالت مختلف را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

این سشوار حرفه ای دارای موتور قدرتمند AC است که قدرت و دوامی 4 برابر مدل‌های قدیمی دارد. توان 2200 وات و سرعت بالای باد خروجی که معادل 120 کیلومتر در ساعت است نتیجه ای فوق العاده را برای مصرف کننده به ارمغان می‌آورد. با توجه به امکانات گفته شده 6614E در زمانی کوتاه قابلیت خشک کردن موها و حالت دهی به آن‌ها را داشته و نتیجه ای رضایت بخش را برای شما به همراه خواهد داشت. امکان تولید یون نیز از دیگر امکاناتی است که آسیب دیدگی مو را کم کرده و نرمی و لطافت بیشتری به آن می‌بخشد. به همراه این دستگاه 2 متمرکز کننده با سایز خروجی های مختلف وجود دارد که به مصرف کننده در خشک کردن مو بیشتر کمک میکند.

 نهایتا این سشوار را از نظر نوع طراحی و امکانات می‌توان جزو برترین‌ها دانسته اما حُسنی که هر کسی را به خرید این مدل ترقیب می‌کند ساخت ایتالیا بودن آن است که تضمینی بر کیفیت بسیار بالای سشوار می‌باشد. 6614E گزینه ای است مناسب و ایده آل برای استفاده ی سالن های آرایشی که از سشوار برای مدت زمان طولانی ای استفاده میکنند و کیفیت در انتخابِ آنها حرف اول را میزند.

جزئیات محصول
Babyliss 6614SDE Professional Hair Dryer

مشخصات

طول سیم
2.7 متر
سایر ویژگی ها
دارای 3 درجه تنظیم حرارت و 2 درجه تنظیم سرعت - ساخت ایتالیا
توان مصرفی
2300 وات
فناوری تولید یون
دارد
خاصیت درمانی
ندارد
سیستم Eco
ندارد
سرعت پرتاب باد
120 کیلومتر بر ساعت
باد سرد
دارد
تقویت کننده‌ی توربو
ندارد
فیلتر هوای قابل تعویض
دارد
حلقه آویختن
دارد
متمرکز کننده
دارد
تعداد متمرکز کننده
2 عدد
سری دیسپانسر
ندارد
دیدگاه کاربران (0)