برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

سشوار بلک اند دکر مدل PX42

black&decker PX42

ویژگی های محصول

توان مصرفی 1400 وات

دارای سری متمرکز کننده

دارای باد سرد و دو سرعت موتور

سشوار مسافرتی بلک اند دکر مدل PX42

دسته تاشو و ظاهر زیبا با ترکیبی از رنگ نقره ای و مشکی

بیشتر بخوانید
انتخاب رنگ
  • نقره ای
219,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>3 امتیاز وایت کلاب 3 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 3,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

سشوار مسافرتی 1400 وات بلک اند دکر Black & Decker مدل PX42 امکان خشک کردن سریع موها را فراهم می کند. بدنه کوچک و قابل حمل سشوار آن را مناسب برای استفاده در هنگام مسافرت نموده است. قابلیت تاشوی دسته موجب جمع و جور شدن بدنه می شود که این ویژگی حمل سشوار را در هنگام مسافرت آسان تر می نماید. مشخصه این دستگاه مجهز بودن به قابلیت تولید یون منفی می باشد. یون های منفی تولید شده توسط سشوار مسافرتی موجب درخشان شدن و نرمی موها می گردد. با روشن شدن دستگاه عملکرد تولید یون به صورت خودکار فعال می گردد.
سشوار مسافرتی بلک اند دکر دارای سه ترکیب دما و سرعت می باشد. با استفاده از دکمه کشویی واقع بر روی بدنه می توان سرعت و دمای مناسب را انتخاب نمود. هنگامی که دکمه در وضعیت صفر قرار دارد دستگاه خاموش می باشد. با قرارگیری دکمه در وضعیت یک سشوار با توان 600 وات و سرعت ملایم کار خواهد کرد. زمانی که دکمه در وضعیت 2 قرار بگیرد سشوار با توان 1400 وات و حداکثر جریان هوا شروع به کار می کند. با قرارگیری دکمه در حالت 3 عملکرد سرد فوری سشوار فعال می باشد. پس از خشک کردن موها با قرار دادن دکمه تنظیم سرعت در وضعیت سرد فوری می توان حالت و مدل موها را ثابت و ماندگار کرد.
سشوار مسافرتی بلک اند دکر مجهز به سری متمرکز کننده می باشد که موجب می شود باد با قدرت بیشتری پرتاب گردد که موجب خشک شدن سریع تر موها می گردد. فیلتر پشتی سشوار مسافرتی از ورود گرد و خاک به داخل موتور دستگاه جلوگیری می کند. در صورت گرفتگی ورودی هوا و گرم شدن بیش از حد سشوار مسافرتی سیستم قطع کن خودکار، دستگاه را خاموش می کند. این سشوار مسافرتی دارای حلقه آویز می باشد که در هنگام عدم استفاده از دستگاه می توانید آن را در هر کجا که مایلید آویزان کنید.

جزئیات محصول
black&decker PX42

مشخصات

ارتفاع
20cm
پهنا
19.5cm
عمق
8.5cm
طول سیم
1.5 متر
کشور سازنده
چین
وزن
0.5KG
ابعاد
عمق8.5- ارتفاع20- طول19.5 سانتی متر
توان مصرفی
1400 وات
نوع وسیله
معمولی
فناوری تولید یون
دارد
خاصیت درمانی
ندارد
سیستم Eco
ندارد
باد سرد
دارد
فیلتر هوای قابل تعویض
دارد
حلقه آویختن
دارد
متمرکز کننده
دارد
تعداد متمرکز کننده
1 عدد
سری دیسپانسر
ندارد
دیدگاه کاربران (0)