برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

برس حرارتی بیشل مدل BL-HS-002

Bishel Straightening Brush

ویژگی های محصول

دارای صفحه نمایشگر

دارای قابلیت تنظیم دما

دارای دندانه های زیر آب

دارای دکمه روشن و خاموش

انتخاب گارانتی
  • 20 ماه گارانتی شرکت پارس بیشل
انتخاب رنگ
  • سفید
  • قرمز
  • مشکی
160,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>2 امتیاز وایت کلاب 2 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 2,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

برس حرارتی بیشل مدل BL-HS-002

امروزه همه ی خانم ها برای زیبایی بیشتر پوست و موی خود به دنبال روش ها و وسایلی هستند که زیبایی آنها را دو چندان کند. از کرم ها و ماسک های صورت و مو گرفته تا دستگاه های آرایشی و بهداشتی. یکی از وسایل آرایشی مو که نسبت به سشوار و اتوی مو جدیدتر میباشد، برس های حرارتی است. برس های حرارتی مو در مانند اتوی مو به صاف شدن بهتر مو کمک میکنند.

برس حرارتی بیشل مدل BL-HS-002 یک وسیله بسیار کاربردی که مدلی پیشرفته از برس های قدیمی است. این برس حرارتی میتواند عمل برس کردن موها، حالت دادن و آرایش موها را با مدل های متنوع انجام دهد و مناسب برای سالن های آرایشگاهی است. جنس صفحات برس از سرامیک است.

یکی از ویژگی های برس حرارتی بیشل میتوان به تنظیم حرارت از درجه 200 تا 220 اشاره کرد که برای هر مویی متناسب است.شانه های برس حرارتی بیشل جهت جلوگیری از آسیب به کف سر، دارای نوک های عایق در دندانه های خود است و بدون هیچ آسیبی از حرارت میتوانید موهایتان را شانه و صاف کنید. از دیگر ویژگی های دنده های این برس ضد آب بودن آن می باشد. عملکرد دستگاه بسیار آسان بوده کافیست با یک دکمه دستگاه را روشن نمایید و با استفاده از نمایشگر LED درجه حرارت را تنظیم نمایید.

برای استفاده از برس حرارتی بیشل حتما موهایتان را خشک نمایید و برای استفاده روزانه به جای اتو مو میتوانید با برس حرارتی با درجه کم، موهای خود را صاف نمایید.

 

دیدگاه کاربران (0)