برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

بخاری برقی گوسونیک مدل GEH-222

Gosonic GEH-222 Heater

ویژگی های محصول

دارای کنترل ترموستات

مجهز به مرطوب ساز

دارای محافظ در برابر حرارت بالا

0 تومان
موجود شد به من پیامک بده
کالاهای مشابه
توضیحات

بخاری برقی گوسونیک مدل GEH-222

بخاری برقی سرامیکی GEH-222 گاسونیک دارای موتور با حداکثر توان مصرفی 1600 وات و طراحی شیک و کم حجم وسیله ای مناسب برای گرم نمودن محیط خانه و محل کار می باشد.جنس بدنه بخاری برقی GEH-222 گاسونیک از فلز و پلاستیک مستحکم و مقاوم در برابر حرارت بوده و دارای 4 المنت شیشه ای از جنس کوارتز بوده که با فن آوری مادون قرمز و بدون ایجاد شعله تولید حرارت می کنند.
بخاری برقی GEH-222 گاسونیک مجهز به سیستم ایمنی خاموشی خودکار بوده و در صورت واژگون شدن دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش می شود.
از طریق فن تعبیه شده در بخاری برقی GEH-222 گاسونیک هوای گرم تولید شده توسط دستگاه به طور یکنواخت در محیط پراکنده می شود و به همین دلیل حتی در مکان هایی با تهویه نامناسب نیز قابل استفاده می باشد. و با کمک قابلیت رطوبت سازی موجود در بخاری برقی GEH-222 گاسونیک هوای خشک در محیط ایجاد نمی گردد، مخزن رطوبت ساز بخاری برقی GEH-222 گاسونیک از طریق درب بالای بدنه قابل پر شدن می باشد و به کمک نشانگر مدرج کنار بدنه میزان آب باقیمانده در مخزن قابل مشاهده می باشد.
پنل کنترلی تعبیه شده بر روی بدنه بخاری برقی GEH-222 گاسونیک دارای کنترل ترموستات و کلید روشن و خاموش می باشد.
برای کارایی بهینه و افزایش بازدهی در بخاری برقی GEH-222 گاسونیک از صفحه استیل منعکس کننده نور و حرارت در پس زمینه لامپ ها استفاده شده است تا بازدهی و سطح گرمادهی دستگاه بیشتر گردد.

جزئیات محصول
Gosonic GEH-222 Heater

مشخصات

ولتاژ ورودی برق
220- 240 وات و50 هرتز
قابلیت نصب
زمینی
حداکثر توان گرمایشی
1600 وات
ترموستات ایمنی
دارد
دیدگاه کاربران (0)