برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

اتو بخار مخزن دار بوش مدل TDS6080

BOSCH TDS6080 STEAM IRON

ویژگی های محصول

سهولت در اتوکشی

طراحی پیشرفته صفحه اتو یکپارچه

مدت زمان تقریبی داغ شدن 2 دقیقه

Calc’nClean Perfectسیستم پاکیزگی کاملا کارآمد

پخش عمودی بخار برای از بین بردن سریع و آسان چروک البسه

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 24 ماه گارانتی بوش سرویس
انتخاب رنگ
  • بنفش
5,600,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>75 امتیاز وایت کلاب 75 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 75,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

اتو بخار مخزن دار بوش مدل TDS6080

بررسی و خرید اینترنتی اتوبخار TDS6080

اتو بخار مخزن‌دار بوش مدل TDS6080 با توان 2400 وات با طراحی زیبا به رنگ بنفش و سفید است که طبق آخرین فن‌آوری‌های روز اروپا طراحی و ساخته شده است و دارای کیفیت و کارایی بالایی است.  اتوبخار TDS6080 با بدنه‌ای مستحکم از جنس پلاستیک بادوام ساخته شده است . ترکیب رنگ بنفش ، آبی و سفید در طراحی بدنه این اتوبخار یک هارمونی جذابی را خلق کرده است. مخزن آب این اتو گنجایش زیادی دارد و میزان 1.5 لیتر آب را در خود جای میدهد . طول سیم اتوبخار TDS6080 به دو  می‌رسد و این طول بلند دست کاربر را در هنگام کار با دستگاه باز گذاشته است.


برای افزایش مقاومت سیم در برابر آسیب‌های ناشی از خم و راست‌ شدن پیاپی، این سیم دارای روکش بافت پارچه‌ای است. کفی سرانیوم گلیس اتو موجب حرکت نرم و روان دستگاه روی سطح پارچه می‌شود و همچنین بخار را به خوبی در سراسر سطح پارچه توزیع می‌کند . سیستم بخاردهی لحظه‌ای که در اتوبخار TDS6080 بوش  به کار رفته است دارای قدرت 400 گرم در دقیقه است و بخار را به طور ناگهانی با فشار و به میزان زیاد از کفی خارج می‌کند. این کارکرد منجر به رفع چروک‌های عمیق‌تر خواهد شد که با عملکرد عادی قابل انجام نیست .

تلفیق بی نقص دما و بخار در این اتوبخار باعث نتایج خارق العاده ای در اتوکشی میشود

فناوری تنظیم دمای هوشمند


این فناوری اتو کردن سریع و ایمن را تنها با یک درجه حرارت امکان پذیر می کند ، بدون آن که نگران حرارت و بخار زیاد باشید یا تغییر تنظیمات دهید. بهترین حرارت و بخار را برای یک اتوکاری تمیز و ایمن متناسب با جنس و کیفیت پارچه و لباس برای شما فراهم میکند .

فناوری ضد چکه آب


در اتو بخار TDS6080 بوش از فناوری ضد چکه آب استفاده شده تا هیچ قطره آبی روی لباس از اتو چکه نکند و به این ترتیب هیچ نگرانی از بابت لکه دار شدن لباس های گران قیمت و به خصوص لباس های مشکی رنگ وجود نخواهد داشت ، به بوش اعتماد کنید .

سنسور امنیت هوشمند


این فناوری خیلی سادست ، وقتی اتو را در دست گرفته اید حتی اگر هیچ حرکتی نداشته باشید حرارت و بخار روشن است ، وقتی دست خود را از اتو برداشتید ، سنسور هوشمند بخار و حرارات را به صورت موقت خاموش میکند تا به لباس های شما هیچ آسیبی نرسد .

سیستم اتوماتیک ضد رسوب


هیچ چیز بدتر این نیست که در هنگام اتو کردن رسوبات آب روی لباس ها ریخته یا منافذ بخار را مسدود کند ، سیستم سه گانه هوشمند ضد رسوب استفاده شده در این اتوبخار علاوه بر اینکه اجازه تشکیل رسوب را نمیدهد ، بلکه رسوبات را نیز به صورت خودکار پاک سازی می کند .

گزینه ECO در اتو مخزن‌دار  بوش این امکان را برای شما فراهم کرده تا در مصرف آب تا 20 درصد و در مصرف انرژی تا 30 درصد بدون اینکه از کارایی دستگاه کاسته شود صرفه‌جویی کنید.

مشخصات کلی اتوبخار TDS6080

2400 وات توان

سیستم  ضد رسوب

سنسور هوشمند بخار

سیم 2 متری

بخاردهی عمودی

سیستم ضد چکه

حالت ECO

120 گرم بخاردهی مداوم

400 گرم بخاردهی آنی

جزئیات محصول
BOSCH TDS6080 STEAM IRON

مشخصات

وزن
4.8 کیلوگرم
ابعاد
285x 245 x 405 میلی‌متر
توان مصرفی
2400 وات
سیستم قطع خودکار
دارد
سایر مشخصات و قابلیت ها
تزریق عمیق بخار از طریق 3 پیشرانه قدرتمند بخار تا 400 g ، تلفیق بی نقص دما و بخار برای تمامی بافت های قابل اتوکشی ،سیستم پاکیزگی کاملا کارآمد
ولتاژ ورودی برق
220 ولت
نوع اتو
مخزن دار
جنس کف
سرامیک
تنظیم میزان بخاردهی
دارد
مخزن آب
دارد
گنجایش مخزن آب
1500 میلی لیتر
اسپری آب
دارد
سیستم ضدچکه
ندارد
بخاردهی عمودی
دارد
سیستم ضد رسوب
دارد
بخاردهی پیوسته
120 گرم در دقیقه
بخاردهی لحظه ای
400 گرم در دقیقه
طول کابل
2 متر
دیدگاه کاربران (0)