برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

جارو رباتیک شیائومی مدل Mop 2 Lite

Xiaomi Mop 2 Lite Vacuum Cleaner

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

ویژگی های محصول

امکان جذب مایعات

قدرت مکش: 2200 پاسکال

دارای نشانگر پر بودن مخزن

ظرفیت مخزن آب: 270 میلی لیتر

تصویر برداری دقیق از چیدمان خانه

ظرفیت مخزن زباله: 450 میلی لیتر

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 18 ماه گارانتی + 3 ماه گارانتی تعویض
انتخاب رنگ
  • سفید
12,900,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>172 امتیاز وایت کلاب 172 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 172,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

خرید جارو رباتیک شیائومی مدل Mop 2 Lite

در کمترین زمان ، همه جای منزل را تمیز کنید

با توجه به تغییر کردن شرایط زندگی و شاغل بودن همه اعضای خانواده افراد به دنبال خرید لوازم برقی هستند که کار را با سرعت بیشتری انجام دهد. تاحالا به این فکر کرده اید که وقتی مشغول نظافت خانه خود هستید همزمان چند کار را انجام دهید؟ با ما همراه شوید با معرفی یک محصول با کارایی بالا جارو رباتیک شیائومی مدل S10T محیط اطراف شما را جارو میکشد بدون دخالت شما و این باعث میشود همزان که این جاروبرقی هوشمند مشغوا کار است شما به کار دیگری برسید و در زمان صرفه جویی کنید همچنین این محصول عمل طی کشی کف خانه را هم انجام میدهد تا خیال شما را از بخش بزرگی از نظافت راحت کند .

بخارشوی شیائومی ZQ600 فقط در عرض 20 ثانیه آماده به کار میشود !

انواع سطوح مختلف را با جارو رباتیک شیائومی Mop 2 Lite به راحتی تمیز کنید

برند درما ، یکی از زیرمجموعه های کمپانی بزرگ شیائومی می باشد که به تولید لوازم خنگی باکیفیت رو آورده است . این مدل دستگاه بسیار خوش ساخت و کم حجمی می باشد که فقط 3 کیلوگرم وزن دارد. این مدل یک دستگاه همه کاره است ، جارو رباتیک شیائومی مدل Mop 2 Lite با ارتفاع تقریبا 8 سانتی‌متری و مکش 2200 پاسکالی تمام مناطقی که همیشه برای جارو شکیدن سخت بودن را به راحتی جارو میکشد و با قابلیت تی کشی با مخزن 270 میلی‌لیتری ، 25 حسگر هوشمند و دقیق، قابلیت اتصال به اپلیکیشن و باتری 2600 میلی‌آمپرساعتی با شارژ خودکار از مزایای دیگر این دستگاه است.
چرخ‌هایی که در زیر جارو رباتیک قرار گرفته‌اند عملکرد بسیار خوبی دارند و امکان حرکت روان و بدون مشکل دستگاه را میسر می‌کنند. طراحی هوشمندانه دستگاه امکان عبور از روی موانعی با حداکثر ارتفاع 20 میلی‌متر را فراهم می‌کند.

در قسمت بالایی مخزن جمع‌آوری گرد و خاک تعبیه شده است که طراحی شفافی دارد و کاربر در هر لحظه می‌توانید میزان پر بودن آن را ببیند. این مخزن از ظرفیت 450 میلی‌لیتری بهره می‌برد که برای بیش از یکبار نظافت کامل خانه کافی خواهد بود. مخزن آب جارو رباتیک از ظرفیت مناسب 270 میلی‌لیتری برخوردار است و به لطف پمپ الکترونیکی دقیق، حجم آب اسپری شده به دقت کنترل می‌شود. کنترلر الکترونیکی پمپ حجم آب را در سه سطح مختلف تنظیم می‌کند تا پد تی کشی به اندازه کافی مرطوب شده و پس از نظافت لکه‌های آب یا گرد و خاک بر روی سطوح باقی نماند. برای عملکرد بهتر، جارو رباتیک محیط خانه شما را به دقت بررسی و از آن یک نقشه تهیه می‌کند. بدین ترتیب بهترین مسیرها برای نظافت یک منطقه یا کل خانه شناسایی می‌شود. حسگر تشخیص مانع و تشخیص ارتفاع در صورتی که یک مانع یا اختلاف ارتفاع در مسیر جارو رباتیک وجود داشته باشد، مسیر حرکت را تغییر می‌دهد.

اهمیتی ندارد که چقدر برنامه فشرده و شلوغی دارید، بلکه زمانیکه برای هر وظیفه خاص صرف می‌کنید، اهمیت دارد. باید طوری برنامه ریزی کنید که کارها پشت سر هم و به سرعت انجام شوند. پس چه بهتر که از لوازمی استفاده کنید تا هم زمان با شما در نظافت نقش داشته باشد.

اصولا باگر شاغل هستید و در بیرون از خانه کار می‌کنید، هنگام خروج از خانه می‌توانید جاروبرقی رباتیک خود را روشن کنید و وقتی برمی‌گردید خانه‌ای تمیز تحویل بگیرید! این خاصیت برای افرادی که از مشکلات حرکتی رنج می‌برند نیز مفید است، چون نیازی به کنترل دستی جارو نخواهند داشت. پس با خیال راحت این جارو رباتیک را تهیه کنید و از استفاده آن لذت ببرید. ، ما خرید جارو رباتیک شیائومی مدل Mop 2 Lite را با کیفیت اورجینال از وایت کالا به شما مشتریان گرامی ، پیشنهاد میکنیم .

جزئیات محصول
Xiaomi Mop 2 Lite Vacuum Cleaner

مشخصات

ارتفاع
8.13 سانتی متر
پهنا
35.3 سانتی متر
عمق
35.3 سانتی متر
کشور سازنده
چین
وزن
3.1 کیلو گرم
سایر ویژگی ها
امکان تی کشی و جارو کردن / اسکن سریع محیط اطراف / امکان بازگشت به گیت شارژ
نوع جاروبرقی
جارو رباتیک
قابلیت جذب مایعات
دارد
گنجایش مخزن یا پاکت
مخزن آب: 270 میلی لیتر
دیدگاه کاربران (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

ثبت سوال / دیدگاه

5.0
1402/08/04

دستگاه بسیار کاربردی است و به نظرم برای هر خانه ای لازمه