برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

ماشین لباسشویی بوش مدل WAT28480IR

Bosch WAT28480IR Washing machine

ویژگی های محصول

مجهز به سیستم Vario Drumشستشوی آرام و موثر

بدنه جدید ضد لرزش : بادوام و بی صدا تر

30%پایین تر از برچسب انرژی -سیستم Active Water:صرفه جویی در مصرف آب

موتور فوق العاده بی صدا با عمر طولانی (BLDC)

سیستم آب پاشی سه بعدی به منظور نفوذ بهتر و سریعتر آب

سیستم Vario Perfect : قابلیت بهینه سازی مصرف انرژی (Eco Perfect )

بیشتر بخوانید
0 تومان
موجود شد به من پیامک بده
کالاهای مشابه
توضیحات

لباسشویی بوش مدل WAT28480IR

 

با ویژگی‌های نوآورانه و هوشمند بوش ، شستشوی لباس‌ها بسیار آسان‌تر خواهد بود. شما می‌توانید بلافاصله از هرجا از داخل یا خارج خانه شستشوی لباس‌های خود را آغاز یا متوقف کنید و بر موارد انتخابی سیکل، زمان باقیمانده و هشدارهای اتمام نظارت داشته باشید .

 

عملکرد هوشمندانه عمر طولانی

موتور اینورتر دیجیتال بازده انرژی بیشتر، عملکرد بی‌صدا و دوام بسیار بالایی را فراهم می‌کند. این موتور برای عملکرد بی‌صداتر و قدرتمندتر از آهنرباهای قوی بهره می‌گیرد .

 

گنجایش بالا زمان شستشوی کم

گنجایش بالای 9 کیلوگرمی ماشین لباسشویی سامسونگ این امکان را به شما می‌دهد تا حجم بالایی از شستشو را در یک نوبت انجام دهید. با صرف زمان کمتر برای کارهای روزمره، شما می‌توانید از وقت گرانبهای باقیمانده خود لذت ببرید.

 

عیب‌یابی آسان

سیستم خطایاب خودکارAqua Stop مشکلات نشتی دستگاه را شناسایی کرده و تشخیص می‌دهد و در پی رفع آن بر می آید تا از بروز نشتی و ایجاد آسیب های احتمالی در محل جلوگیری کند .

 

صدای کمتر و لرزش کمتر

سیستم هوشمند  Ecosilence Drive تعبیه شده دراین محصول باعث شده است تا کمترین صدای ممکن را در بین محصولات مشابه اش داشته باشد و صدایی معادل 75 - 49 دسی‌بل که به ترتیب برای لباسشویی و خشک کن محصول است .

 

تکنولوژی منحصربه فرد I-DOS

این فناوری بدین شکل عمل میکند که پس ازریختن مایع لباسشویی درون مخزن این دستگاه ، سیستم به طور کاملا هوشمند میزان مایع مورد نیاز رابرای آن شستشو در نظر میگیرد و از هدر رفتن میزان مایع جلوگیری به عمل می آورد .

 

در مصرف آب صرفه جویی کنید

این لباسشویی مجهز به سنسور اندازه گیری میزان دقیق آب مورد نیاز را متناسب بانوع پارچه درونش اندازه گیری میکند و تنها به همان میزان آب اجازه ورود آب را میدهد . بدین طریق شما در مصرف آب به نحو احسن صرفه جویی خواهید کرد .

 

جزئیات محصول
Bosch WAT28480IR Washing machine

مشخصات

ارتفاع
85cm
پهنا
60cm
عمق
60cm
صفحه نمایش
دارد
سایر ویژگی ها
سیستم Active Water : صرفه جویی در مصرف آب قابلیت کاهش مدت زمان شستشو(Speed perfect) سنسور آب جهت بهینه شدن مصرف تشخیص میزان کف
قفل کودک
دارد
نوع مخزن
درب از جلو
سرعت چرخش موتور
1400 دور
ظرفیت دیگ
9 کیلوگرم
رتبه انرژی
A+++
بخارشو
ندارد
دیدگاه کاربران (0)