برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

ماشین لباسشویی بوش WAW 324 DE

washing machine BOSCH WAW 324 DE

انتخاب گارانتی
  • 24 ماه گارانتی شرکت کاراسرویس
انتخاب رنگ
  • سفید
14,400,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>192 امتیاز وایت کلاب 192 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 192,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

ماشین لباسشویی بوش WAW 324 DE با ظرفیت شستشوی 8 کیلوگرم، محصولی بسیار با کیفیت و ساخت کشور آلمان می باشد. این دستگاه دارای برچسب مصرف انرژیA+++ می باشد.

به این معنا که 30 درصد کمتر از پایین ترین مصرف استاندارد انرژی A، انرژی مصرف می کند. این دستگاه مجهز به صفحه نمایش گر واضحی است که روند شستشو، زمان باقی مانده، دور موتور و دمای انتخابی را نشان می دهد. دور موتور دستگاه در حالت خشک کن 1200 دور می باشد.

طراحی منحصر بفرد دیگ لباسشویی بوش باعث می شود علاوه بر نتیجه شستشویی عالی از الیاف لباس ها نیز محافظت گردد. وجود روزنه های نامتقارن باعث بارش آب در دیگ شده و نتیجه عالی را در شستشوی لباس ها با حجم زیاد ممکن می سازد. این عملکرد باعث توزیع بهینه آب در دیگ شده و زمان خیس خوردن لباس ها را کاهش می دهد.

این دستگاه به صورت کاملأ ایمن ساخته شده است. به عنوان مثال می توان به لوله ها و اتصالاتی با قدرت تحمل فشار زیاد آب و سیستم قفل الکترونیکی دستگاه اشاره کرد. Aqua Stop قطعه ای است که اگر در هر نقطه ای از مسیر عبور آب نشتی ایجاد شود بلافاصله آب را قطع می کند. برنامه های شستشوی لباسشویی بوش شامل شستشوی لباس ورزشی، لباس زیر، تی شرت و پیراهن، ابریشمی و پشمی و شستشوی سریع 15 دقیقه ای می باشند.

شستشوی مخلوط لباس های رنگی شستشوی سریعی است که امکان شستشوی لباس های رنگی را با هم ممکن ساخته و مناسب برای شستشوی لباس های روزانه می باشد. شستشوی لباس های ابریشمی برنامه ای ویژه برای محافظت از لباس های ظریف مانند لباس های ابریشمی و لباس های زیر می باشد . 

در این برنامه شستشو دور موتور آرام دستگاه در مرحله آب کشی که معادل 600 دور در دقیقه می باشد مانع از ایجاد هر گونه صدمه در بافت الیاف ابریشمی می گردد. برنامه شستشوی سریع 15 دقیقه ای برنامه های کوتاه برای حدود 2 کیلوگرم لباس که معادل 10 تی شرت یا پیراهن بوده و به کمک دو مرحله آب کشی و دور موتور مناسب یکی از کوتاه ترین برنامه های شستشو می باشد.ماشین لباسشویی بوش WAW 324 DE مجهز به سیستم تأخیر در زمان پایان برنامه تا 24 ساعت می باشد.

این برنامه به شما امکان می دهد تا زمان شروع شستشو را بین 1 تا 24 ساعت تنظیم کنید. بنابراین زمانی که به منزل می رسید لباس های تان نیز شسته شده اند و یا می توانید از نرخ ارزان تر برق در نیمه های شب بهره ببرید. ماشین لباسشویی بوش مجهز به سیستم تنظیم ظرفیت، تشخیص میزان کف، تشخیص مواد شوینده اضافی می باشد. این دستگاه دارای قفل کودک برای درب و تمام برنامه ها می باشد. بدنه ی لباس شویی بوش جهت سکوت و ثبات بیشتر دستگاه، به صورت ضد لرزش طراحی شده است.

جزئیات محصول
washing machine BOSCH WAW 324 DE

مشخصات

ارتفاع
85cm
پهنا
60cm
عمق
60cm
صفحه نمایش
دارد
سایر ویژگی ها
درب 2 جداره-مدل سفارشی-اصل آلمان -سنسور وزن
قفل کودک
دارد
نوع مخزن
درب از جلو
سرعت چرخش موتور
1600
ظرفیت دیگ
8 کیلو گرم
رتبه انرژی
A+++
بخارشو
ندارد
دیدگاه کاربران (0)