برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

ماشین لباسشویی 7 کیلویی سامسونگ مدل 1245 نقره ای

Samsung J1245 Washing Machine 7 Kg

67% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
انتخاب گارانتی
  • 18 ماه گارانتی سام سرویس
انتخاب رنگ
  • نقره ای
0 تومان
موجود شد به من پیامک بده
کالاهای مشابه
توضیحات

معرفی ماشین لباسشویی 7 کیلویی 1245 نقره ای سامسونگ


لباسشویی سامسونگ SAMSUNG مدل J1245VSS با ظرفیت 7 کیلوگرم و موتور با سرعت 1200 دور در دقیقه مجهز به فن آوری حباب ساز، گرم کننده سرامیکی و سیستم کنترل ولتاژ می باشد.

ژنراتور eco-bubble با فرمول ویژه ای هوا، آب و ماده شوینده را در هم حل کرده و نوع خاصی از حباب های محافظ را تولید می کند که سرعت جذب بسیار بالایی دارند.

در عمل این حباب های خاص با سرعتی 40 برابر بیشتر، جذب الیاف پارچه می شوند و قبل از شروع شستشو به داخل دیگ لباسشویی تزریق می گردند. این عملکرد علاوه بر اینکه از باقی ماندن پودر حل نشده در بین البسه جلوگیری می کند، با نفوذ یکنواخت و سریع، انواع لکه ها را بلافاصله از بین برده و حتی از ساییدگی و آسیب دیدگی لباس ها در اثر چرخش سریع جلوگیری می کند.


ماشین لباسشویی 1245 سامسونگ مجهز به دیگ الماسه ضد چروک می باشد که از یک مخزن عمیق با فرو رفتگی های الماس شکل تشکیل شده است و از کشیده شدن و خراب شدن پارچه های شما جلوگیری کرده و محیطی عالی برای شستشوی ظریف و در عین حال موثر را فراهم می سازد. این ماشین لباسشویی دارای گرم کننده سرامیکی است که موجب می شود ر اندمان و قدرت لباسشویی بیشتر گردد.

گرم کننده های سرامیکی از انباشته شدن مواد کلسیمی که باعث مصرف بیشتر برق می شوند، جلوگیری نموده و موجب دوام و عمر طولانی تر ماشین لباسشویی می گردد.

با استفاده از سیستم تمیز کننده سازگار با محیط زیست، لباسشویی پس از پایان شستشوی لباس ها آب با حرارت 70 درجه را با دور بالا در مخزن به گردش در می آورد تا باقیمانده مواد شوینده و باکتری ها و بوی نامطبوع احتمالی از بین برود و علاوه بر حفظ نو بودن ظاهری بر طول عمر دستگاه نیز می افزاید.
سیستم کنترل ولتاژ سامسونگ راه حلی عالی برای کنترل بهینه ولتاژ حتی در شرایطی است که ولتاژ به میزان 25% نوسان دارد. این فن آوری از ماشین لباس شویی شما در برابر شوک الکتریکی و حتی ولتاژ پایین محافظت کرده و این کنترل مستمر ولتاژ موجب افزایش عمر دستگاه می گردد.

ماشین لباس شویی سامسونگ دارای صفحه ای با طراحی زیبا و ساده می باشد که به صورت یک ولوم چرخشی برای عملکرد بهتر طراحی شده است.

صفحه نمایش دستگاه همراه با چراغ LED، دکمه های فشاری نرم و نمایشگرهای دیجیتالی مجزا با قابلیت مشاهده و خواندن آسان می باشد که کنترل برنامه شستشو و مشاهده تنظیمات برنامه را بسیار آسان می سازد.

جزئیات محصول
Samsung J1245 Washing Machine 7 Kg

مشخصات

ارتفاع
85cm
پهنا
60cm
عمق
60cm
صفحه نمایش
دارد
سایر ویژگی ها
مجهز به فن آوری حباب ساز - مجهز به شلنگ آکوا کنترل - مجهز به سنسور نشتی - دارای سیستم کنترل ضد کف - تمیز کردن مخزن به روش سازگار با محیط زیست
قفل کودک
دارد
نوع مخزن
درب از جلو
سرعت چرخش موتور
1200 دور
ظرفیت دیگ
7 کیلوگرم
رتبه انرژی
A
بخارشو
ندارد
دیدگاه کاربران (4)

متوسط امتیاز مشتریان

4.2

از مجموع 4 نظر

ثبت سوال / دیدگاه

5.0
1402/07/23

سلام علت صدا و لرزش زیاد این ماشین از روز اول چیست؟

4.0
1399/10/06

قیمت این ماشین لباسشویی در زمان موجود بودنش چند بوده؟

پاسخ از وایت کالا : با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز: فروشگاه وایت کالا آخرین موجودی این مدل لباسشویی سامسونگ را در سال 94 فروخته است که با قیمت الان اخلاف زیادی دارد. آخرین قیمت فروش 17.000.000 ریال
4.3
1399/07/02

فقط چطوری از خشک کردن لباس استفاده کنم

پاسخ از وایت کالا : با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز: برای استفاده کردن از برنامه خشک کن لباسشویی باید از برنامه Dry استفاده کنید. ابتدا برنامه Dry را فعال کرده و سپس کلید استارت را فشار دهید که برنامه خشک کن فعال شود.
3.4
1399/04/30

متوسطه