برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

ماشین لباسشویی 6 کیلویی AES-10613

Absal AES-10613 washing machine

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

ویژگی های محصول

شناسه کالا 6260834300880

مجهز به پايه هاي قابل تنظيم جهت سطوح شيبدار

مجهز به مكانيزم محافظت موتور در مقابل بار اضافي

قابليت باز شدن درب ماشين لباسشويي تا 180 درجه

پاک شدن اتوماتیک فيلتر پمپ به صورت خودكار از كرک

مجهز به سيستم عيب يابي خودكار و نمايش عيوب توسط صفحه نمايشگر

بیشتر بخوانید
4,190,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>56 امتیاز وایت کلاب 56 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 56,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

ماشین لباسشویی آبسال مدل AES-10613 با ظرفیت 6 کیلوگرم

ماشین لباسشویی 6 کیلویی آبسال ABSAL مدل AES-10613 با رده انرژی A دستگاهی قدرتمند جهت شستشوی انواع لباس ها با بهترین نتیجه است. موتور دستگاه از نوع تسمه ای و با حداکثر دور خشک کن 1000 دور در دقیقه و بصورت قابل تنظیم می باشد. درب دستگاه با قطر مناسب، قابلیت باز شدن تا 180 درجه را دارد که موجب سهولت در استفاده از آن می گردد. از طریق صفحه نمایشگر و پنل کنترلی می توانید از زمان شستشو و برنامه و عملکرد تنظیم شده اطلاع داشته باشید.
لباسشویی 10613 آبسال دارای یک ورودی آب و 15 برنامه ی شستشو با درجه حرارت های مختلف جهت شستشوی انواع پارچه بوده و می تواند با توجه به وزن و نوع لباس ها حجم آب ورودی را بطور خودکار تنظیم نماید و این ویژگی باعث صرفه جویی در مصرف آب و برق می گردد. از دیگر برنامه های این ماشین لباسشویی می توان به برنامه شستشوی سریع، دکمه تشدید شستشو، اتوکشی آسان، آبکشی اضافه و سیستم ضد چروک اشاره کرد. همچنین دکمه تاخیر در زمان شروع شستشو با برنامه انتخابی تا 24 ساعت قابل تنظیم است و سیستم عیب یاب خودکار به شما این امکان را می دهد تا ایرادهای موجود را روی صفحه نمایشگر مشاهده نمایید. درضمن دستگاه دارای مکانیزمی است که از موتور در برابر بار اضافی محافظت به عمل آورده و پایه های لباسشویی را برای قرار گیری روی سطوح شیب دار می توان تنظیم نمود.

دیدگاه کاربران (1)

متوسط امتیاز مشتریان

4

از مجموع 1 نظر

ثبت سوال / دیدگاه

4.0
1399/03/25

سلام من تازه این مدل ماشین لباسشویی رو خریدم موقع خرید اصلا حواسم نبود ک تسمه ای بعد متوجه شدم، میترسم که خوب نباشه و خیلی صدا بده بخاطر تسمه ایش د

پاسخ از وایت کالا : با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز: در این محدوده قیمتی لباسشویی آبسال جزء بهترین مدل های لباسشویی موجود در بازار به حساب می آید.تسمه ای بودن لباسشویی دلیل بر صدای زیاد آنها نمی باشد به صورتی که بهترین برند های روز دنیا از جمله بوش؛ زیمنس و آاگ فقط لباسشویی تسمه ای تولید می کنند.در ضمن یادآور می شویم که استهلاک لباسشویی گیربکسی از تسمه ای بیشتر است.