برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

ماشین لباسشویی بوش مدل WAT28681IR

Bosch WAT28681IR Washing Machine - 9 Kg

انتخاب گارانتی
  • 24 ماه گارانتی شرکت مهستان
انتخاب رنگ
  • سفید
9,300,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>124 امتیاز وایت کلاب 124 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 124,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

ماشین لباسشویی مدل «WAT28681IR» با ظرفیت 9 کیلوگرم از محصولات باکیفیت شرکت «بوش» است که ضمن برخورداری از فناوری‌ها و قابلیت‌های متعدد، می‌توان آن را یکی از ماشین‌ لباسشویی‌های اقتصادی‌ و کم‌مصرف‌ به شمار آورد.

این دستگاه از سنسور آب  و فناوری ActiveWater بهره می‌برد تا ضمن کنترل خودکار میزان البسه‌ی کثیف از مقدار آب لازم استفاده کند و به صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی بینجامد.

برچسب انرژی ماشین لباسشویی بوش مدل WAT28681IR نشان ازمصرف بسیار پایین آن دارد. این مدل از سیستم VarioPerfect هم بهره می‌برد که موجب می‌شود با توجه به برنامه‌های متنوع قابل‌انتخاب تا 60 درصد در زمان و تا 25 درصد در مصرف انرژی معمول دستگاه صرفه‌جویی شود.

صفحه‌نمایش زیبا، نمایانگر عملکرد و اطلاعات برنامه‌های انتخاب‌شده است. برنامه‌ها و آپشن‌های دستگاه توسط دکمه‌ها و پیچ تنظیم قابل‌انتخاب هستند.

محل ریختن پودر و مواد شوینده در سمت دیگر پنل جلویی است که با کشیدن باز شده و در دسترس قرار می‌گیرد. در پایین هم محل فیلتر آب خروجی است که هرچند وقت یک‌بار به تمیزکردن نیاز دارد تا اگر موردی مانند مو یا نخ در آن گیرکرده باشد، تمیز شود.

سیستم ویژه‌ی این ماشین لباسشویی با نام EcoSilence Drive باعث  کارکرد فوق‌العاده کم‌صدا و ماندگاری بسیار طولانی این محصول می‌شود. کاربری آسان با DirectSelect-Display و صفحه کنترل دارای روشنایی با حالت یکپارچه روشن/خاموش برای انتخاب ساده و مستقیم برنامه به کاربر کمک شایانی می‌کند.

گفتنی است شرکت بوش  (Bosch)، سازنده‌ی این دستگاه، از شرکت‌های شناخته‌شده در تولید و عرضه‌ی انواع محصولات و لوازم برقی به‌ویژه لوازم برقی خانگی است که طی سال‌ها عرضه‌ی محصولاتش با بیشترین کیفیت و نوآوری، به یکی از برترین و محبوب‌ترین برندهای این گروه محصولات تبدیل ‌شده است.

جزئیات محصول
Bosch WAT28681IR Washing Machine - 9 Kg

مشخصات

ارتفاع
85cm
پهنا
60cm
عمق
60cm
وزن
71 کیلوگرم
صفحه نمایش
دارد
سایر ویژگی ها
میزان صدا:49 دسی بل -میزان صدای خشکشویی:75 دسی بل
قفل کودک
دارد
نوع مخزن
درب از جلو
سرعت چرخش موتور
1400 دور
ظرفیت دیگ
9 کیلوگرم
رتبه انرژی
+++A
بخارشو
ندارد
دیدگاه کاربران (0)