برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-7112 با ظرفیت 7 کیلوگرم

Daewoo DWK-7112 Washing Machine - 7 Kg

ویژگی های محصول

سیستم شستشوی اقتصادی

سیستم شستشوی ضد چروک - دور خشک کن قابل تنظیم

شستشوی تاخیری (امکان بکارگیری دستگاه در زمان دلخواه)

سیستم شستشو با ذخیره زمانی - شستشوی سریع 30 دقیقه ای

بیشتر بخوانید
1,685,000 تومان

لطفا تماس بگیرید

موجود شد به من پیامک بده

لطفا تماس بگیرید

>22 امتیاز وایت کلاب 22 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 22,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-7112

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-7112 با ظرفیت 7 کیلوگرم از محصولات شرکت دوو (Daewoo) است که از قدرتی مطلوب، کیفیتی بالا، و طراحی زیبا و کارآمدی بهره می‌برد. این دستگاه با امکانات و برنامه‌های متعدد به میزان زیادی به سهولت استفاده و همچنین کنترل مصرف انرژی بیفزاید.

درام الماسه نسل جدید (Star Drum)، موجب می‌گردد کمترین آسیب و فرسودگی البسه ظریف و حساس را در اثر شستشو شاهد باشیم. سیستم شستشوی حباب‌ساز نیز از ویژگی‌های بارز این مدل است که کیفیت بالای عملکرد شستشو را به همراه دارد.

سیستم هوشمند عیب‌یاب، نیاز به بازدید حضوری کارشناس برای رفع مشکلات احتمالی را به حداقل می‌رساند. برخی از برنامه‌های متعدد و متنوع این دستگاه عبارت است از برنامه‌های شستشوی اقتصادی برای کاهش مصرف آب و انرژی، برنامه شستشوی تأخیری برای به‌کارگیری دستگاه در زمان دلخواه و شستشوی سریع 30 دقیقه‌ای.

دور خشک‌کن قابل تنظیم و سیستم شستشوی ضد چروک که ایجاد چروک در البسه شسته‌ و آبگیری شده را به میزان زیادی کاهش می‌دهد، از دیگر ویژگی‌های این مدل است.

در طراحی ظاهری این دستگاه نیز شاهد دقت و ظرافت زیادی هستیم که ضمن زیبایی، با وجود ولوم تنظیم برنامه‌ها و چراغ‌های نشانگر متعدد، استفاده از دستگاه و اعمال تنظیمات مربوطه را بسیار ساده می‌سازد تا درمجموع این دستگاه بتواند توجه سلیقه‌های مختلف را با کیفیت و طراحی مطلوب به خود جلب سازد.

لازم به ذکر است که این محصول در سه ترکیب رنگی عرضه می شود که هنگام خرید به کد رنگی معادل آنها باید دقت شود : در سه رنگ : بدنه سفید - در سفید معادل کد رنگی سفید صدفی، بدنه سفید - در کروم معادل کد رنگی سفید، بدنه نقره ای - در کروم معادل کد رنگی نقره ای

جزئیات محصول
Daewoo DWK-7112 Washing Machine - 7 Kg

مشخصات

ارتفاع
85cm
پهنا
60cm
عمق
60cm
سایر ویژگی ها
درام الماسه نسل جدید (Star Drum)جهت جلوگیری از آسیب دیدگی البسه - سیستم شستشوی حباب ساز جهت ارتقاء کیفیت شستشو - تکنولوژی نانوسیلور - سیستم هوشمند عیب یاب
قفل کودک
دارد
نوع مخزن
درب از جلو
سرعت چرخش موتور
1200 دور
ظرفیت دیگ
7 کیلوگرم
رتبه انرژی
+A
بخارشو
ندارد
دیدگاه کاربران (0)