برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

ماشین لباسشویی آاگ مدل L7FE86604 با ظرفیت 10 کیلو گرم

AEG L7FE86604 washing machin

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

ویژگی های محصول

شستشو و خشک شدن لباس ها ظرف مدت 60 دقیقه

گزینه آبکشی اضافی، سیستم آب کشی ضد کف

کنترل بی تعادلی لباس های محفظه شستشو

Silent System Plus برای کارکرد کاملاً بی صدا

برنامه بخار برای رفع چین و چروک های لباس

بیشتر بخوانید
12,990,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>173 امتیاز وایت کلاب 173 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 173,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

ماشین لباسشویی آاگ مدل L7FE86604 با ظرفیت 10 کیلو گرم

دیگر نیازی با شستن با دست و پهن کردن لباس برای خشک کردن نیست. ماشین لباسشویی و خشک کن AEG مجهز به DualSense لباس ها را شسته و خشک می کند – حتی لباس های ظریف و لباس های پشمی که باید با دست شسته شوند. شستشو و خشک کردن لباس ها در یک مرحله، درست همانگونه که می خواهید.

OptiSense : فن آوری OptiSense از سنسورهای هوشمند برای یهینه کردن تنظیمات برای لباس ها استفاده می کند. در نتیجه، تمامی لباس ها به طور کامل شسته و خشک می شوند.

برنامه Silk برای لباس های ابریشمی طراحی شده است که به شستشوی ملایم و خشک کن با دور ملایم نیاز دارند.

ماشین لباسشویی آاگ مدل L7FE86640، یکی از جدید ترین مدل های لباسشویی ساخت کمپانی آاگ محسوب می شود.این لباسشویی کاملا هوشمند و از لحاظ برنامه شستشو بسیار کامل و جامع عمل میکند.ظرفیت این دستگاه 10 کیلوگرم است.این مدل لباسشویی دارای سنسور وزن از 1 تا کیلوگرم است که هنگام شستشو به مصرف آب و برق بسیار کمک میکند.این مدل لباسشویی از لحاظ ظاهری بسیار شیک و زیبا طراحی شده است.مصرف انرژی این دستگاه A+++ است که، به نوبه خوذ جز لباسشویی های کم مصرف به حساب می آید.دیگ این مدل لباسشویی طوری طراحی شده است که مواد شوینده را به راحتی با آب و لباس میکس کرده و کثسفس های آن را به راحتی از روی لباس جدا میکند.میزان نویز شستشو 51 دسی بل، خشک کن 77 دسیبل است که نسبت به لباسشویی های دیگر کم صدا محسوب می شود.درو موتور این دستگاه 1600 درو در دقیقه و موتور ظان از نوع اینورتر است.این مدل لباسشویی برای آن دسته از مصرف کننده هایی که هم به دنبال زیبایی و هم به دنبال کیفیت هستند گزینه ای مناسب محسوب می شود.

سنسور وزن از 1 کیلو تا 10 کیلوگرم، سیستم ضد چروک، کلاس شستشو و خشک کن A، کنترل میزان بار نامتعادل ( AGS )، مجهز به درام انحصاری Protex plus، مجهز به سیستم کنترل Aqua control با آلارم، مجهز به سیستم Auto off، کلاس مصرف انرژی A+++ -30%، با بهره گیری از فن آوری proSense، بهره گیری از فن آوری ProSteam جهت رفع بوی بد و چروک لباسها، قابلیت شستشوی softPlus جهت بهبود توزیع مواد نرم کننده, محافظت از لباسها و نرم تر کردن لباسها، شستشوی فوق العاده سریع 3 کیلو لباس در مدت زمان 20 دقیقه، دارای تاییدیه آبی رنگ WoolMark، موتور فوق کم مصرف OkoInvereter، نویز شستشو51دسیبل و خشک کن 77دسیبل

جزئیات محصول
AEG L7FE86604 washing machin

مشخصات

ارتفاع
85 سانتی متر
پهنا
60 سانتی متر
عمق
64 سانتی متر
صفحه نمایش
دارد
سایر ویژگی ها
سنسور وزن از 1 کیلو تا 10 کیلوگرم،سیستم ضد چروک،کلاس شستشو و خشک کن A،کنترل میزان بار نامتعادل (AGS)،مجهز به درام انحصاری Protex plus،فن آوری ProSteam جهت رفع بوی بد و چروک لباسها، قابلیت شستشوی softPlus جهت بهبود توزیع مواد نرم کننده
قفل کودک
دارد
نوع لباسشویی
اتوماتیک
نوع مخزن
درب از جلو
سرعت چرخش موتور
1600 دور در دقیقه
نوع درب
XXL door
لوله ورودی آب سرد و گرم
دارد
ظرفیت دیگ
10 کیلو گرم
زاویه باز شدن درب
180 درجه
رتبه انرژی
+++A
بخارشو
دارد
دیدگاه کاربران (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

ثبت سوال / دیدگاه

5.0
1398/01/30

استحکام و قدرت و مقاومت این ماشین لباسشویی بی نظیر است. در دور تند 1600 دور روی سرامیک ها نلغزیده و هرگز جابجا نمی شود . با توجه به برنامه های بخار شو و زمان طولانی شستشو هر بو و لکه ای را با پودر لباسشویی آریل یا دالی بر طرف می کند و این مزیت بخار شو چروک لباسها را از بین می برد. پتو های سه کیلویی را به تنهایی در ماشین انداخته و این بار نامتعادل را به خوبی تحمل کرده و دستگاه لرزش ندارد. موقع رفتن به دور تند مثل دنده های خودرو عمل میکند یعنی یواش یواش دور را به حداکثر می رساند در مقایسه با ایندزیت که فوراً این کار را می کند. شستن لباسهای همرنگ در هر زمان باید انجام شود تا در دمای شصت درجه رنگ لباسها قاطی نشود. تایمر از سی دقیقه تا بالای بیست ساعت برای شروع دارد. تا سه درجه اضافی آبکشی برنامه بخارشوی مجزا دارد. تنظیم زمان شستن بر اساس وزن لباسهای داخل ماشین و دکمه صرفه جویی اکو برای کاهش مصرف آب و برق دارد. تنها ایرادی که دارد برنامه ها قابلیت تنظیم فقط بر روی rinse یا آبگیری و آبکشی مجزا مثل ایندزیت ندارد. و تعداد برنامه ها ثابت است و هر برنامه ای وزن خاص خودش را دارد .مثلا البسه ابریشمی حداکثر یک ونیم کیلو باید داخل باشد. در شستن لباسهای پشمی خالص هیچ ترسی به دل راه ندهید چون پرز پرز و تکه تکه یا وارفته نخواهد شد.برنامه شستن فوری بیست تا سی دقیقه برای سه کیلو لباس دارد. در بیست دقیقه اول می توانید لباس اضافه یا کم کنید . برنامه کنسل کل برنامه مثل ایندزیت ندارد و کارخانه اجازه کنسل کردن برنامه شستشو در میانه کار را نمی دهد و باید برنامه تا آخر ادامه یابد.
آپشن مدیریت با وایفا از طریق اپلیکیشن موبایل از راه دور دارد ولی به دلیل استفاده دفترچه راهنما از زبان آلمانی قادر به فعال نمودن آن نیستم. گارانتی موتور اینورتر دار این محصول ده سال است.