برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

ماشین خشک کن آاگ مدل T8DEC495 با ظرفیت 9 کیلوگرم

AEG T8DEC495 Dryer machine

ویژگی های محصول

مجهز به درامProTexPluse، مجهز به موتور اینورتر، دارای فیلتر هوای oko، دارای فناوری SenseDry، دارای فناوری Prosense، دارای تاییدیه آبی رنگ Wool Mark، دارابودن فناوری انحصاری Heat Pump، کم صدا، خشک کن بدون چروک، خشک کن تقطیری، مجهزبودن به درام هوشمند، دارای Wifi داخل، دارای فن آوری انحصاری AbsolutCare

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 36 ماه گارانتی شرکت پارسا سرویس
انتخاب رنگ
  • سفید - درب سیلور
0 تومان
موجود شد به من پیامک بده
کالاهای مشابه
توضیحات

ماشین خشک کن آاگ مدل T8DEC495

 

این خشک کن دارای 9 کیلوگرم ظرفیت میباشد دارای برنامه های بسیار متعددی است که در طی بررسی های بسیاری که بر خشک کن ها انجام گرفت در جهت بهتر شدن خشک کن به این محصول اضافه شد که در ادامه به شرح تک تک آنهاخواهیم پرداخت .

موتور اینورتر :

موتور این خشک کن آاگ موتور اینورتر میباشد که موتوری بسیار کم مصرف و کم صدا میباشد. این خشک کن بسیار کم صداست و نویز آن حدود 47 دسی بل است .

ابعاد این خشک کن حدود 57×60×84 سانتیمتر است .

این خشک کن دارای فیلتر هوای OKO میباشد (فیلتراسیون 5 گانه هوا جهت خروج هوا ) .

این محصول دارای مکانیسم خشک کن ملایم میباشدو دارای تنظیمات دماست که شما میتوانید باتوجه به لباس مد نظر دمای آن را کم و زیاد کنید .

مصرف بهینه :

این خشک کن دارای فناوری نوینی به اسم ProSense میباشد که بابهره گیری ازاین فناوری ؛ زمان ،انرژی و مصرف آب را در دستگاه به طور کاملا خودکار تنظیم میکند وبدین ترتیب در زمان و انرژی و آب صرفه جویی میشود و هزینه های جانبی صرفه جویی میشود . 

 

احتمالا برای شماهم پیش آمده است که پس از شستشوی لباس شاهد تغییر شکل بعضی از لباسها و یا آب رفتن و کوچک شدن لباسهایتان باشید اما این خشک کن آاگ با مجهز بودن به فناوری Heat Pump ، دیگر نگرانی ای دراین رابطه نخواهیدداشت 

این خشک کن در دمای بسیار کم و بدون کوچک ترین آب رفتن لباس و تغییر شکل آنها و همچنین با صرفه جویی در مصرف انرژی کار میکند .

 

تاییدیه آبی رنگWOOL MARK :

 پس از آزمایشات پیچیده و متعددی که برروی این خشک کن آاگ انجام شد و بامشاهده ی قابلیت های این محصول به این خشک کن تاییده ی آبی رنگ 

WOOL MARKاهدا شد که علت ان هم مراقبت هایی است که این خشک کن در حفظ بافت لباس های حساس و ظریف و ابریشمی و پشمی دارد و بالابودن دقت و حساسیت آن نسبت به حفظ بافت لباس .

 

همچنین این خشک کن آاگ به فناوری ProTex Plus تجیز شده است که به لطف این فناوری شکل ظاهری و کلی لباس حفظ میشود و هیچ آسیبی به انها وارد نمیشود .

ازویژگی های دیگر این خشک کن آاگ بهره مندی ازفناوری های Absolutcare و SenseDry میباشد . خشک کن ضدچروک از دیگر خصوصیات این محصول است .

 

خشک کن ProTex Plus شما را قادر می سازد حتی ظریف ترین لباس ها را به طور یکنواخت خشک کنید. و نشان Woolmark Blue (پیش از این به نام Woolmark Gold معروف بود )این دستگاه ها را منحصر به فرد کرده است.

 سنسور خشک کن : وقتی لباس ها به میزان مشخص شده خشک شوند، ماشین خشک کن آن را تشخیص می دهد.

 کنترل زمان توسط برنامه های خشک کن

 برنامه های لباس های پنبه ای : Cupboard dry, Cupboard dry plus, Extra dry, Iron dry

 برنامه های مربوط به لباس های دارای جنس ترکیبی : Cupboard dry, Extra dry, Iron dry

 برنامه های خشک کن ویژه : Easy iron plus, Extra Quick Mixed, Jeans, Silk, Time, Wool, actiwear, duvet, extra silent cycle cottons

 برنامه خشک کن مورد تایید Woolmark Blue-Care

 گزینه مرحله ضد چروک

 حرکت معکوس باعث آزاد شدن لباس ها شده و مانع از گره خوردن و چروک آنها می شود.

 عملکرد Dry Plus

 نوع نمایشگر : صفحه LCD بزرگ

 گزینه شروع با تاخیر

 چراغ وضعیت خشک کن : Anticrease/ end, Cool down, Cupboard dry, Drying, Extra dry, Iron dry, Lightly dry

 چراغ هایی برای : کندانسور، فیلتر، مخزن

 سیگنال آکوستیک در پایان برنامه

 موقعیت و ظرفیت مخزن کندانسور : پانل چپ، 5.28 l

 

جزئیات محصول
AEG T8DEC495 Dryer machine

مشخصات

ارتفاع
85 سانتی متر
پهنا
60 سانتی متر
عمق
57 سانتی متر
صفحه نمایش
دارد
سایر ویژگی ها
مجهز به درامProTexPluse،مجهز به موتور اینورتر،دارای فیلتر هوای oko،دارای فناوری SenseDry،دارای فناوری Prosense،دارای تاییدیه آبی رنگ Wool Mark،دارابودن فناوری انحصاری Heat Pump،کم صدا،خشک کن بدون چروک،خشک کن تقطیری،مجهزبودن به درام هوشمند
نوع لباسشویی
اتوماتیک
نوع مخزن
درب از جلو
نوع درب
دوجداره سیلور
ظرفیت دیگ
9 کیلو گرم
رتبه انرژی
++A
دیدگاه کاربران (0)