برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

ماشین لباسشویی آاگ مدل L7FE1612S با ظرفیت 10 کیلوگرم

AEG L7FE1612S Washing Machine

ویژگی های محصول

بهره گیری از فناوری ProSense، مجهز به موتور OKOInverter جهت بهینه سازی انرژی، دارای سیستم Aquacontrol، دارای درام انحصاری ProTex plus - شستشوی Soft pluse، دارای فناوری prosteam جهت ازبین بردن چروک و بوی بدلباسها، دارای سیستم کنترل بارنامتعادل، مصرف انرژی +++A، نویز شستشو تا 51 دسی بل و خشک کن تا 75 دسی بل، ساخت کشورایتالیا

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 36 ماه گارانتی شرکت پارسا سرویس
انتخاب رنگ
  • نقره ای
0 تومان
موجود شد به من پیامک بده
کالاهای مشابه
توضیحات

ماشین لباسشویی آاگ مدل L7FE1612S با ظرفیت 10 کیلوگرم

ماشین لباسشویی یکی از کاربردی ترین لوازم هرخانه ای به شمار میرود و از آنجا که شما ازاین محصول استفاده ی زیادی دارید پس در انتخاب آن باید نهایت دقت را به خرج دهید و از قابلیت های محصولی که میخرید اطلاغت کافی و مفیدی را کسب کنید .

موتور اینورتر

این ماشین لباسشویی آاگ دارای موتوری بسیار کم مصرف و هچنین بی نهایت کم صدا میباشد . نویز شستشو دراین مدل از لباسشویی های آاگ حدود 51 دسی بل است و خشک کن آن حدود 75 دسی بل که در رده لباسشویی های بسیار کم صدا قرار میگیرد .

 

نمودار مصرف انرژی این محصول +++A رانشان میدهد که حاکی از مصرف کم این محصول میباشد یعنی این محصول تا 30درصد کم مصرف تراز محصولات مشابه اش است .

دیگ این لباسشویی آاگ دارای ظرفیت 10 کیلوگرم میباشد و به خاط سرعت موتوری که دارد شما میتوانید هربار مقدار زیادی از لباسها را در مدت زمان بسیار کم بشویید . این محصول انتخابی بسیار خوب برای همه ی خانواده ها است . سرعت موتور این لباسشویی آاگ 1400 دور دردقیقه میباشد .

برنامه ها :

 

این مدل از لباسشویی آاگ دارای 11 برنامه ی شستشو میباشد . صفحه نمایشگر این لباسشویی آاگ ال ای دی است که شما اطلاعاتی چون زمان باقیمانده ی شستشو را درآن میتوانید مشاهده کنید و طبق آن برنامه ریزی کرده و به کارهای دیگرتان برسید .

این لباسشویی دارای قفل کودک میباشد و مجهز به فناوری ProSense میباشد . لباسشویی آاگ مدل L7FE1612S دارای درام انحصاری Aquacontrol میباشد .

 

از ویژگی های دیگر این محصول مجهز بودن به فناوری soft pluse میباشد که بااین آپشن نرم کننده ها به سرتاسر لباس نفوذ میکنند و این امر باعث نرم و لطیف شدن لباسها ودرنهایت سبب افزایش عمر لباس ها میشود . این لباسشویی آاگ دارای سیستم کنترل بار نامتعادل است و شتشوی سریع از دیگر ویژگی های این محصول است .

 فناوری ProSteam (فناوری بخار) از دیگر ویژگی های این محصول است که سبب میشود بوی بد لباسها ازبین برود و همچنین چروکهارانیز برطرف میکند .

 

جزئیات محصول
AEG L7FE1612S Washing Machine

مشخصات

ارتفاع
85 سانتی متر
پهنا
60 سانتی متر
عمق
59 سانتی متر
وزن
80 کیلوگرم
صفحه نمایش
دارد
سایر ویژگی ها
فناوری ProSense، موتور OKOInverter، سیستم Aquacontrol، درام انحصاری ProTex plus، شستشوی Soft pluse، فناوری prosteam جهت ازبین بردن چروک و بوی بد لباسها، دارای سیستم کنترل بارنامتعادل، مصرف انرژی +++A، نویز تا 75 دسیبل، ساخت کشورایتالیا
قفل کودک
دارد
نوع لباسشویی
اتوماتیک
نوع مخزن
درب از جلو
سرعت چرخش موتور
1400 دور در دقیقه
نوع درب
دوجداره بزرگ
ظرفیت دیگ
10 کیلوگرم
زاویه باز شدن درب
180 درجه
رتبه انرژی
+++A
دیدگاه کاربران (0)