برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

مینی واش مادرلی مدل SH-MW27210

motherly SH-MW27210 Diaper Cleaner

ویژگی های محصول

دارای سبد آبگیر مجزا

مجهز به سیستم حباب ساز

موتور شستشوی دو دور (چپ و راستگرد)

مصرف انرژی پایین با توان شستشوی بالا

مجهز به تایمر ده و پنج دقیقه ای جهت شستشو و آبگیری

پایه لرزه گیر جهت استفاده دستگاه در سطوح شیب دار و سرامیکی

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 18 ماه گارانتی مادرلی
انتخاب رنگ
  • آبی
  • صورتی
2,768,000 تومان
موجود در انبار وایت کالا
>37 امتیاز وایت کلاب 37 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 37,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

مینی واش مادرلی مدل SH-MW27210

لباس های همیشه تمیز برای کودکانتان!

یکی از بیشترین کابردهای مینی واش استفاده اون برای شستن لباسهای نوزاد هست. لباسهای نوزاد حجم کمی دارن و زود به زود کثیف میشن به همین علت مینی واش برای این نوع استفاده خیلی مفیده و راحت می توانید لباسها را هرروز داخل مینی واش انداخته و تمیز کنید. همینطور تداخل لباسهای نوزاد با لباس های بزرگسالان باعث می شود میکروب ها و آلودگی های لباسهای بزرگسالان به لباسهای نوزاد انتقال پیدا کند و آسیب رسانی آنها را بیشتر کند به همین دلیل پزشکان استفاده از مینی واش را اکیدا توصیه میکنند. شما بصورت روزانه میتونید انواع لباس نوزاد را داخل مینی واش انداخته و شست و شو دهید و خیالتون راحته که همیشه لباسهای تمیز دم دستتان هست. 

اگر دانشجو یا مسن هستید و امکان استفاده از ماشین لباسشویی اتوماتیک را ندارید مینی واش ها خیلی به شما کمک کرده و میتوانید روزانه از آنها استفاده کنید همین طور استفاده از این مینی واش ها راحته و نیاز به تنظیمات خاصی هم نداره

مینی واش مادرلی مدل SH-MW 27210 یک مینی واش تک مخزن است با توجه به ظرفیت متغیر دیگ تا 2.7 کیلوگرم لباس قابلیت شست وشوی مقدار مناسبی از لباس کودکان، نوزادان و لباس های کم حجم را دارد. همچنین درب مخزن در آن از قسمت بالای دستگاه می باشد و دارای سبد آبگیری جداگانه برای آبگیری لباس بعد از شست و شو نیز می باشد. این دستگاه دارای لوله ورودی آب سرد و گرم است و مجهز به سیستم حباب ساز برای شست وشوی بهتر لباس ها ست این مینی واش به گونه ای طراحی شده که دارای رله حرارتی برای جلوگیری از آسیب پذیری موتور بر اثر فشار بیش از است. این دستگاه دارای کلید تغییر وضعیت از حالت شستشو و بالعکس نیز می باشد. با داشتن پایه لرزه گیر، در سطح سرامیکی و شیب دار، مانع از لرزش هنگام خشک کردن می شود و با وجود وزن کم موجب سهولت در جابجایی این دستگاه شده است. مصرف انرژی کم با توان شست وشوی بالا و موتور شست وشوی چپ و راست (دو دور) موجب جلوگیری از اتلاف زمان و انرژی در مینی واش مادرلی می شود. اولین نکته ای که در خرید کهنه شور باید در نظر داشت جنس بدنه می باشد. نکته مهم در مینی واش بدنه ساخته شده از کامپوزیت این محصول بوده که مانع برق گرفتگی و زنگ زدگی خواهد شد و در ضمن مقاومت حداکثری در مقابل فشار از خود نشان می دهند. 

با به روز شدن تکنولوژی و بوجود اومدن ابزار سلامت و آسایش خانواده دستگاه های جدیدی مثل مینی واش به خانه ها راه پیدا کردن و بخاطر کاربردی بودنشون مورد استقبال بسیاری قرار گرفتن مینی واش مادرلی یک دستگاه با کاربرد بسیار است.

جزئیات محصول
motherly SH-MW27210 Diaper Cleaner

مشخصات

ارتفاع
51 سانتی متر
پهنا
36 سانتی متر
عمق
34 سانتی
وزن
8 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
مجهز به سیستم حباب ساز / دارای ورودی آب جهت آبگیری و آبکشی لباس ها / دارای سبد آبگیر / مجهز به رله حرارتی جهت عدم آسیب دیدگی در موتور به علت فشار بیش از حد
نوع لباسشویی
مینی واش
نوع درب
درب از بالا
ظرفیت دیگ
2.7 کیلوگرم
دیدگاه کاربران (0)