برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

مینی واش مادرلی مدل SH-MW27520

motherly SH-MW27520 Diaper Cleaner

ویژگی های محصول

دارای سبد آبگیری مجزا

مجهز به سیستم حباب ساز

بدنه مقاوم ازجنس کامپوزیت

موتور شستشوی دو دور (چپ و راستگرد)

دارای کلید تغییر وضعیت از حالت شستشو به آبگیری و بالعکس

مجهز به پایه لرزه گیر جهت استفاده دستگاه در سطوح شیب دار و سرامیکی

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 18 ماه گارانتی مادرلی
انتخاب رنگ
  • آبی
  • صورتی
2,788,000 تومان
موجود در انبار وایت کالا
>37 امتیاز وایت کلاب 37 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 37,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

خرید مینی واش مادرلی مدل SH-MW27520‏

امروزه مینی واش به یکی از پر کاربردترین وسایل منزل تبدیل شده است. مینی واش یک لباسشویی کوچک است که لباسهای در حجم کم را در آن شسته و خشک میکنند. همیشه دغدغه ی خانواده ها این بوده که باید لباسها روی هم جمع بشه تا بتونن اونها در لباسشویی های 6 کیلو و 7 کیلوشون بندازن و بشورن اما تولیدکنندگاه لوازم خانگی به این فکر افتادن که لباسشویی تولید کنن که لباسهای با حجم کم هم بتونه در اون شسته بشه. لذا مینی واش به وجود اومد. یکی از بیشترین کابردهای مینی واش استفاده اون برای شستن لباسهای نوزاد هست. لباسهای نوزاد حجم کمی دارن و زود به زود کثیف میشن به همین علت مینی واش برای این نوع استفاده خیلی مفیده و راحت میتونید لباسها را هرروز داخل مینی واش انداخته و تمیز کنید.

لباسشویی ها در طرح ها و مدل های مختلفی وجود دارند. یکی از انواع آن، مینی واش است. مینی واش ها با وجود اینکه برنامه های متنوعی ندارند اما وسایلی مفید هستند و می تواند به راحتی و در ظرف مدت ۱۰ دقیقه، لباس های شما را پاکیزه و تمیز تحویل دهد. و برای شستن لباس های لطیف و کم حجم و یا ملحفه ها بسیار مناسبند. ظرفیت این دستگاه ها حداکثر 2.7 کیلوگرم بوده است

برای شستشوی البسه نوزادن، کودکان و لباس های کم حجم قرار نیست هر بار لباسشویی های بزرگ را روشن کنیم. لذا برای لباس کم و لباس های کوچک نوزادان بهتر است به فکر خرید مینی واش مناسبی با قدرت بالا باشید. مینی واش درب از بالای مادرلی مدل ۲۷۲۰ یک مینی واش ۲٫۷ کیلوگرمی تک مخزنه می باشد که دارای ورودی مجزا آب جهت آبگیری و آبکشی لباس ها و همچنین موتور شستشوی دو دور (چپ و راستگرد) می باشد. از دیگر ویژگی های مهم این مینی واش می توان به سیستم حباب ساز آن اشاره کرد برای شست وشوی بهتر لباس ها و رله حرارتی برای جلوگیری از آسیب پذیری موتور بر اثر فشار بیش از حد طراحی شده است و دارای لوله ورودی آب سرد و گرم بوده همچنین این دستگاه دارای کلید تغییر وضعیت از حالت شستشو و بالعکس نیز می باشد. آنچه که مادرلی را از باقی برندها متمایز می کند، ارائه طرح هایی با تنوع رنگ چشمگیر و حجم های متفاوت و به کارگیری پیشرفته ترین فن آوری های به روز دنیا می باشد. هدف اصلی برند مادرلی تمرکز بر نوع عرضه محصولی مانند مینی واش است با مصرف بهینه مواد شوینده، آب و برق در کم ترین زمان ممکن می باشد. 

شست وشوی مجزای لباس های بچگانه با استفاده از مینی واش، امکان ایجاد عفونت و حساسیت پوستی را از بین برده و با وزن و حجم کم مینی واش، قابلیت حمل را آسان کرده و در مسافرت کاربرد دارد. همچنین می تواند جهت شست وشوی تعداد کمی از لباس، مکمل اقتصادی خوبی برای لباس شویی های اتوماتیک و بزرگ باشد.

جزئیات محصول
motherly SH-MW27520 Diaper Cleaner

مشخصات

ارتفاع
51 سانتی متر
پهنا
36 سانتی متر
عمق
34 سانتی متر
وزن
7 کیلو گرم
صفحه نمایش
ندارد
سایر ویژگی ها
مصرف انرژی پایین با توان شستشوی بالا / دارای بدنه ای ضد زنگ ،ضد پوسیدگی و ضد برق گرفتگی / دارای تایمر ۱۵ دقیقه ای جهت شستشو و آبگیری / وزن کم جهت جابجایی آسان / مجهز به رله حرارتی جهت عدم آسیب دیدگی در موتور به علت فشار بیش از حد
نوع لباسشویی
مینی واش
نوع درب
از بالا
ظرفیت دیگ
2.7 کیلوگرم
دیدگاه کاربران (0)